X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי תל אביב שבה לארץ לאחר ההפסד לציבונה זאגרב אמש בירנבוים כשנשאל על רודני ווייט, שלא נכלל בסגל: "אני יודע בדיוק לאן אני הולך עם זה" אליהו: "בסך-הכל שיחקנו טוב. אנו צריכים רק לנצח"
▪  ▪  ▪
אפי בירנבוים [צילום: ספורט 5]

מכבי תל אביב נחתה לפנות בוקר בארץ לאחר ההפסד אמש 81:79 לציבונה זאגרב בפתיחת היורוליג. רודני וויט שלא התלבש למשחק לא היה מעוניין לענות לשאלות העיתונאים כמו גם קרלוס ארויו, שלקח אחריות אבל היה חלש מאוד וקלע רק פעמיים מהשדה מ-13 ניסיונות.
מי שכן דיבר היה המאמן אפי בירנבוים שהסכים לומר: "הפסדנו את המשחק על הדברים הקטנים. כל עוד שמרנו בהגנה לפי תוכנית המשחק שלנו היינו בעניינים. רודני וויט? אפשר לשאול תמיד על מי שלא משחק. אני יודע בדיוק מה אני רוצה ולאיזה כיוון אני הולך עם זה. מכל משחק לומדים משהו, בטח אנחנו שצירפנו שחקן רק לאחרונה. ההתקפה שלנו לא שטפה, וכשלא עמדנו בחוקים נענשנו".
יניב גרין מצא נקודות טובות לאחר הנחיתה: "היה משחק אגרסיבי, לא מהמשחקים היפים לעין, אבל יש דברים טובים שאפשר לקחת. היו דקות טובות, במיוחד בהגנה, עם הרבה רצון ומוטיבציה, אבל גם טעויות ואיבודים לקראת הסיום. זה היה ההבדל".
ליאור אליהו נשאל מה מכבי צריכה לעשות כדי לצאת מהמצב וענה: "אני חושב שקודם כל אנחנו צריכים לנצח. אתמול שיחקנו בסך-הכל טוב, אבל נמשיך הלאה ועכשיו הפנים לליגה". אתמול, לאחר ההפסד אמר הפורוורד: "השלשה של מארשל הוציאה לנו את הרוח מהמפרשים. זה מגרש שקשה מאוד לשחק בו, אבל זה רק אחד ואי אפשר להסיק ממנו יותר מדי. המשחק בחמישי הבא מול אבלינו הוא מאסט מבחינתנו".
מאמן ציבונה, ולימיר פראסוביץ': "קיבלנו בדקה האחרונה יותר נקודות מבכל הרבע הרביעי. אחרי התחלה רעה והפסדים בשני המשחקים הקודמים שלנו, הראינו שאנחנו יכולים לשחק ברמה הגבוהה ביותר. אני מקווה שזה ידחף אותנו קדימה. ארל קולוואי עשה עבודה מדהימה בשמירה על ארויו, ולכן הוא לא תרם להם כלום".
קרלוס ארויו הודה לאחר המשחק: "זה לא היה הערב שלי, אבל שום דבר בהגנת ציבונה לא הפריע לי. מגיעות להם מחמאות על הניצחון". יש לציין כי הרכז, כמו גם חבריו לקו האחורי, זכה לפרגון מבירנבוים שאמר: "הגארדים לא היו חושך. הם עשו הרבה פעמים עבודה טובה בהגנה. קרלוס לא שיחק כל כך טוב היום, אבל התזמורת כולה צריכה לעבוד".
לא בטוח שזה ינחם מישהו במכבי, אבל דאור פישר מוביל לאחר המחזור הראשון את קלעי היורוליג, בעקבות ה-26 שקלע אמש. סנטר הצהובים אף מדורג שלישי בטבלת נקודות המדד עם 28, אחרי וויל מקדונלד מטאו, שקלע 18 נק' ב-7 מ-7 מהשדה והוסיף 8 ריב' ו-5 אס' ל-32 נק' מדד, בנצחון 70:80 על פנרבחצ'ה/אולקר. ראוול מארשל, מגיבורי הנצחון של ציבונה, הגיע שני עם 20 נק' אישיות ו-29 נק' מדד, אחת יותר מאשר לפישר.
ביום ראשון מכבי תארח את גליל/גלבוע ועודד קטש למשחק הראשון של העונה. הקבוצות נפגשו פעמיים בהכנה לליגה. בטורניר בנדל מכבי ניצחה ובגביע ווינר ניצחו הצפוניים.

תאריך:  24/10/2008   |   עודכן:  24/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר קדימה הגיבה להודעת שס כי לא תצטרף לממשלה בראשותה ואמרה כי היא אינה מתכוונת להיכנע לדרישותיה של שס    "נתתי הצעות סבירות, לא אשלם כל מחיר עבור הקמת ממשלה"
מוטי פשכצקי
קוריס מוכן למשחק העונה מול הפועל חיפה שייערך היום ויפגיש את שתי הקבוצות הצמודות בצמרת הטבלה    דורה: משחק רגיל
מוטי פשכצקי
המגן, שספג שתי פציעות קשות בעונה שעברה, יישב בחוץ בעקבות הזיהום שהתגלה בדמו    בונדר, המאושפז בבית חולים העמק בעפולה, זכה לביקור מאוהדי וראשי המועדון    אבוטבול יירד לספסל מול בני יהודה
הדר תדמור
התמ"ג רשם צמיחה שלילית של 0.5% ברבעון השלישי לעומת הרבעון השני    זוהי הצמיחה השלילית הראשונה זה 16 שנה    לעומת הרבעון המקביל ב-2007 צמחה הכלכלה הבריטית ב-0.3%
משה ריינפלד
אישור רשמי ניתן בבריטניה כי המשק שלה מתחיל להיכנס למיתון - הכלכלה התכווצה ברבעון החולף זו הפעם הראשונה אחרי 16 שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il