X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך להערכת אי.בי.אי למרות שסלקום לא נסחרת במחיר עודף ולמרות תשואת הדיבידנד הגבוהה קיימות אלטרנטיבות השקעה מעניינות יותר ממנה גם בשוק התקשורת עצמו
▪  ▪  ▪
לא פייבוריטית

למרות שסלקום (0.64%, 11020.0) לא נסחרת במחיר עודף ולמרות תשואת הדיבידנד הגבוהה קיימות אלטרנטיבות השקעה מעניינות יותר ממנה גם בשוק התקשורת עצמו, כך מעריך הבוקר האנליסט אורי ליכט מבית ההשקעות אי.בי.אי. מחיר היעד של סלקום באי.בי.אי 125 שקלים בהמלצת 'ניטרלי'. סלקום נסחרת סביב שער של 108 שקלים למניה.
סלקום צפויה לפרסם את דוחותיה הכספיים ביום שני ה-10 לנובמבר והדוחות צפויים להיות טובים ולהצביע על המשך צמיחה במכירות, שיעורי רווחיות גבוהים ותזרים מזומנים חזק. עם-זאת באי.בי.אי לא צופים לסלקום לרבעון שיא בשל עלייה בהוצאות הסבסוד שיפגעו ברווחיות וישפיעו גם על הרבעון הרביעי.
לדברי ליכט מבט על ענף הסלולר מלמד כי שנת 2009 הולכת להיות שנה מאתגרת יותר עבור החברות. האטה מאקרו כלכלית אפשרית לצד שיעורי החדירה הגבוהים צפויים להקשות על הצמיחה, הרשת החדשה שפלאפון מקימה עשויה לעורר מחדש את התחרות המנומנמת והמשך רגולציה תקשה על החברות לבצע קפיצת מדרגה נוספת בפעילותן. חברות הסלולר בישראל הם חברות טובות עם הנהלות יציבות אשר מספקות תשואת דיבידנד גבוהה שנעה סביב ה-8-10%. למרות זאת מעריכים באי.בי.אי כי בחינת יחס הסיכון והסיכוי שבהשקעה בסלקום יש משקל רב לאלטרנטיבת ההשקעה.
להערכת אי.בי.אי סלקום צפויה להציג צמיחה של 3.6% במכירות לרמה של 1.63 מיליארד שקלים. הצמיחה צפויה להגיע בעיקר מצמיחה של 3.6% בתחום השירותים. הצמיחה תתאפשר להערכתנו מגידול בהכנסות משירותי דור שלישי בעקבות גיוס של כ-75 אלף מנויים חדשים, מהמשך גיוס לקוחות ומגידול בדקות השיחה. הצמיחה מתקזזת על-רקע הפחתת דמי הקישוריות רגולציה והתחזקות התחרות אשר צפויה להערכתנו לשחוק את ההכנסה הממוצעת לדקת שיחה (ללא נתונים) בשיעור של 3%.
עוד העריכו בבית ההשקעות כי סלקום תציג שיעורי EBITDA של 37.2% לרמה של 605 מיליון שקלים. הרווחיות תרד מעט בהשוואה לרבעון קודם בשל עלייה בהוצאות הסבסוד של לקוחות חדשים. אנו מעריכים שמגמה זאת תמשך לתוך הרבעון הרביעי של השנה בשל הרצון של חברות הסלולר לגייס כמה שיותר לקוחות לפני ה- 1 בינואר, אז הן יהיו מחויבות לשווק מסלולים שבהם אסור להעלות מחירים במהלך תקופת ההתחייבות.
הרווח הנקי של סלקום צפוי לעמוד על 231 מיליון שקלים קיטון של 14.4% בהשוואה לרבעון מקביל וכמעט ללא שינוי בהשוואה לרבעון קודם. בהשוואה לרבעון מקביל תרשם ירידה בעקבות ביטול ההפרשות שהובילו להחזרי מס שאפיינו את הרבעון המקביל בעקבות פסיקת פזגז. בכל אופן גם הרבעון הזה כמו המקביל והקודם התאפיינו בהוצאות מימון גבוהות בעקבות החוב הצמוד של החברה.

פורסם במקור באתר דה מרקר
תאריך:  05/11/2008   |   עודכן:  05/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סלקום היא לא הפייבוריטית להשקעה בענף הסלולאר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך טוענת אגודת חולי סי.אף.אס ופיברומיאלגיה בעתירה שהגישה לבג"צ נגד המוסד לביטוח לאומי    דורשת לעדכן את רשימת המחלות ולהוסיף לרשימה את תסמונת התשישות הכרונית ואת מחלת הפיברומיאלגיה
עידו סולומון ועדי דברת
אחרי פחות משנת פעילות, נסגרה המסעדה הישראלית של הרשת האמריקנית שבבעלותה יותר מ-450 סניפים ברחבי העולם    לדברי היזם עופר אחירז, בימים אלה מתנהל משא-ומתן לפתיחת סניף אחר - בתל אביב    בנוסף למסעדות, למותג יש ירחון, וכן הוא עורך תחרות בגדי ים שנתית עם משתתפות מכל הסניפים בעולם
רותי אברהם
בכיר במשרד המשפטים ד"ר ויגודה מותח ביקורת על "שתיקת" בג"צ בנושא שחרור מחבלים    בחוות דעת לוועדה למו"מ לפדיון שבויים: היענות המדינה לדרישות המחבלים היא "כניעה והפסד"
שמרית טסה
מנהלת משרדי הרישוי בפתח תקוה, רקפת לוי, מונתה לתפקיד מטעם משרד התחבורה
עופר וולפסון
דיווח החברות והעסקים ברבעון השלישי מצביע על המשך מגמת התמתנות הפעילות העיסקית    המגמה רחבת היקף וכוללת את מרבית מגזרי המשק    ציפיות האינפלציה מעידות על התייצבות מחירים    הדולר צפוי להתחזק מעט משערו הנוכחי ולאחר מכן להתמתן ברמתו הממוצעת מן השנה האחרונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il