X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רוסיה וספרד ביורו [צילום: AP]
0:3 לספרד מול רוסיה, גרמניה מחכה לה בגמר
גם חצי הגמר השני של היורו סיפק לנו משחק גדול. צ'אבי כבש את הראשון, גוויזה הכפיל וסילבה נעץ את המסמר האחרון. ביום ראשון הם יפגשו את הגרמנים

איזה גמר מרתק מחכה לנו ביום ראשון: נבחרת ספרד תפגוש את נבחרת גרמניה בגמר יורו 2008. הנבחרת הספרדית הנהדרת עלתה הערב (חמישי) לגמר אחרי תצוגת כדורגל מדהימה וניצחון של 0:3 על רוסיה בחצי הגמר.
אחרי 24 שנים שלא טעמו את טעמו של גמר אירופי, הספרדים שוב במעמד היוקרתי - גמר היורו ובאיזו דרך מרהיבה הגיעו החבורה של ארגונס למפגש מול גרמניה.
רבים חיכו לקרב בין רוסיה לספרד ומי שהגיעה ונתתה הצגה הייתה רק הנבחרת הספרדית, רוסיה נראתה כבויה נעלמה לחלוטין במחצית השניה וחוזרת הביתה בידיים ריקות.
המחצית השניה הייתה כולה בסימן צהוב, אחרי מחצית ראשונה מאופסת וכמעט ללא הזדמנויות, צ'אבי שבר את המחסום והעניק לספרד 0:1 יקר בדקה החמישים. מכאן הייתה רק נבחרת אחת על המגרש, גוויזה שנכנס כמחליף הכפיל את התוצאה בדקה ה-73 וסילבה חתם את החגיגה בדקה ה-83.
ספרד נשארה ללא אחד מכוכביה הגדולים בטורניר עד כה דויד וייה בדקה ה-38 לאחר שנפצע, אך קיבלה במקומו במשחק נפלא את ססק פברגאס שבישל פעמיים.
מחצית ראשונה
שתי הנבחרות עלו למגרש עם תלבושות חדשות, הספרדים בחולצות צהובות והרוסים באדום. הפתיחה הייתה מאוזנת, כששתי הנבחרות ניסו לפרוץ את קו מרכז המגרש.
ההתקפה הראשונה בחצי הגמר הגיעה בדקה הרביעית מצדה של ספרד, וייה חטף כדור במרכז והעביר במהירות אל עבר טורס שפרץ באגף הימני, טורס התקדם קדימה בדהרה אך נעצר ע"י ההגנה הרוסית והכדור נהדף לקרן. ראמוס הגיע אל כדור הקרן ובנגיחה הצליח רק להעביר את הכדור ליד המסגרת.
בדקה השישית, פרננדו טורס עם החמצה ענקית, לאחר שסילבה בכדור ארוך מצא את וייה במרכז הרחבה. החלוץ הנהדר מסר בנגיעה אחת לאחור אל טורס, שלבד מול השוער הרוסי בעט היישר לידיו ומנע שער יתרון מהיר לנבחרתו.
בדקה העשירית יצאה רוסיה להתקפה מהירה וכדור ארוך של הרוסים טייל לו ברחבה, אבל קסיאס היה במקום כדי להרחיק את הסכנה. 2 דקות לאחר מכן, דויד וייה, שכבש עד לפני המשחק 4 שערים, שלח טיל מ-25 מטרים, אקינפייב השוער הרוסי, שלח ידיים ארוכות והרחיק.
הנבחרת הספרדית ציפתה לשמוע שריקה בדקה ה-15 אחרי שפרננדו טורס נפל ברחבה אחרי עימות עם סרגיי איגנשביץ' אבל השופט מיהר להורות לחלוץ הספרדי לקום. מהצד השני, הרוסים זכו לכדור חופשי כ-30 מ' מהשער הספרדי, פבליוצ'נקו לקח את הכדור והצליח לפספס במעט את השער.
הקצב הנהדר המשיך, כשהנבחרות רצות קדימה בכל אפשרות. ארשבין שעדיין לא היה מעורב בדקות הפתיחה, החל להתעורר, בגשם הסוער שכיסה כל פינה במגרש.
