X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאמן מכבי ת"א מסכם את שני ההפסדים במוסקבה: "קשה להתגבש מול קבוצות כאלה" על הג'וב הלחוץ: "אני מרגיש מאוד בנוח, ישר הכניסו אותי לעניינים" ארויו: "אני עייף. אנחנו מאמינים בעצמנו"
▪  ▪  ▪
אפי בירנבוים [צילום: ספורט 5]

אחרי התבוסה לצסק"א, מאמן מכבי ת"א אפי בירנבוים סיכם ב'תוכנית הספורט' ברדיו ת"א את טורניר גומלסקי בכלל, המשחק מול הרוסים בפרט והלקחים שיפיק משני המשחקים במוסקבה.
"באופן כללי אנחנו צריכים להתארגן כמה שיותר מהר מבחינת הכימיה", הסביר, "אנחנו לומדים מכל משחק, על הקשר של השחקנים וחמישיות על המגרש ואיך צריך להגיב - אם זה בחילופים או כשעולים מפסק זמן".
בירנבוים הוסיף: "חלק מהשחקנים הצטרפו רק לפני יומיים, רודני שיחק איתנו בפעם הראשונה ואנחנו מתגבשים. זה נכון שמאוד קשה להתגבש נגד כאלה קבוצות, אבל אנחנו מתגבשים תוך כדי תנועה".
"הנקודות הטובות הן החלקים שהובלנו ושלטנו במשחק, ההפסקה הוציאה לחלק מהשחקנים את האנרגיה אבל אלה לא סיבות, לא נתנו מחצית שנייה טובה ונצטרך ללמוד מזה".
על הטורניר עצמו אמר אפי: "מכבי תל אביב הוא מועדון גדול וכשמזמינים אותך לכזה טורניר, שהוא מספר אחד באירופה, אתה לא אומר לא. נלמד גם מהטורניר הזה, כמו שאומרים זרקו אותנו לאש. הייתה פה השתלמות מאמנים של מסינה ואוברדוביץ' והם אומרים כל הזמן שהכימיה לא טובה והם צריכים ללמוד, אז בטח שגם אנחנו".
"אני מרגיש מאוד בנוח במכבי", הבהיר בירנבוים, "ישר הכניסו אותי לעניינים. כשאתה מגיע לכזה טורניר יוקרתי, באופן כללי האווירה משנה את הכל. אתה צריך להיות מחויט והמעמד מחייב, אבל מצד שני כשאתה בחדר ההלבשה או בפסק זמן וצריך להעיר שחקנים, ההתנהגות היא אותה התנהגות".
קרלוס ארויו: "אני מאוד עייף, ישנתי כל היום, הכוונה שלי היא לשחק בכל משחק במכבי. לא שיחקנו כקבוצה היום ואנחנו צריכים להשתפר בהנעת הכדור וזה יקרה בעתיד. שיתוף הפעולה עם רודני יהיה בסדר בעתיד. אנחנו בסדר ובמשחק קצת נרדמנו, במצבים כאלה צריך להישאר חזקים ואנחנו מאמינים בעצמנו".
אסטבן באטיסטה: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה ואני לא יודע מה קרה במחצית השנייה שגרם לנו לצאת מפוקוס. יש לנו עוד על מה לעבוד ונהיה טובים יותר. אנחנו חייבים ללמוד מהטעויות שלנו במשחק הזה".
רודני ווייט: "שיתוף הפעולה בין השחקנים צריך להשתפר. אנחנו נמצא את הדרך להבין יותר טוב את המהלכים ולשפר את התיאום בין השחקנים. נלמד מהטעויות שלנו".
טרה סימונס: "צסק"א קבוצה טובה וגם אנחנו בסדר. אני לא מרוצה כמובן מההפסד, זאת רק תחילת העונה, אבל נלך ונשתפר. התחלנו את הרבע השלישי לאט ויצאנו מפוקוס. מכבי לא נופלת ברמתה מהקבוצות האלה".

תאריך:  25/09/2008   |   עודכן:  25/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ח"כ סילבן שלום תקף בחריפות את יו"ר קדימה, ציפי לבני    "לאורך כל הדרך ראינו שיש לה העדפה ברורה של טובתה האישית על טובת המדינה"
איציק וולף
לראשונה מאז התפטר יגיעו חוקרי יאח"ה לבית ראש הממשלה על-מנת להמשיך את החקירה בפרשת כרמיה ולבצע השלמות חקירה בפרשת מרכז ההשקעות
מחלקה ראשונה
בין המבקרים בתערוכה שארגנה משפחת מושקט לזכר סב המשפחה, נמנו הרב לאו, הפרסומאי ראובן אדלר, גבי גזית, האמן דוד טרטקובר ומכובדים נוספים
איציק וולף
נשיא טורקיה, המתווכת בין ישראל לסוריה במשא-ומתן העקיף, נועד עם הנשיא פרס בניו-יורק וניסה לפזר את ערפל החשדנות הישראלית    פרס: לא נהיה מוכנים לבצע ויתורים כואבים ולקבל ירי טילים לעברנו
משה ריינפלד
ברננקי מזהיר את הקונגרס כי המערכת הפיננסית ניצבת לפני "סכנות חמורות" ואם לא תאושר תוכנית ההצלה של הממשל תואץ ההידרדרות הכלכלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il