X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דרמת הענק בבריכת השחייה פלפס זכה בזהב השביעי והשווה את שיאו של ספיץ מ-1972 הקדים ב-100 פרפר את צ'אביץ' הסרבי במאית שנייה בס"מ האחרון אמר: "שום דבר אינו בלתי אפשרי"
▪  ▪  ▪
השווה את שיאו של ספיץ

מייקל פלפס עשה את זה, אבל כמה קשה זה היה. הבוקר (שבת) בגמר ה-100 מ' פרפר זכה השחיין האמריקני הפנומנלי במדליית הזהב השביעית שלו במשחקי בייג'ין והשווה את שיאו של מרק ספיץ האגדי מאולימפיאדת מינכן ב-1972.
"אנשים אמרו שזה לא אפשרי"
הפעם, פלפס לא שבר את השיא העולמי והסתפק בשיא אולימפי, אלא שהדרמה הייתה פשוט מטורפת. מילוראד צ'אביץ' הסרבי הוביל לאורך כל המקצה, אחרי 50 מ' פלפס אפילו לא היה בין שלושת הראשונים כשברור לכולם שהפיניש המצוין שלו יגיע.
צ'אביץ' הוליך, אך הפער הלך והצטמצם במטרים האחרונים כשפלפס זורק את עצמו מהר יותר ומקדים את הסרבי במאית השנייה עם זמן של 50.58 שניות לעומת 50.59 של צ'אביץ' ההמום שאיבד את הזהב ואת ההזדמנות להיכנס לספרים כשמי שהרס לפלפס את ההישג ההיסטורי. את הארד אגב, לקח אנדרו לוטרסטין האוסטרלי.
"אני מתרגש", אמר פלפס מיד אחרי המשחה. "זה דבר לא ייאמן להשוות את השיא של ספיץ. אנשים אמרו שזה לא אפשרי, אבל אני אף פעם לא חושב שמשהו הוא בלתי אפשרי".
עוד שיאים
אז שיא עולם לא היה הפעם לפלפס, אבל שיאים עולמיים המשיכו להישבר גם בלעדיו. קירסטי קובנטרי עשתה זאת בגמר ה-200 מ' גב. השחיינית מזימבבואה עשתה זאת בגדול כשהיא זוכה בזהב עם 2:05:24 דקות ושוברת את שיא העולם של חברתה הטובה, מרגרט הולצר, שסיימה שנייה עם 2:06:23 דקות. את הארד לקחה היפנית רייקו נקאמורה.
שיא העולם מס' 23 בבריכת השחייה בבייג'ין הגיע ב-800 מ' חתירה לנשים. רבקה אדלינגטון הביאה לבריטניה את הזהב אחרי בצורת של 24 שנים ללא מדליות אולימפיות בשחייה עם 8:14:10 דקות, בפער משמעותי לפני אלסיה פיליפיני מאיטליה שהסתפקה בכסף עם 8:20:23. פריס לוטה מדנמרק גנבה את הארד.
בגמר ה-50 מ' חתירה לגברים הושגה הפתעה גדולה כאשר סיילו פילו ססאר הברזילאי ניצח והשתולל משמחה עם שיא אולימפי של 21.30 שניות. אמאורי לבו הצרפתי לקח כסף עם 21.45, הצרפתים היו על הפודיום גם בארד עם אלן ברנאר, אחד הפייבוריטים שסיים בזמן של 21.49. המפסיד הגדול היה אימון סאליבן, שיאן העולם שקבע את השיא במבחנים האוסטרליים לאולימפיאדה, אך סיים בגמר רק במקום השישי.

תאריך:  16/08/2008   |   עודכן:  16/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היסטוריה: מדלית זהב שביעית לפלפס
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד! בהחלט מרשים! ל"ת
מיכאל ברק  |  16/08/08 11:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
חקירת ה-FBI אינה רק נגד טלנסקי אלא גם נגד ראש הממשלה    החשד: באמצעות קרן ירושלים החדשה (האמריקנית) בוצעו העברות כספים באופן בלתי חוקי    טלנסקי שימש מנהל הקרן ופעל בשיתוף אולמרט ואנשיו
עומר כרמון
ילדות בנות 9 ו-12 טבעו למוות באשקלון ובראשון לציון לאחר שנכנסו למים בשעות החשכה ונסחפו בזרמים החזקים    גם היום צפוי הים התיכון להיות מסוכן. המתרחצים מתבקשים להיכנס למים בחופים מוכרזים בלבד
מאיה שני
נשיא גאורגיה ומזכירת המדינה האמריקנית חתמו על הסכם    הנשיא אינו מרוצה    רייס טוענת שההסכם יעיל    מדבדב: אסור לגאורגיה לקבל ריבונות על דרום אוסטיה
משה ריינפלד
בחירת לוגו, בישוף קתולי לשעבר, שמה קץ ל-61 שנות שלטון יחיד של מפלגת ימין, במדינה הנחשבת לאחת העניות והמושחתות באמריקה הלטינית
משה ריינפלד
הסבלים ועובדי הקבלה יפסיקו כנראה את העבודה בסוף השבוע הבא בנמלי התעופה רבים באנגליה ושביתה צפויה גם ברכבת התחתית בלונדון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il