בדקה ה-25, אחרי מספר דקות שהרוסים נתנו את הטון, ראמוס בפעולה אישית נהדרת הקפיץ את הכדור מהמקום כ-18 מ' מהשער וסחט הצלה מאקינפייב. 2 דקות לאחר מכן, אינייסטה הגיע לחלק הקדמי, פרץ לרחבה, הסתובב על המקום אבל כנראה בגלל הגשם שלח את הרגל קדימה אבל לא הצליח למצוא את הכדור.
דויד וייה ניסה לנצל את הגשם לטובתו כשבעט מ-25 מ' לעבר המסגרת, השוער הרוסי היה מוכן. בדקה השלושים, רומאן פבליוצ'נקו ניצל טעות בהגנה הספרדית ומ-16 מ' שלח טיל לעבר המסגרת אבל קסיאס בקצות האצבעות שלח לחוץ.
בדקה ה-34 וייה נשכב על הדשא לאחר שנפצע ולבסוף החלוץ הוחלף ע"י ססק פברגאס לאחר שלא היה יכול להמשיך לשחק. בעוד הספרדים עדיין חושבים על הפציעה של וייה, הרוסים יצאו מהר קדימה, רומאן פבליוצ'נקו ממרכז הרחבה בעט לא במדויק מעל למסגרת.
פברגאס בנגיעה הראשונה שלו כמעט ובישל שער לטורס. החלוץ הספרדי בפעולה אישית הוריד את הכדור אל הדשא ומהמקום הפציץ את השער, אך הכדור רק התגלגל ליד הקורה. בדקה ה-42, טורס המשיך להיות האיש של הספרדים במחצית הראשונה, החלוץ היה לבדו אבל עוד לפני שהספיק לקבל את הכדור, קפצו עליו שחקני ההגנה הרוסית והרחיקו את הסכנה. בסיום המחצית הראשונה, 0:0 מאכזב.
מחצית שנייה
הנבחרות עלו למחצית השני כשהן יודעות שהן חייבות לכבוש כדי להשיג את הכרטיס הנכסף. בדקה ה-48 יצאה רוסיה להתקפה מתפרצת עם שלושה שחקנים אבל הספרדים הגיעו במהירות להגנה והצליחו להרחיק את הכדור מהרחבה.
דקה 50, 0:1 לספרד: חניכיו של ארגונס עלו עם כוחות מחודשים למחצית השניה. חמש דקות מפתיחת המחצית עלו הספרדים ליתרון יקר שקירב את החבורה הספרדית לגמר. ההתקפה החלה מאינייסטה באגף השמאלי. אינייסטה התקדם לעבר הרחבה, עבר את מגנו וניסה לבעוט לכיוון השער, הכדור סטה הצידה והגיעה לרגליו של צ'אבי שהגיח מאחור בשעטה ומקרוב שלח את הכדור בדיוק למסגרת והקפיץ את עשרות אלפי האוהדים שישבו ביציע.
מיד לאחר כיבוש השער, הספרדים המשיכו ללחוץ על הדוושה, בדקה ה-52 פרננדו טורס הראה את יכולתיו כשבמבצע אישי, השאיר מאחור את המגן, ומהמקום שלח את הרגל קדימה ופספס במעט את המסגרת.
הנבחרת של ארגונס שטפה את המגרש ונראה היה שהנבחרת הרוסית מתקשה לצאת קדימה. קפדווילה רץ באגף השמאלי והעביר כדור שטייל ברחבה, עד שרגל אדומה הגיעה והרחיקה את הכדור מהרחבה.
בדקה ה-60 ראינו את ההצגה הספרדית במיטבה: סילבה מאגף שמאל, מסר לאחור, קפדווילה העביר כדור מצוין לפברגאס מעבר להגנה הרוסית, וייה חיכה לקבל את הכדור בחזרה אבל רוסיה הצליחה בקושי רב להדוף. שיתוף הפעולה בין ראמוס לטורס כמעט והניב פירות בדקה ה-63. ראמוס הרים את הכדור מימין, החלוץ הגיח מאחור אך לא החליט עם לבעוט או לנגוח ומ-3 מטרים בלבד הצליח להחמיץ.
