X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דרמה: גרמניה בגמר היורו עם 2:3 על טורקיה
שער ניצחון של פיליפ להאם בדקה ה-90 העניק לגרמנים ניצחון דרמטי על הטורקים ואת הכרטיס הנכסף גמר היורו הטורקים הובילו ראשונים [צילום: AP]

גרמניה עלתה לגמר היורו לאחר דרמה ענקית בה ניצחה את טורקיה 2:3 באצטדיון סט. ג'ייקוב פארק בבאזל.
הטורקים פתחו את המשחק בסערה ועלו ליתרון בדקה ה-22 עם שער של אוגור בוראל, יתרון שהחזיק מעמד ארבע דקות בלבד עד שהגרמנים הישוו בדקה ה-26 משער של שויינשטייגר.
בדקה ה-79 גרמניה השלימה מהפך עם שער של קלוזה, אך מי שחשב שהטורקים ייכנעו כנראה לא צפה במשחקים הקודמים שלהם. בדקה ה-86 טורקיה הישוותה ל-2:2 משער של שנטורק שדחק את הרגל מצויין והצליח לקבוע שיוויון דרמטי.
אלא שהפעם המילה האחרונה לא הייתה של טורקיה, אלא של גרמניה בדקה ה-90 פיליפ להאם כבש שער ניצחון דרמטי והעניק לגרמניה ניצחון גדול, אחרי משחק מצויין ואת הכרטיס הנכסף לגמר היורו בו תפגוש את המנצחת במשחק השני בין ספרד ורוסיה.
מחצית ראשונה
המשחק נפתח בגישושים של שתי הנבחרות, בדקה החמישית ניסו הטורקים להגביה כדור אל תוך הרחבה הגרמנית. בדקה השמינית טעות חמורה של פיליפ להאם, כמעט עלתה לגרמנים בספיגה כששנטורק מצא את עצמו מול להמן, אך השוער הגרמני הדף את הכדור מצויין ברגלו.
בדקה ה-13 קאזים קאזים כמעט כבש כשבעט חופשי מתוך הרחבה כדור הישר למשקוף השער של להמן. בדקה ה-17 התקפה משמעותית ראשונה של גרמניה, באלאק ניסה לנגוח כדור מתוך הרחבה, אך ההגנה הטורקית סגרה היטבה וחילצה.
דקה 22 - 0:1 לטורקיה: כדור גובה מצד ימין נבעט מתוך הרבה הישר אל משקוף השער, אוגור בוראל היה חופשי על הריבאונד, בעט ממרחק קצר, להמן ניסה עוד להציל אך לא הצליח. יתרון מפתיע אך מוצדק לטורקים.
דקה 26 - גרמניה משווה ל-1:1: פודולסקי קיבל כדור בצד ימין ושלח כדור מדוייק לשויינשטייגר שבסטייל שיגר כדור לפינת השער, גרמניה חוזרת למשחק מהר מאוד.
בדקה ה-34 פודולסקי היה קרוב להשלים מהפך לגרמניה, כשקיבל כדור מושלם משויינטייגר, פודולסקי פרץ לבד אך מול רושטו בעט לא טוב גבוה ומחוץ לשער.
בדקה ה-38 טורקיה זכתה בכדור חופשי בצד ימין, מצב קלאסי להגבהה, אלא שבוראל בחר לבעוט לשער ולהמן עמד מצויין והדף את הכדור בשתי ידיו. בדקה ה-42 שנטורק שיגר טיל מזווית אלכסונית מעל השער של להמן.
מחצית שנייה
המחצית השניה נפתחה בדקה ה-51 פיליפ להאם קיבל כדור ברחבה והופל על-ידי ההגנה הטורקית מחוץ לרחבה. השופט הורה לו לקום ולא שרק לעבירה. בדקה ה-55 היצלספרגר ניסה בעיטה ממרחק של 20 מטר, אך הבעיטה החזקה שלו עלתה מעל השער.
בדקה ה-67 סריוגלו השתחרר בצורה מצויינת והיה חופשי באגף ימין אבל לא היה אף שחקן טורקי לקבל את הכדור של סריוגלו. בדקה ה-73 היצלספרגר ניסה כדור נוסף מרחוק אך הבעיטה שלו הלכה מחוץ לשער.
דקה 79 - 1:2 לגרמניה: פיליפ להאם הרים כדור אל עבר הרחבה הטורקית, רושטו יצא גרוע וקלוזה עלה מצויין כדי להשלים מהפך לגרמנים.
דקה 86 - טורקיה משווה ל-2:2: טורקיה שוב מוכיחה שלעולם היא לא נכנעת, סברי סריוגלו העביר כדור רוחב, וסמיח שנטורק דחק את הרגל המצויין כדי לכבוש ולקבוע שיוויון דרמטי.
דקה 90 - 2:3 דרמטי לגרמניה: פשוט לא ייאמן איזו דרמה בבאזל, פיליפ להאם קיבל כדור מצויין מהיצלברגר ומול רושטו בסיומת אדירה שלח טיל לצד שמאל, פשוט לא ייאמן.
גרמניה: להמן, מצלדר, מרטסאקר, פרידריך, להאם, היצלברגר, רולפס (פרינגס, 46), שויינשטייגה, באלאק, פודולסקי וקלוזה.
טורקיה: רושטו, בלטה, זאן, טופל, סריוגלו, אורליו, בוראל, אקמאן (ארדינץ', 81), חמיט אלטינטופ, קאזים ושנטורק.

תאריך:  25/06/2008   |   עודכן:  25/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דרמה: גרמניה בגמר היורו עם 2:3 על טורקיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
ערעור טעון: הפרקליטות נגד השופט שלי טימן    הפרקליטות הגישה ערעור על זיכוי אלכסיי וולקוב מרצח אשתו לשעבר    בערעור: הזיכוי נעשה בשל שרשרת טעויות של ההרכב בראשות שלי טימן
עידן יוסף
עבודתו של העיתונאי שחצה את הקווים לפוליטיקה הופסקה לאלתר על-ידי מנכ"ל הערוץ    עד סוף השבוע ישודרו תוכנות ששולם עליהן מראש
איציק וולף
שר המשפטים נכנס בבוקר לגוב האריות וינסה לשכנע את שרי מפלגת העבודה בנחיצות הקמת ועדת בדיקה ממשלתית להתנהלות המשטרה במשפטו של השר חיים רמון    עד כה הביעה סיעת העבודה התנגדות נחרצת
מאיה שני
אלק באלדווין יתרום את קולו לפרסומת נגד מדיניותו של ראש עיריית ניו-יורק בנושא חסרי הבית
מאיה שני
5 שנות מאסר נגזרו על הומלס הלוקה במחלת נפש בגלל שאיים על חייו של נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש    המואשם, חולה איידס, מתנגד למשטר החוץ של בוש ולמלחמת עירק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il