X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החלוץ כעס על החלפתו עטר: "יש הרבה לחץ בקבוצה" ותגובות השחקנים על המשחק: "יותר נמוך מזה לא יכול להיות"
▪  ▪  ▪
טוטו תמוז בטדי. לא מוסיף שקט [צילום: ספורט 5]

לא צריך להיות גאון כדי לדעת שתיקו 2:2 בבית מול הפועל פ"ת זו לא תוצאה שמוסיפה שקט למערכת, בטח לא בבית"ר ירושלים, בטח לא בעונה הזאת, בטח לא עם תקציב כזה ובטח לא ביכולת כזו. ובכל זאת, זה מה שהאלופה השיגה מול הקבוצה של אלי מחפוד בטדי.
בסיום המשחק הייתה דממה בחדר ההלבשה, חלק מהשחקנים אמרו: "אנחנו נאיביים ומשחקים לרגליים שלהם". היו"ר איציק קורנפיין נכנס אבל בחר שלא לדבר עם השחקנים.
בהפסקת המשחק, כאשר עטר הודיע שטוטו תמוז יוחלף על-ידי עידן טל, הגיב החלוץ בכעס שהתבטא בהשלכת בקבוק מים שהיה בידיו וסינון כמה מילים לא נעימות. המאמן בחר בזמן המחצית שלא להגיב, אך תמוז צפוי לעמוד לוועדת משמעת ולספוג עונש על התנהגותו.
ראובן עטר סיכם: "אכזבה גדולה, מהמשחק עצמו ומדקות הסיום. לא היינו שווים ניצחון. יש הרבה לחץ אצל השחקנים ובדקות הלא טובות של הקבוצה זה מדבק. יש עליות וירידות תוך כדי המשחק, אם היינו מנצחים, היינו מקבלים יותר אוויר. אנחנו מפסידים נקודות בדקות אחרונות, הכל הולך לרעתנו".
"אני מאוד מאוכזב אחרי שאיבדנו את היתרון, זה קצת מאכזב שלא הצלחנו לשמור על התוצאה. הרבה פעמים נתנו לפ"ת להשתלט על המשחק, מבחינת יחסי הכוחות לא הגיע לנו לנצח. יש הרבה לחץ בקבוצה, השחקנים לא רגילים למצב הנוכחי, קשה להם להתרומם מזה. יוצאים מהמשבר דרך עבודה קשה, וגם עזרה של מזל. זה לא נכון לדבר על אליפות במצב כזה, אנחנו צריכים לדעת לשחק טוב לפרקי זמן ארוכים יותר".
מיכאל זנדברג תיאר את הרגשות בחדש ההלבשה: "יותר נמוך מזה לא יכול להיות. זה הכי נמוך שיש. אני תמיד מסתכל הכי גבוה שאפשר, אבל עכשיו אנחנו במקום הכי נמוך שאליו יכולנו להגיע. בגלל שהתוצאות שלנו כאלה, קל לדבר על כל הדברים שקרו בבית"ר מתחילת העונה. אני כבר שנתיים וחצי כאן וקרו הרבה דברים, אבל למרות זאת לקחנו אליפות ודאבל. אנו חייבים לעבוד קשה ורק ככה נצא מהמיני-משבר הזה".
אריק בנאדו הוסיף: "אכזבה גדולה מאוד, לא שיחקנו טוב במחצית השנייה, עלינו בסוף ליתרון וקבוצה מנוסה צריכה לשמור על היתרון. משהו לא מתחבר, יש תקופות בכדורגל שהכל הולך קשה וכך זה עכשיו. היינו בטוחים שננצח את המשחק, ככל שהדקות עברו נראינו פחות טוב. מאכזב מאוד, צריך להמשיך הלאה. אף אחד לא מרים ידיים בבית. אנחנו קבוצה חזקה ומגובשת, אנחנו רק מחזור שישי ויש המון נקודות בקופה. המטרה שלנו היא אליפות וקודם ניקח שלוש נקודות, ונעשה רצף ניצחונות ואז נדבר על דברים אחרים".
מנגד, אלי מחפוד נשאר צנוע: "הייתי בטוח שמהמצבים האלה ייכנס עוד שער, הגיע לנו. הפועל קבוצה טובה וחזקה, המטרות שלנו היא להיות בחלק העליון של הטבלה. התוצאה היא תוצאה של היכולת. שיחקנו טוב היום והיינו ראויים לפחות לנקודה. לא נפלנו מבית"ר לכל אורך המשחק וחבל שהחמצנו כל כך הרבה. נחגוג היום וקצת מחר, יש לנו עבודה קשה לקראת הדרבי. זה המשחק הכי חשוב של המועדון העונה ואם נציג כדורגל טוב כמו היום, ננצח בשבת".
שמעון אבו-חצירה, כובש השער הראשון לפ"ת, הוסיף: "אני שמח שהוצאנו נקודה. הרבה קבוצות לא יעשו את זה בטדי. הפועל פ"ת באה לכל משחק לעבוד קשה ורואים את זה. בשבוע הבא דרבי, נעבוד קשה כל השבוע. אם נציג את אותה יכולת, יהיה בסדר".

תאריך:  20/10/2008   |   עודכן:  20/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תמוז העצבני שהשליך בקבוק מים במחצית - יענש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
להעיף את האגואיסט הזה מבית"ר.
א.ב.ס.ט  |  20/10/08 11:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
השוק מושפע מההחלטה הצפויה של אופ"ק ביום ו' לקצץ את התפוקה ב-2-1 מיליון חביות ליום, כדי לנסות לחדש את התייקרות הנפט
מערכת ספורט 5
המחבט מספר 3 של ישראל התקדם 14 מקומות    פאר נותרה במקום ה-38    אוקון מטפס    הראל לוי ירד ל-204    בצמרת העולמית הגבוהה אין שינויים    סימון עלה ל-10
עידו סולומון, חיים ביאור, טלי חרותי-סובר
המשק הישראלי מצטרף לאווירת המיתון הגלובלי    בתי השקעות, חברות הזנק וחברות טכנולוגיה עילית קטנות ובינוניות יהיו הראשונים להיפגע - צפי לעד 30% פיטורים
יפעת גדות
חוקרים מזהירים כי ניקל על המסגרת ועל המקשים של הטלפונים הסלולריים עלול לגרום לתגובה אלרגית
משה ריינפלד
סמן כלכלי מבשר רע במעצמה: קצב הצמיחה השנתי ירד ל-9%    ממשלת סין: ננקוט צעדי המרצה    האינפלציה ירדה ל-4.6% והדבר יקל על הממשלה לפעול להאצת הצמיחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il