X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבעלים נחת בארץ וגיבה: "לא יהיו שינויים בצוות בלי קשר לתוצאה מול הכח. הקבוצה נראית יותר טוב מבעונה שעברה". המאמן לחניכיו: "תתרכזו במשחק ולא בקהל או בשניידר". ראש: "הפסד יגרור אותנו לתחתית"
▪  ▪  ▪
בן שמעון. קיבל גיבוי [צילום: ספורט חמש]

הבעלים של מכבי ת"א, אלכס שניידר, הגיע לישראל ויצפה לראשונה העונה בקבוצתו שתארח בבלומפילד את הכח עמידר ר"ג (15:10).
"אני מרוצה כי הקבוצה נראית טוב יותר מבשנה שעברה", התייחס שניידר לפתיחת העונה הלא מרשימה בעליל, אם כי אכן מרשימה בהרבה מזו של אלי כהן אשתקד. "מעמדו של רן בן שמעון לא בסכנה ולא תלוי במשחק מול הכח עמידר ר"ג. יש עוד מקום לשיפור ואני חושב שיגיעו תוצאות יותר טובות, אני מרוצה ממה שהשקעתי, בן שמעון מאמן טוב, אנחנו עוד ננצח ועוד נפסיד. אף אחד לא הולך הביתה, אני לעומת זאת הולך למלון".
השותף של שניידר במכבי, אדוארד שיפרין, אמר: "לא יצא לי עדיין לראות את הקבוצה, בשביל זה באנו לארץ. ממה ששמעתי מאלכס, אפשר להיות מרוצים. המשחקים שאמורים להיות קלים הם הכי מפחידים וצריך להיות מוכנים לכל משחק. אני לא יודע אם נשפיע על השחקנים, אבל בכל מקרה הם צריכים לתת את המקסימום".
בן שמעון כהרגלו, לא תרגל את ההרכב באימון המסכם. מה שבטוח הוא שיובל שפונגין ויוסי שבחון יפתחו בהרכב, בעוד המאמן מתלבט האם להציב במרכז ההגנה לצד משה מישאלוב את איגור טומאסיץ' או את אבי יחיאל. יאניק קמאנן ואיליה יבוריאן צפויים לפתוח יחד בהתקפה.
אחרי המשחק מול נתניה התלוננו שחקנים רבים בפני המאמן על הלחץ מצד הקהל שמקלל אותם. בן שמעון שהבין שהלחץ יהיה גדול גם מול הכח, אמר: "אני יודע שמפריע לכם מה שקורה מסביב, אבל תתרכזו במשחק ולא בקהל או בשניידר שיישב ביציע. תפתחו את המשחק חזק ותניעו את הכדור".
הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ' (אבי יחיאל), משה מישאלוב, ליאור ז'אן, דולי ג'ונסון, יוסי שבחון, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, יאניק קמאנן, איליה יבוריאן.
"הפגרה הגיעה בזמן טוב"
בצד של הכח, דודו דהאן מתכנן מספר שינויים בהרכב. דידי אונגר, שחקן הרכש החדש, צפוי לפתוח בהתקפה במקומו של גל לוי לצדם של שניים מהבאים: עומר רפס, ברק בדש וקרלוס סבאיוס.
"הפסד יגרור אותנו למאבקי התחתית", הצהיר ישראל ראש לקראת ההתמודדות, "ולכן זה משחק חשוב מאוד עבורנו. פתחנו טוב את העונה אבל אחר כך באה ירידה. הפגרה הגיעה בזמן טוב, ואנחנו מצפים לחזור עם יכולת טובה מזו שהצגנו לאחרונה".
הרכב משוער: רוברטו באדג'י, ישראל ראש, אסי דומב, אביב חדד, בני חדד; קן ג'מה, עידן ויצמן, מייקל טאקורה, דידי אונגר (גל לוי); ברק בדש, קרלוס סבאיוס (עומר רפס).

תאריך:  18/10/2008   |   עודכן:  18/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלכס שניידר: "רן בן שמעון יישאר מאמן מכבי תל אביב"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
עם הנחקרים נמנים: מנכ"ל ליהמן, ריצ'רד פולד, חברת AIG ובנק ברקליס    החשדות: הטעיית המשקיעים בדבר מצבו הפיננסי של בנק ההשקעות
עומר כרמון
אם לחמישה נהרגה מפגיעת קטנוע    המשטרה השתמשה בגז מדמיע כדי לפזר מתפרעים מעראבה ודיר חנא    תושב כרמיאל נהרג ליד נהריה    נעצר אחד החשודים בדריסתה למוות של מיטל אהרונסון
יואב יצחק
ימים ספורים לאחר שנחתם ההסכם בראשי תיבות בין קדימה לבין העבודה טוען ברק: ההסכם הסופי ייחתם רק אם ימונה שר מהעבודה לוועדה לבחירת שופטים
משה ריינפלד
המשק האוקראיני קורס, המניות והמטבע צונחים, והמו"מ עם קרן המטבע הבינלאומית על מלווה של מיליארדים מתמשך - על-רקע משבר פוליטי חמור
משה ריינפלד
הנשיא בוש ידון בשבת בקמפ דייויד עם ראשי האיחוד האירופי סרקוזי וברוסו במשבר העולמי    באפט: "אם תמתינו לאדומי החזה, האביב כבר יחלוף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il