X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן בארסה קצת מודאג מה-0:5 על באזל באלופות: "לא יהיה קל במפגש הבא". בניטז אחרי ה-1:1: "אנו מוסרים יותר מדי". סקולארי: "לפעמים 0:1 עדיף על 0:5, כי ככה אתה משיג את הכבוד את היריבה שלך"
▪  ▪  ▪
מסי. נראים טוב [צילום: ספורט חמש]

קבוצה אחת מושלמת בליגת האלופות: ברצלונה של גווארדיולה. 0:1 לצ'לסי על רומא ולאינטר על פמגוסטה. 1:1 בין ליברפול לאתלטיקו. פנאתינייקוס ו-ורדר ברמן נפרדו ב-2:2
לסיקור המלאשלושה מחזורים עברו חלפו להם ומבין 32 הקבוצות שמשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות, רק אחת נותרה מושלמת. ברצלונה של פפ גווארדיולה ניגבה את הדשא של הסנט יעקב פארק עם פ.צ באזל (0:5) והבטיחה מעשית את מקומה בשלב הנוק אאוט של המפעל.
ממש כמו בהצגת הענק מול אתלטיקו מדריד, בארסה הייתה צריכה מעט יותר ממחצית (48 דקות) כדי לחורר את הרשת של קוסטנזו וכולם השתתפו בחגיגה. למרות כל זאת, המאמן התעקש שלא לצאת מכליו: "אני לוקח את צורת המשחק שלנו מהמשחק הזה, לא את התוצאה", אמר גווארדיולה, "הנענו את הכדור בצורה מהירה מהגנה להתקפה וזה נותן לי הרבה ביטחון להמשך".
בעוד שבועיים בארסה תארח את אותה באזל וכעת פפ חושש מהאפקט של התוצאה המרשימה: "התוצאה הזו לא עושה לנו טוב לקראת המפגש הבא. זה לא יהיה קל". אלכסנדר חלב החמיא לטאלנט הצעיר, סרחיו בוסקטס, שכבש את שער הבכורה שלו במועדון: "הוא יכול לסייע לנו גם בהמשך כי הוא שחקן שיכול לאייש 4-5 עמדות שונות. הוא שחקן נהדר".
במשחק מרכזי נוסף, ליברפול איבדה יתרון מוקדם של רובי קין לשער של סימאו בדקה ה-83, כדי לצאת עם 1:1 מהויסנטה קלדרון של אתלטיקו. "אני מאוכזב", אמר בסיום רפא בניטז, "בעיקר אחרי ששלטנו במחצית הראשונה ולאורך חלקים גדולים מהמשחק. חובה לסיים כמו שצריך כשאתה מגיע למצבים, אבל ניסינו למצוא את המסירה המושלמת במקום לבעוט. יש לנו עוד נקודה אחת וממשחק חוץ לא קל אבל אחרי שאתה סופג שער בדקה ה-83 אתה חייב להיות מאוכזב".
חאבייר אגירה, שהשער של סימאו כנראה הציל לו את המשרה, אמר: "בנסיבות שנוצרו במשחק אני שמח על התוצאה, נראה מאוחר יותר, כשהבית הזה יתפתח, עד כמה הנקודה הזו טובה לנו. סידרנו כמה דברים שלא עבדו במחצית, והיינו הרבה יותר טובים ונמרצים במחצית השנייה. כמקצוען, אני מקבל ביקורת. אנשים שאלו שאלות אחרי שהפסדנו שלושה משחקים ברציפות, ככה המשחק עובד".
בסטמפורד ברידג', צ'לסי עשתה את העבודה עם 0:1 קטן על רומא, משער מאוחר של ג'ון טרי. "הדבר היחיד שחשוב הוא התוצאה", אמר פליפה סקולארי אחרי שריקת הסיום, "יש לנו עוד משחק בית אחד בשלב הבתים והיינו צריכים את שלוש הנקודות. לפעמים 0:1 יותר חשוב ומשנה מ-0:5 כי אתה משיג את הכבוד של הקבוצה השנייה. כשהייתי מאמן פורטוגל ושיחקנו נגד אנגליה, חששתי ממשחק הראש של טרי, אמרתי לשחקני ההגנה שלי שצריך לשים לב אליו כי הוא תמיד הולך לכדור בנחישות. עכשיו, כשאני כאן, אני אומר לג'ון שימשיך לעשות כך".
גם האקס של צ'לסי, ז'וזה מוריניו, השיג 0:1 קטן, אבל חשוב, עם אינטר מול פמגוסטה העקשנית: "זו לא הייתה הופעה גדולה אבל אני שמח עם ההופעה של הבחורים שלי. המשחק היה בשליטה שלנו. טולדו נזקק לעצירה אחת כל המשחק ולא איכפת לי שכבשנו רק שער אחד כי יצרנו המון מצבים. היינו צריכים שלוש נקודות ולקחנו אותן. המצב שלנו עכשיו בבית נוח. אני רוצה לפרגן לטימור קצבאייה (מאמן פמגוסטה): הקבוצה שלו מאורגנת וחזקה, אבל אני לא צופה להפתעות גדולות מדי בשלב הבתים. דברים יחלו להתחמם רק בשלבי הנוק-אאוט".

תאריך:  23/10/2008   |   עודכן:  23/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גווארדיולה: "התוצאה הזו לא עושה לנו טוב לקראת ההמשך"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לירון בכר
גרוז'יאן הצרפתי פרש בגלל פציעה וסידר לצמד 100 נקודות דירוג ו-13,400 אירו. ארליך לא ייצא לטורניר ברסי
מוטי פשכצקי
עונש כבד בביה"ד של ההתאחדות לאייל עמר בן ה-42 מהפועל רמלה, שתקף פיזית את השופט זיו אדלר במשחק הליגה מול מכבי קביליו יפו
יפעת גדות
חוקרים גילו כי מרכיב עיקרי בצמח ה-horny goat weed פועל באותה דרך שבה פועלת הוויאגרה
יובל מעוז
כי"ל יורדת ב-3%    אלדד תמיר מתמיר פישמן: מתחילים להבחין בהגיון בהתנהגות המניות    צפי לעליות של עד 2% בניו-יורק
משה ריינפלד
ענקית מוצרי האלקטרוניקה צופה כעת שההאטה הכלכלית והמשבר הפיננסי בעולם והוזלת מוצרי המתחרים יגרמו לצניחת רווחיה השנתיים ב-59%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il