X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
150 אוהדים פרצו למגרש האימונים בכפר גלים ועצרו את האימון המסכם של מכבי חיפה לקראת מכבי ת"א אפק לא בסגל בושינסקי: "מאמין שנצליח לנצח" חדד צפוי לפתוח, ז'אן לא בסגל
▪  ▪  ▪
אוהדי מכבי חיפה [צילום: ספורט5]

150 אוהדים של מכבי חיפה פרצו לאימון המסכם של הקבוצה, לקראת המפגש המסקרן מול מכבי תל אביב (הערב ב-20.50, תקציר באתר). האוהדים בירוק זרקו רימוני עשן וחזיזים, והפסיקו את האימון לרבע שעה.
מאות בודדות של כרטיסים נותרו למשחק, ולכן הקופות נפתחו בשעה 16:00. בחיפה ביקשו ממי שהזמין כרטיסים דרך האינטרנט לבוא ולקחת אותם כמה שיותר מוקדם, זאת על-מנת למנוע לחץ לפני פתיחת המשחק. השערים ייפתחו בשעה 18:30, ואת המשחק יאבטחו 200 שוטרים ו-150 מאבטחים. למרות הגשם השוטף, אין סכנת הצפה במגרש והמשחק יתקיים כמתוכנן.
"מכבי חיפה הייתה תמיד בקדמת הבמה", אמר מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק לאתר ספורט 5, "נכון שלא תמיד הצלחנו להשיג את מה שאנחנו רוצים אבל חיפה תמיד תהיה בקדמת הבמה".
צ'יזיק דיבר על ההכנות: "זו פעם ראשונה שהאצטדיון מפוצץ, אנחנו שמחים ורוצים שזה ימשיך כך. אנחנו מתקרבים ל-4,200 מנויים. מה שחשוב זה שננצח ונמשיך את המומנטום שלנו. נשיא המועדון הצהיר לא פעם שאנחנו בתהליך בנייה. קבוצה צעירה תוססת ורעננה, אנחנו שמחים שזה הכיוון הנכון".
אוהדי חיפה יאכלסו לבסוף גם את יציע 5 ב' בקריית אליעזר, שנפתח לאוהדי הקבוצה מאחר ואוהדי מכבי תל אביב לא קנו את כל הכרטיסים שהוצאו להם. איש העסקים החיפאי אודי אנג'ל רכש 100 מנויים של הקבוצה לטובת ילדים מעוטי יכולת מטירת הכרמל.
עמרי אפק לא נכלל בסגל של אלישע לוי למשחק. במכבי חיפה טענו שמדובר בהחלטה מקצועית בלבד.
הרכב משוער: אמיר אדרי, אלון חרזי, דקל קינן, ליאונרד קרופניק, פיטר מסיללהף ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, טמבנקוסי פאנטיני.
אם במכבי חיפה תמונת ההרכב ברורה פחות או יותר, הרי שאצל רן בן שמעון העניינים סבוכים קצת יותר. המאמן עדיין מתלבט, אך נראה כי סיכוייהם של איגור טומאסיץ' ושרן ייני לפתוח גדולים. ליאור ז'אן, שתופקד כמגן שמאלי אך לא הפגין יכולת גבוהה, לא יהיה אפילו בסגל.
אף-על-פי שבן שמעון שוב לא תירגל את ההרכב, נראה כי על-פי המסתמן הצהובים יחזרו לשחק עם חלוץ אחד. המשמעות: יאניק קאמאנן שוב ישאר בחוץ, ובמקומו יפתח רודי חדד. ג'ונתן אסוס ישמור ככל הנראה על מקומו בהרכב ויחליף את יוסי שבחון הפצוע. לאימון הגיעו רק ארבעה אוהדים שבאו הפעם ללא אבוקות כפי שעשו ביום שבת.
אביב בושינסקי שוחח עם השחקנים באסיפה ואמר להם: "אני מאמין שאנו ננצח, אבל גם אם לא, הניצחונות יגיעו בקרוב. ראיתי של כל קבוצות הליגה ואנו לא נופלים מאף אחת. יש לכם את הצוות המקצועי הטוב ביותר ואנו משוכנעים שהתוצאות יגיעו. המשחק בחיפה הוא משחק רגיל כמו המשחק מול הכח. אין בו משהו מיוחד".
הרכב משוער: דראגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ' (שרן ייני), משה מישאלוף, אבי יחיאל, ג'ונתן אסוס, דולי ג'ונסון, מאור בוזגלו, גיז'רמו ישראלביץ', רודי חדד (יאניק קאמאנן); איליה יבוריאן.

תאריך:  27/10/2008   |   עודכן:  27/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דיבור על אלטרנטיבה ותואר ייבחנו הערב בקריית אליעזר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר האופוזיציה, האדם השמח ביותר היום במליאת הכנסת, הבטיח לפנות ליו"ר העבודה וליו"ר קדימה ולהציע להם להצטרף לממשלה בראשותו אם ינצח בבחירות    יתמוך בצעדי חירום כלכליים שינהיג אולמרט עד לבחירות
מיקי סגל
קוראים לפתוח מחדש את חקירת מות ערפאת    חוליות על-שם מורנייה בזרוע הצבאית של פת"ח באו לנחם משפחת מחבל שחוסל על-ידי חמאס
משה ריינפלד
הגידול המפתיע ב-2.7% התמקד במערב ארה"ב, שהוכה קשה יותר מכל במשבר הדיור    מחיר בית מגורים משפחתי בארה"ב היה בספטמבר 275,000 דולר בממוצע
עידן יוסף
יחליפו את גאולה אבן, שלאחר עזיבתה מילאו את מקומה מגישים שונים    הסכם טרם נחתם
רותי אברהם
בבית משפט נשמעו טיעונים לעונש של האב שהורשע בהריגת בנו התינוק ישראל ולס    התביעה: הנאשם הסיר מעליו צלם אנוש - יש להרחיקו לשנים רבות    ההגנה: התביעה רוצה את דמו - הנאשם ומשפחתו ראויים לרחמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il