X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאמן מכבי נתניה הרבה לגעור בשחקנים במהלך האימון: "זה כמו גן ילדים, תתרכזו" קיויו חזר לאימונים לאחר שנמצא בריא בבדיקת MRI
▪  ▪  ▪
שחקני מכבי נתניה באימון [צילום: איתי חסיד]

"זה כמו גן ילדים, אתם משחקים עצמכם ולא מצליחים לכבוש" כך אמר הבוקר (חמישי) מאמן מכבי נתניה לותר מתיאוס לשחקניו באימון הראשון שנערך העונה בקופסא.
מתיאוס הרבה להעיר לשחקניו לעצור את האימון ואף מידי פעם לצעוק. בין היתר אמר מתיאוס "תהיו יותר יצירתיים, תתרכזו, תשחקו בנגיעות קצרות ומהירות ולא בהילוך איטי".
במהלך האימון חולקו השחקנים לשתי קבוצות כשהראשונה עבדה עם מתיאוס על הנעת כדור והשניה עם עוזרו דוד פיזנטי על בעיטות לשער. נראה כי מתיאוס הספיק ללמוד לא מעט שמות של שחקני הקבוצה ואף קרא מילים בעברית.
נראה כי הקשר אלן מסודי שחזר לקבוצה לאחר עונות לא קלות בחוץ שמח מאוד לחזור לתחנה השנייה שלו בישראל. מסודי הרבה לצחוק ואף ערך מלחמת מים עם הקשר הצעיר אלמוג כהן.
הבלם גולן חרמון המחלים מניתוח בקע ערך אימון אישי ונראה כי מצבו הולך ומשתפר, גם החלוץ הצעיר איתי שכטר חזר לאימונים והשתתף במרבית האימון ביחד עם הקבוצה.

קיויו עבר MRI, יכול לחזור להתאמן

לאחר שלא עבר את הבדיקות הרפואיות, פרנסיס קיויו עבר היום (חמישי) בדיקת MRI, שיצאה תקינה וקיבל את האישור הרפואי לפתוח את העונה.
החלוץ פרנסיס קיויו ערך עד עתה מאז שנחת בארץ שתי בדיקות אקו לב ואת שתיהן לא עבר, היום כאמור עבר בדיקה נוספת על-מנת לברור מצבו, וקיבל את האישור המיוחל.
המגן\קשר טל מעבי אמר בסיום האימון: "היה אימון נחמד מאוד, אנחנו עובדים קשה". על העובדה שהמאמן החדש לותר מתיאוס מאוד פעיל באימון: "לותר חי את המשחק, הוא אוהב להיות מעורב וקרוב לשחקנים וזה מצויין".
על מחנה האימון בקיסריה שהסתיים אתמול הוסיף מעבי: "היה שבוע אימונים קשה, אנחנו עובדים קשה, שיחקנו נגד נצרת זה היה משחק בסדר גמור מבחינתו ואנחנו ממשיכים הלאה. בשלב הזה של העונה לא מתסכלים על התוצאות במשחקי האימון, נשתפר ממשחק למשחק, צריכים לעבוד קשה כדי שיהיה לנו קל במשחקים".
הבלם גולן חרמון: "חזרתי לאימונים לאחר הניתוח שעברתי ואני מאוד מאושר לחזור לשחק". על האימונים אצל מתיאוס אמר:" אפשר לראות שמדובר בבנאדם רציני שבא לעבוד קשה ולא סתם לטייל.
"הוא דוגל הרבה מאוד בטכניקה, רוצה שהשחקנים ישלטו בכדור, יניעו אותו מהר ונראה לי שזה מה שמאפיין אותו-הכדורגל ההתקפי והטכניקה. הוא חי את האימון וזה דבר טוב. יפה שהבנאדם בא עם הרבה מוטיבציה".
על קצב ההחלמה אמר: "ההחלמה מתקדמת מהר מאוד, אני מרגיש את זה מאימון לאימון. אני מקווה שעוד שבועיים אני אוכל כבר לשחק במשחקים וששבוע הבא אוכל כבר להתאמן באופן מלא".
לשאלה האם יהיה כשיר לאירופה אמר: "אי אפשר לדעת, כל בנאדם והגוף שלו אבל אני בסה"כ מאוד מרוצה מקצב ההחלמה שלי, עברו רק 12 ימים ואני מקווה מאוד להמשיך ולהחלים מהר".

תאריך:  10/07/2008   |   עודכן:  10/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתיאוס לשחקנים: אתם משחקים בהילוך איטי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
ביהמ"ש המחוזי בתל אביב דחה את ערעור הפרקליטות על זיכוים מחמת הספק של שני עובדי החברה מאשמת ניסיון להשפיע במרמה בשנת 98' על שערי המעו"ף
איציק וולף
ראש הממשלה אינו מתחרט על היציאה למלחמת לבנון השנייה    טוען כי לא היה שקט בגבול הצפון כמו בשנתיים האחרונות    "כל אחד יודע שחיזבאללה מפחד פחד מוות מעימות צבאי עם ישראל"
איציק וולף
בשאר אל אסד ציין כי "יש לתהות אם ישראל ובמיוחד ראש ממשלתה יכולים להתחייב להסכם שלום ולמה שידרוש"    "בעקבות תקיפות ישראל בלבנון ובסוריה אין אמון בין המדינות - יש כיום ניסיון לבנות אמון"
משה ריינפלד
הסיר הרותח עמד על פלטה בחדר כתה בבית הספר "אורה ושמחה" בירושלים ביריד חנוכה, והפעוטה שנמנתה עם האורחים נפלה לתוכו ונכוותה
משה ריינפלד
משה כהן, בעל חברת "מ.ל.ר.א.ז" קיבל חשבוניות פיקטיוויות מהשטחים וקיזז באמצעותן כמיליון שקל מס תשומות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il