X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דרור קשטן ונבחרת ישראל סיימו את ההכנות לקראת המשחק ברמת גן מול שווייץ במוקדמות המונדיאל (21:00) המאמן הלאומי עדיין שומר על עמימות בנוגע לזהותו של השוער בהרכב: זה ממכבי חיפה או שוער דפור
▪  ▪  ▪
ניר דוידוביץ' [צילום: טלספורט]

אחרי כל כך הרבה דיבורים והערכות, אינספור אימונים ומסיבות עיתונאים, מתייצבת נבחרת ישראל במוצ"ש לפתיחת משחקיה במוקדמות מונדיאל 2010 מול נבחרתה של שווייץ, עם שאלה מוכרת וגדולה שמרחפת מעל: מי יפתח בין הקורות במשחק (21:00).
אמרו שההגרלה קלה יחסית לקודמות, שהאווירה בנבחרת וסביבתה מצוינת, וכעת זה הזמן להוכיח. עשרות אלפים ימלאו את האיצטדיון הלאומי ובפיהם בקשה אחת קטנה: ניצחון. בשביל המומנטום, עבור הטעם הטוב. בשביל הצ'אנס האמיתי לחזור לבמה הגדולה ביותר בכדורגל העולמי.
הנבחרת ערכה את האימון המסכם בצל שאלת מיליון הדולרים, זהות השוער הפותח. גם ביום שישי,תירגל קשטן בין הקורות את לירן שטראובר יחד עם 10 הבאנקרים של דרור קשטן בהרכב למרות שברור שאוואט או דוידוביץ' יפתחו. העיקר העמימות והשמירה על המתח.
לקראת סיומו של האימון קיימו שחקני הנבחרת משחקון בלי שוערים כלל וכלל. קשטן המשיך לתרגל במהלך היום את אותו הרכב שהתאמן אתמול. לפני האימון צפו השחקנים בקלטת וידאו ממשחקי שווייץ ולאחר ארוחת הערב יערכו אסיפת וידאו נוספת.
מקורבים לשני השוערים טוענים שקשטן טרם הודיע להם מי יפתח. המאמן הלאומי צפוי לעשות זאת עד מחר בצהריים, כשלא מן הנמנע שהדבר יקרה כבר הלילה. מקורביו של דוידוביץ' דבקים בגירסתם לפיה אם שוער מכבי חיפה לא יפתח ב-11 מחר, הוא יפרוש אחרי המשחק ולא ייצא עם הנבחרת למולדובה.
אתמול תרגל קשטן באימון, שהיה סגור לתקשורת, מערך של 4-5-1 עם רוברטו קולאוטי בחוד. חלוץ אחר, עומר גולן, נוסה ע"י קשטן דווקא כקשר 50-50 במרכז המגרש שכלל גם את בירם כיאל ותמיר כהן. בשער שוב לא תורגל אף אחד, אך ההגנה המסתמנת תכלול את יואב זיו, שמואל קוזוקין, טל בן חיים ואבי סטרול. יוסי בניון וסלים טועמה צפויים לפתוח בקישור ההתקפי של הנבחרת.
קשטן התייחס במסע"ת שערך למאבק על המקום בין הקורות בין דודו אוואט לניר דוידוביץ': "יש לי הרבה מאוד דברים בראש לקראת המשחק ואחת הסוגיות זה נושא השוערים. אני יכול רק לציין את ההתנהגות הרצינית והמופתית שלהם. הם מגלים בגרות וכפי שאני רואה את הדברים, הם עושים כמיטב יכולתם על-מנת שהנבחרת תצליח וזה לא משנה מי ישחק".
"השחקנים הפנימו שיש להם מחויבות לאומית גדולה, הם נטולי אגו", הוסיף קשטן. "הכדורגל הישראלי התברך בכמות גדולה של שחקנים שמשחקים באירופה והם צריכים לעשות את עליית המדרגה של הנבחרת. הם משחקים ברמות גבוהות יותר, משחקים במפעלים אירופאיים וזה מקנה להם ניסיון. את הדברים האלה הם צריכים להביא לפה".

תאריך:  06/09/2008   |   עודכן:  06/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
במי יבחר קשטן: אוואט או דוידוביץ'?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
לפי הדיווחים, יודחו המנכ"לים והדירקטורים של שני ענקי מימון המשכנתאות והממשל יקבל לידיו את השליטה עליהם וייתן גיבוי לחובותיהם
חיים לוי
מומחה בהשקעות בנדל"ן מניב, עונה לשאלות הגולשים
עומר כרמון
פגישה נרגשת בין שליט לוב למזכירת המדינה בארמון שהופצץ בעבר בידי מטוסי ארה"ב    דנו ארוכות בהקמת מדינה דו-לאומית: ישראלית-פלשתינית
מאיה שני
עדיין לא סיימו את סיבוב ההופעות הנוכחי וכבר הכריזו על אי פי חדש
TheMarker
טננבאום ו-3 האקרים נאשמים בחדירה למאגר נתונים של חברה כלכלית ובהנפקת כרטיסי אשראי פיקטיביים    הוגש נגדם כתב אישום בגין גניבת 2 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il