X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן נתניה ערך ניסוי כלים ראשון והקבוצה שלו ניצחה בקושי 1:2 את הנוער: "אנחנו יכולים להביא חיזוק בכל העמדות. רוצה שהשחקנים ישחקו עם תשוקה"
▪  ▪  ▪
לותר מתיאוס [צילום: gettyimages, ONE]

"אני שמח מאוד מהיכולת שראיתי", כך סיכם הערב (שישי) לותר מתיאוס המאמן הגרמני של מכבי נתניה לאחר משחק ההכנה הראשון של המועדון שנגמר בניצחון 1:2 על קבוצת הנוער של נתניה.
קבוצת הנוער פתחה בסערה ועלתה ליתרון כבר לאחר 4 דקות לאחר שגיא גומברג פרץ מאגף ימין והכניע את גל ניר. חניכיו של מתיאוס הגיבו לאחר 3 דקות ואיזנו ל-1:1 לאחר שאוקוצ'ה השתלט על ריבאונד מבעיטה של יוסי רוזן הנבחן, וגילגל פנימה.
המחצית השניה הייתה מתחת לכל ביקורת מצד שתי הקבוצות ו-100 הצופים שהגיעו לצפות בפרמיירה של המנג'ר הגרמני לא ראו מהלך כדורגל אחד ראוי לשמו. בדקה ה-89 זכתה נתניה לכדור עונשין מ-11 מטרים, אך סבסטיאן רוזנטל המחליף שלח את הכדור לכביש החוף.
ואז, בדקה ה-90 וכשנראה שהמשחק הולך בדרך לשיוויון, הגיע לו אלון וייסברג הצעיר והכריע את ההתמודדות לטובת הקבוצה הבוגרת.
"ראיתי את השחקנים ואת היכולת שלהם וזה מה שחשוב", המשיך מתיאוס, "ראיתי דברים טובים ופחות טובים. היום במשחק האימון ראיתי יותר מאשר בשלושת האימונים שעשיתי עד עכשיו כי זה היה משחק כדורגל ולא אימון רגיל".
"היום כל שחקן הראה את הנוכחות שלו במשך 45 דק' ואני שמח שראיתי את המשחק הזה היום. אני לא רוצה להגיד שמות ספציפיים, ראיתי הרבה דברים טובים ואני לא רוצה לתת יותר כותרות עם שמות. כתבתי במחשבות שלי את כל המידע שראיתי ב-90 דקות המשחק".
לשאלה באיזו עמדה צריכה הקבוצה להתחזק ענה מתיאוס: "אנחנו יכולים להתחזק בכל אחת מהעמדות אבל עד עכשיו עשינו רק 3 ימי אימונים. אחרי חופשה ארוכה, השחקנים מרגישים קצת עייפים ככה שזאת יכולת נורמלית, אני רוצה לראות משחקים טובים ושהשחקנים יתנו את מיטבם למען המועדון".
"אני רוצה שהשחקנים יהיו מרוכזים וישחקו עם תשוקה והכי חשוב ייהנו מהמשחק. אני רוצה ליהנות מהמדינה הנחמדה הזאת, מהאנשים שגרים פה. אני יודע שאנשים פה אוהבים את הכדורגל, פנאטיים לכדורגל ואני מקווה שאוכל לעזור קצת לכדורגל הישראלי להשתדרג".
רביד גזל שחזר ללבוש את מדיה של נתניה אחרי כמה עונות במכבי חיפה, הפועל פ"ת ומכבי ת"א, אמר ל-ONE: "זה רק משחק ראשון ולא צריך להתרגש. לא בכל יום מגיע לארץ אדם בסדר גודל של לותר מתיאוס. המטרה היא צמרת ואם אפשר גם לקחת תארים".
טל מעבי סיכם את ניסוי הכלים הראשון של נתניה העונה ואמר: "היה נחמד מאוד, קצת קשה, היה חם וזה השפיע עלינו אבל יש לנו עונה ארוכה. התרשמתי ממתיאוס בסדר גמור, הוא מנסה לבדוק את השחקנים, לכוון אותנו ויהיה טוב. מדובר באיש עם נימוסים, הוא מכבד כל אחד ובינתיים זה עובד".

תאריך:  05/07/2008   |   עודכן:  05/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לותר מתיאוס: אני מרוצה ממה שראיתי במגרש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמירם כהן
נערים בני 18 מחזיקים בכלי רכב צמוד    יש להם בריכות שחייה מחוממות, בתים צמודי קרקע ובונוסים לחשבון הבנק    כך חיים בקיבוצים העשירים בישראל
עומר כרמון
שר ההגנה של קולומביה מכחיש את דבריו של האלוף במילואים ישראל זיו, על הקשר שלו ושל ישראל למבצע חילוץ בני הערובה    פורסמה קלטת וידאו בה הונצח השיחרור    רדיו בשוויץ: "המבצע הוא הצגה, החוטפים קיבלו כסף"
דורון בן דור
תקרית לא נעימה במהלך אימון מכבי חיפה. דהן העיר למשומר במהלך משחקון פנימי וזה השיב: "תשתוק לפני שאתן לך בוקס". ארבייטמן עשוי להישאר
מערכת ONE
סוכנו של הקשר ציין שאחיו ולקוחו צפוי לשחק בצפון איטליה: "הכל מוכן למעבר". ראשי מנצ'סטר סיטי הודיעו לקשר: "תחליט עכשיו אם אתה רוצה לבוא"
איציק וולף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il