בדקה ה-69 צ'אבי אלונסו נפל ברחבה, השופט נשאר עם המשרוקית בכיס. דקה לאחר מכן, פרגאס כמעט והפתיע את השוער הרוסי עם בעיטה חזקה ומדויקת מ-20 מטרים. הרוסים הלכו אחורה ואיפשרו לנבחרת הספרדית להשתלט על המשחק.
דקה 73, 0:2 לנבחרת ספרד: בעוד הנבחרת הרוסית מנסה להתאושש מספיגת השער הראשון, הספרדים כבר הכפילו את התוצאה עם מבצע קבוצתי מצוין. ססק פברגאס עם עבודת אומן הקפיץ את הכדור מעבר לקו ההגנה הרוסית שהמשיכה לחלום, גוויזה שנכנס כמחליף רק כמה דקות לפני כן הרים את הרגל ואת הכדור לפינה הימנית הגבוהה של השער ופנימה. נבחרת ספרד התקרבה לגמר.
אם מישהו קיווה לראות את נבחרת רוסיה מתעוררת, אכזבה התגלתה בפניו. החבורה של חוס הידינק החלה לאבד את הניצוץ שאפיין אותה במשחקים הקודמים והתקשתה לצאת קדימה.
דקה 82, 0:3 מדהים לספרד: חגיגה ספרדית במחצית השניה, נבחרת רוסיה נעלמה לחלוטין מהמשחק ונראה היה שהשחקנים רק מחכים לשריקת לסיום. ססק פברגאס עם שוב עבודה נהדרת בישל לסילבה, שנתן הופעה מצוינת בחצי הגמר. פברגאס משמאל הרים את הכדור למרכז, סילבה המשיך את הכדור היישר למסגרת ונראה היה שהכרטיס לגמר שייך לספרד.
שירה אדירה נשמעה ביציעים מצד האוהדים הספרדים, בעוד שנבחרתם ממשיכה לעשות כרצונה בכל מקום על המגרש. נבחרת רוסיה נראתה כבויה עד לדקה ה-88, קסיאס שמר על שער נקי אחרי שעצר בצורה מדהימה נגיחה של סיצ'ב. השוער הרוסי עצר את גוויזה בדקה ה-89 ומנע שער רביעי מהנבחרת הססגונית של ארגונס.
ספרד: קסיאס, מרצ'נה, סרחיו ראמוס, פויול, סילבה, קאפדווילה, אינייסטה, סנה, צ'אבי (צ'אבי אלונסו, 68), וייה (פברגאס, 34) וטורס (גוויזה, 68).
רוסיה: אקינפייב, זירקוב, ברזוטסקי, ז'יריאנוב, איגנשביץ', סיונקו, סמאק (סיצ'ב, 56), סמשוב (ביליאלטדינוב, 55), פבליוצ'נקו וארשאבין.

תאריך:  26/06/2008   |   עודכן:  26/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
0:3 לספרד מול רוסיה, גרמניה מחכה לה בגמר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
העליון: הרכב מורחב של 7 שופטים ידון בעתירה נגד החוק    העותרת: החוק פוגע בזכות חוקתית לפרטיות    בין נפגעי החוק: עורכי דין, רופאים ועיתונאים    תוקף החוק: מ-27 ביוני
מערכת ONE
הישראלית גברה על הצרפתיה המדורגת 86 בעולם אמילי לואה 3:6 ו-4:6    תפגוש את דינארה סאפינה    משחקם של אנדיוני הופסק כשהם בפיגור 2:1 במערכות
נמרוד הלפרן
שוק הסחורות שובר שיאים    נשיא אופ"ק: "משבר באירן עלול להקפיץ מחיר הנפט ל-400 דולר לחבית"
משה ריינפלד
בית המשפט המחוזי דחה את טענת הבעל כי מכיוון שהתגרש מאשתו אינו מסכן אותה עוד וכי מאסרו רק יפגע בתשלום המזונות לילדיו
משה ריינפלד
השופטים קיבלו מחמת הספק את ערעורו של אליאור דהן על הרשעתו בפריצה, וקבעו כי לא קוים הנוהל שלפיו צריכה להיות בקרה על ממצא של טכנאי מז"פ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il