X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קריאות בוז לקשר ולראובן עטר מאוהדי בית"ר י-ם אחרי ה-1:2 על אשדוד. המאמן: "אני מבין את הקהל". יצחקי: "זה לא במקום". מזרחי: "נהיה במאבקי התחתית עד סוף העונה, מזה חששתי"
▪  ▪  ▪
טל. לא מבין [צילום: ספורט 5]

בית"ר ירושלים שמה סוף אמש לתקופה הלא קלה אליה נקלעה עם ניצחון 1:2 באשדוד. לחבורה של עטר אין אולי את האופי הדורסני של הקבוצה מהעונה שעברה, אבל השנה היא לומדת לעשות דברים בדרך הקשה יותר. מי שכן חזר לעצמו הוא ברק יצחקי עם צמד יפה (21, 45). עידן שריקי הצליח רק לצמק בדקה ה-58.
הקהל הירושלמי הפנה קריאות "תתפטר" לעטר במהלך המשחק, לאחר שהחליף את שני המצטיינים, יצחקי וברוכיאן. בבית"ר היו מאוד מאוכזבים מהעובדה שקאלה שוב לא היה יכול לשחק, זאת למרות שרק אתמול ערך אימון מלא. במועדון בונים על אריאל הרוש ששיחק כשוער העתיד בקבוצה. עטר אף אמר: "הרוש לקח את ההזדמנות שלו בשתי ידיים. מה יהיה איתו בהמשך העונה? חכו ותראו".
"אני מקווה שהיום תהיה נקודת ההפנמה", אמר חתן השמחה, ברק יצחקי. "כרגע הדרך לא חשובה והעיקר לצבור ביטחון. אני מקווה שיצאנו לדרך חדשה, ואני מבטיח להקריב הרבה מעצמי כדי שננצח את הפועל ת"א בשבוע הבא, גם בשביל הקהל. היינו חסרי ביטחון, וזה כדור שלג שהתגלגל. המטרה היא לצאת מהמצב שאנחנו נמצאים בו בעזרת הניסיון שיש בקבוצה". על קריאות הקהל: "אני לא אוהב את התופעה הזו. הקהל שלנו יודע לשמוח ואנחנו צריכים אותו. אני לא חושב שזה במקום".
עידן טל, שגם הוא ספג שריקות בוז, אמר: "זה הולך קשה מאוד, אבל טוב שניצחנו. במחצית השנייה, כשהובלנו 0:2, רצינו לשחק מדויק יותר אבל זה הלך קשה. גם לי באופן אישי הולך קשה, אני עדיין לא חד כמו שאני רוצה להיות. זה לא עניין של לחץ אלא חוסר משחק כי בשלב הזה היה צריך להיות טוב יותר, אני מקווה שככל שאשחק יותר זה ישתפר. אנחנו צריכים לעשות את הדברים שעשינו במחצית הראשונה לאורך זמן. אני לא מבין את הקריאות של הקהל נגדי. אין לקהל מה לכעוס עלי. יש קבוצה שלמה וכל אחד נתן את שלו אני נתתי את כל מה שיש לי וכולם ראו את זה".
ראובן עטר, שעבורו היה זה ניצחון שני עם בית"ר, אמר: "אני מרוצה מזה שלקחנו 3 נקודות. 25 דקות הפתיחה היו טובות מאוד, אך לאחר מכן היה חוסר ביטחון, איבדנו הרבה כדורים, וניסינו לשמור על התוצאה. בסה"כ אני מאוד מרוצה".
על קריאות הקהל אמר מאמן האלופה: "שמעתי את האוהדים. הם רוצים לראות כדורגל טוב, ואני מבין אותם. אני מניח שהקריאות באו אחרי שברוכיאן ויצחקי יצאו כי רוצים לראות כדורגל התקפי. שימח אותי לראות את השחקנים חוגגים בחדר ההלבשה".
אריק בנאדו לא הסתיר את השמחה: "בסוף המשחק הייתי מותש, ירדו לי דמעות של אושר. ידענו שאם אנחנו רוצים לחזור לליגה אז זה המקום וההזדמנות לעשות את הניצחון. רצינו רק לקחת 3 נקודות, לא חשוב איך. אני שמח שבסופו של דבר הצלחנו לעשות את זה".
"בבית"ר יש תחושה של הקלה, זו תקופה שהכול הולך לנו קשה והיה חשוב לנו לנצח, אמר מיכאל זנדברג. "קל יותר לתקן דברים אחרי ניצחון. אני באופן אישי לא שמעתי שהקהל קורא לעטר להתפטר, אני מקווה שהנצחון ייתן לנו דחיפה. אי אפשר להתייחס לכל הקהל, אנחנו צריכים להשתפר ולעשות את העבודה שלנו".
"הוצאנו את בית"ר מהמשבר", סיכם יוסי מזרחי שנשמע מאוד פסימי לגבי ההמשך: "בסוף השנה אולי אגיד דברים שאני לא יכול להגיד היום. אנחנו קבוצה לא מספיק טובה. עשינו שגיאות חמורות מאוד בהגנה וקשה מאוד לחזור מול בית"ר מפיגור של שני שערים. נהיה במאבקי התחתית עד סוף העונה. אשדוד עם סגל יותר טוב בעונה שעברה, עם אוחיון וגוסו גוסו, נלחמה על החיים שלה אז השנה לא צפוי להיות שונה. שחקנים צריכים להבין את זה".
"זה לא עניין של כעס", הוסיף המאמן המפסיד. "פשוט אין לנו מספיק עומק. כששחקנים לא משחקים בעמדות שלהם, כמו צ'קול, אז זו בעיה. כדי להביא נקודות נצטרך לשנות את סגנון המשחק ולהושיב בחוץ שחקנים מבריקים. כל מי ששיחק היום מועמד לרדת לספסל. אם נמשיך לשחק פתוח כמו קבוצת צמרת אז זה לא יהיה טוב. אני אוהב כדורגל יפה לעין, אבל עכשיו צריך לשחק בשביל להביא נקודות".

תאריך:  26/10/2008   |   עודכן:  26/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עידן טל: "לא מבין את הקהל. אני נותן את כל מה שיש לי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הפירות המוכרים והנושנים - בננות, תפוחים ותפוזים - מועילים לבריאותנו אך פירות שונים ואקזוטיים יותר מספקים טווח רחב של ויטמינים, מינרלים וחומרים נוגדי חמצון הנלחמים במחלות
משה ריינפלד
בנק מיצובישי שוקל לגייס טריליון ין מהציבור, ממשקיעים במזרח התיכון ומחברות הביטוח היפניות - עקב ירידת מניותיו בבורסת טוקיו
יפעת גדות
חוקרים הצליחו למחוק זכרונות רעים ממוחם של עכברים ללא שפגעו בחלקים אחרים של המוח
משה ריינפלד
השערורייה סביב אירוח שר בריטי ביאכטה של האוליגרך דריפסקה מתרחבת עקב פרסום שדריפסקה היה שותפו של הגנגסטר הרוסי-ישראלי מלבסקי
יפעת גדות
מחקר חדש גילה קשר בין פרוקטוז - הנמצא במזונות רבים כמו עוגיות ומשקאות מוגזים - לבין חסימת הורמון השולט בתיאבון - הדרך המהירה להשמנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il