X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלברמן: סיכוי קלוש שאשחק. גזל או אבוטבול יגיעו במקומו ברדה: "כואב לי, אבל יהיה בסדר" בן סהר: "הדיבורים לא יעזרו. צריך לנצח" קולאוטי: "אם נשחק כמו נגד פינלנד נפסיד"
▪  ▪  ▪
קשטן. יערוך מסיבת עיתונאים[צילום: AP]

רכבת של ליגיונרים עברה אתמול (ראשון) בשדה התעופה, כששחקני ישראל מהתפוצות עשו דרכם לארץ להצטרף לאימוני הנבחרת לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010, לשני המשחקים הראשונים - בשבת מול שוייץ וביום רביעי מול מולדובה בחוץ. 22,500 כרטיסים כבר נמכרו למשחק מול השוייצרים. רק 12 אלף כרטיסים נותרו למכירה, שאר המקומות כבר נמכרו למנויים.
מי שכנראה לא ישחק הוא גל אלברמן, שנפצע בשבת בניצחון מנשנגלדבאך 2:3 על ורדר ברמן. הקשר הודיע לראשי הנבחרת כי הסיכויים שיגיע למשחק קלושים. אלברמן, שקיבל שתי זריקות להקלת הכאבים בגבו, אמר לאתר ספורט 5: "סיכוי קלוש שאגיע, זה לא נראה טוב בינתיים". בנבחרת פסימיים לגבי האפשרות שאלברמן יוכל לשחק והכוונה היא שאם עד יום ב' הוא יודיע שאינו כשיר, שחקן נוסף יוזמן. במקרה זה, שמותיהם של רביד גזל או שי אבוטבול הוזכרו.
אליניב ברדה עורר דאגה השבוע לאחר שלא פתח בהרכב גנק בגלל פציעה. "אני מרגיש בסדר גמור", אמר החלוץ, "קצת כואב לי בשריר האחורי אבל יהיה בסדר. ברור שזה המשחק הכי חשוב בקמפיין. מול פינלנד עשינו הכנה טובה, אבל עם הצהרות לא עולים. הפסד מול שוויץ לא יגמור את הסיפור, אבל אני לא רוצה לחשוב על זה". על עתידו: "אני נשאר בגנק לפחות עד ינואר". על סלים טועמה: "הוא פתח את הליגה בצורה מצויינת, אני מקווה שגם מול שוויץ הוא ימצא את הרשת".
עוד חלוץ שנחת היה רוברטו קולאוטי, שחקן בורוסיה מינשנגלדבאך, שאמר בשדה התעופה: "אם נשחק כמו נגד פינלנד לא נוכל לנצח. נצטרך לבוא מוכנים נגד שוויץ. אני מקווה שגל יהיה איתנו, הוא עבר בדיקה ונראה. אני בכושר טוב. אתמול לא שיחקתי כי זו הייתה ההחלטה של המאמן אבל שיחקתי לפני כן. אני מרוצה בגרמניה".
אחרי קולאוטי הגיע בן סהר מפורטסמות, שגם דיבר על המשחק מול הפינים: "זה היה משחק ידידות, ברור שלמשחק כזה נגיע יותר מכונים. אנחנו רוצים להגשים את החלום של כל אחד מאיתנו. אני מקווה לפתוח ברגל ימין, אני אומנם לא משחק אבל בפרמיירליג הדרך היא קשה. אני יכול לשחק עוד יותר טוב ממה ששיחקתי נגד פינלנד. נמאס לנו לשמוע כל הזמן על מה שקרה לפני 30 ו-40 שנה אבל בדיבורים זה לא יעזור. צריל לבוא למשחק מוכנים ושהקהל יהיה איתנו. חייבים לנצח את שוויץ".
אבי סטרול, בלם לוקרן שכבר הספיק לכבוש העונה, הסתפק בתגובה קצרה: "אני שמח לחזור לארץ. כולנו באים חדורי מוטיבציה למשחק מול שוייץ, ננסה להיות במיטבנו". עומר גולן, חברו לקבוצה, המשיך: "אנחנו חייבים לנצח בבית, זה יעשה לנו את החיים יותר קלים. זה הרגע האמיתי ואני מקווה שמה שהיה בפינלנד לא יקרה גם כאן. גם אם אכנס דקה 90 אעשה זאת בכיף, מה שהמאמן מחליט זה מה שיהיה. הגיע הזמן להיות במונדיאל אחרי 40 שנים".
סלים טועמה, שכבש בתיקו של ליאז', ינחת ביום ב' יחד עם יוסי בניון, דודו אוואט וטל בן חיים. ב-18:00 יערוך מאמן הנבחרת, דרור קשטן, מסיבת עיתונאים שתועבר בשידור ישיר ב-5+ LIVE ובאתר ספורט 5.

תאריך:  01/09/2008   |   עודכן:  01/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
החוקרים גילו כי קבוצת הנשים ששתתה יותר משלוש כוסות קפה ביום הייתה בסבירות נמוכה ביותר מ-60% לפתח סרטן הרחם
מאיה חסון ושירלי בר דיין
שלח נציג לשום עוד במהלך המשחק בכדי להבהיר את כעסו על היכולת    המאמן לחניכיו: "אתם לא דומים לכלום"    גם ארזי נזף בשחקנים    קאלה: "אני מרוצה"    פרדי דוד: "בדוחא זה יכול היה להיות סיפור אחר לחלוטין
יפעת גדות
נתוני מחקר חדש: שנתיים לאחר האבחון, נשים פעילות היו בסיכון נמוך ב-64% למות מהמחלה לעומת נשים שלא היו פעילות בשלב זה    נשים שהקפידו על 2-3 שעות לפחות של הליכה מהירה בשבוע הורידו את הסיכון שלהן למוות ב-67%
יפעת גדות
גרמה למותם של 142,000 איש
יפעת גדות
קרם לחות יכול לעזור ולשמור על העור מפני התייבשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il