X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הקשר לקראת המשחק בשבת בקרית שמונה: "נבוא דרוכים ומפחידים יותר צריך להיות יותר אגרסיביים, המשחק שלנו לא שוטף אני מעדיף לשחק בקישור" תמוז: "הגיע הזמן לרצף ניצחונות, מאמין שאשחק"
▪  ▪  ▪
עידן טל [צילום: ספורט 5]

בית"ר ירושלים תצא בשבת למשחק חוץ בקרית שמונה, כאשר לשחקנים של ראובן עטר ברור שכל תוצאה פרט לניצחון תהיה מכה קשה לשאיפות לשמור על תואר האליפות.
"אנחנו צריכים כולנו להיות בכושר יותר טוב, לשטוף יותר את המגרש, לעשות דברים אחרת", הודה עידן טל. "אני מאמין שזה יגיע, צריך לחזור להיות בית"ר המאיימת, המעצבנת, שקשה לשחק נגדה. לא לעשות רק דברים יפים, אלא גם לתת אגרסיבית, דברים ששכחנו לעשות, לדחוף יותר קדימה. המשחק שלנו לא שוטף, אבל אנחנו עובדים על זה".
על כושרו האישי אמר טל: "גם אני לא מרגיש טוב עם היכולת שלי, אבל ניכנס לכושר דרך האימונים ודרך המשחקים, אם אשחק כמובן". אחרי שתופקד כמגן שמאלי ב-1:1 מול מכבי חיפה, טל לא מסתיר את רצונו לחזור לתפקיד הטבעי שלו: "לשחק זה תמיד טוב, אבל כמובן שאני שחקן קישור, בכל הקריירה שלי שיחקתי בקישור ויותר קל לי שם. בשביל זה יש מאמן. ראובן אחלה, יש אווירה שונה מהמאמן הקודם, לא שהאווירה לא הייתה טובה אצלו".
"בטח שאפשר לנצח בקרית שמונה", הוסיף טל. "נבוא דרוכים ומפחידים יותר. יש פה את השחקנים הכי טובים בארץ, ברגע שהדברים יתחברו ניראה אחרת. למזלנו, מישל דיין לא משחק ואני אאחל לו מזל טוב כי יש לו היום יומולדת, אבל לא אאחל לו מזל טוב בשבת. אם יהיו לנו קצת יותר נקודות בסיבוב השלישי, אז נחשוב עליו".
טוטו תמוז, שסבל מפציעה, ערך אימון מלא עם חבישה מסביב לברך ומיד אחרי האימון נכנס לטיפולים. החלוץ הביע אופטימיות לגבי שיתופו: "הברך יותר טובה, אני מקווה שאחלים עד שבת. יש לנו סגל טוב וגם אם לא אשחק יהיה מי שיחליף אותי. בכל מקרה, מאמין שאשחק. הגיע הזמן לצבור רצף ניצחונות. אני מקווה שנציג לחימה כמו במשחק מול מכבי ת"א".
מי שלא התאמן עם חבריו והסתפק באימון אישי עם מאמן הכושר דרור שמשון הוא שמעון גרשון, ששוב סובל מכאבים במפשעה. בקבוצה ייעשה מאמץ להכשירו לשבת, כאשר גם הבלם תומר בן יוסף בספק אחרי שמונה על בני יהודה בשבת שעברה (0:1).

תאריך:  02/10/2008   |   עודכן:  02/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טל: צריכים לחזור להיות בית"ר המאיימת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
טל ליציע!
אלי בן בסט  |  3/10/08 11:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
לאחר שהרמטכ"ל לשעבר אמנון ליפקין-שחק קרא לאמריקנים להצביע ברק אובאמה, התייצבו מול מצלמות המפלגה הדמוקרטית בכירים נוספים ממערכת הביטחון הישראלית: ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי, בכיר המוסד יוסי אלפר, עמרם מצנע ואחרים
רותם סלע
למרות אישור תוכנית החירום בסנאט האמריקני קורס הדאו ג'ונס ב-2.2% והנאסד"ק ב-2.7%    פורד וג'נרל מוטורס נופלות ב-2.5% ו-4%
משה ריינפלד
הקבלן פושט הרגל ניכה מס תשומות בסך יותר ממיליון שקל על סמך חשבוניות פיקטיביות, אך השופטת הסתפקה בעונש של עבודות שירות וקנס
עידן יוסף
המחלוקת הארוכה בעניין מעמדו נפתרה    בן-אליעזר ושמחון יכריזו על העברת המרכז הלאומי לחקלאות ימית (מלח"י) ממשרד התשתיות
רותי אברהם
בית המשפט דחה את עתירת יו"ר שס לשעבר אריה דרעי להתיר לו לרוץ לראשות עיריית ירושלים    השופט סובל: תקופת שבע שנים מבטאת עמדת החברה בנוגע לטוהר המידות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il