X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בגרטנר מציגים את עשר הטכנולוגיות המובילות לשלוש השנים הקרובות, כולל וירטואליזציה, מחשוב ענן, IT ירוק ועוד מה השתנה מאז התחזית של השנה הקודמת? ולמה הרשימה הזו כל כך חשובה?
▪  ▪  ▪

בכנס ITxpo 2008 הציגו מומחי גרטנר את עשר הטכנולוגיות שלדעתם יש לשים אליהן לב בשלוש השנים הקרובות, ועודדו את מנהלי המחשוב לעקוב אחר הטכנולוגיות הללו במהלך תכנון תקציבים ותוכניות לטווח הארוך.
רשימת חובה
עשר הטכנולוגיות הן (לפי סדר חשיבות מהחשובה ביותר לחשובה פחות): וירטואליזציה, מחשוב ענן, שרתים מתקדמים, ארכיטקטורות מוכוונת-ווב, Mashups ארגוניים, Specialized Systems, תוכנות חברתיות ורשתות חברתיות, תקשורת אחידה, BI ו-IT ירוק.
טכנולוגיה אסטרטגית היא טכנולוגיה בעלת פוטנציאל להשפעה משמעותית על הארגון במהלך שלוש השנים הקרובות, טוענים בגרטנר. הגורמים המובילים להשפעה משמעותית זו כוללים פוטנציאל גבוה להפרעה למחשוב או פרסומת לעסק, הצורך להשקעה כספית משמעותית, או הסיכון בהימנעות מיישום או יישום מאוחר.
לכן, טוענים בגרטנר, חשוב שארגונים יבחנו את רשימת עשרת הטכנולוגיות הללו כבר עכשיו, כחלק מתוכניותיהם האסטרטגיות לעתיד הקרוב והרחוק.
שינויים והפתעות
למרות שרוב הטכנולוגיות ברשימה הופיעו ברשימת גרטנר גם בשנה שעברה, עדיין יש לא מעט שינויים והפתעות. וירטואליזציה, למשל, הנמצאת בראש הרשימה, הייתה במקום החמישי בלבד לפני שנה, בעוד מחשוב ענן שלא הופיע כלל ברשימה בשנה שעברה נכנס ישירות למקום השני.

תחקירי pCon - למצוא (במקום לחפש) את מה שחשוב במחשוב ב-10 דקות בשבוע
תאריך:  16/10/2008   |   עודכן:  16/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
האגודה הבריטית לחקר עב"מים מדווחת על עלייה משמעותית בדיווחים על תצפיות עצמים בלתי מזוהים    כמה מהעוסקים בתחום חוששים כי ספינות החייזרים מוטרדות בשל הפעלת מאיץ החלקיקים על גבול צרפת-שוויץ    ב-19 בספטמבר התרחש קצר חשמלי במאיץ שגרם להשבתתו
יובל רפפורט
יובל רפפורט, אישיות פנאטית עם העדפה לשקשוקה ביתית, העביר את זו של אלורה מבחן מחמיר ממנה יצאה מנצחת    חוץ מזה הוא שמח לגלות שמדובר במקום שמבין איך מתנהגים בשישי בבוקר
משה ריינפלד
משרד הפנים מדגיש שלא מדובר באגירת התוכן אלא רק בזהות המשוחחים והגולשים אך התוכנית מעוררת סערה: "האח הגדול מנסה לחדור לפרטיות"
דביר אדלר
דביר אדלר, אביר מסדר הקבב הקדוש, העפיל לנצרת כדי לפקוד את הסניף החדש של דיאנה ולגלות שאין חדש תחת הסכין, במובן הטוב של המשפט, אך יש חדש בעיצוב הפנים ובתפריט היינות    מיומנו של צליין שנות האלפיים
לירון בכר
הדיח את הקזחי שהעיף את אוקון, ירוויח 3,650 דולר ו-21 נקודות דירוג    היריב הבא: מונקור הצרפתי    אוקון ולוי הודחו בזוגות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il