X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בבנדיקט תמיד בוקר ותמיד טוב, 24 שעות ביממה איילת טריאסט פקדה את סניף רוטשילד וגילתה שבוקר מנצח לא מחליפים רק מוסיפים לו עוד קצת רוטב הולנדייז
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת benedict בתל אביב]

20:00 שעון ישראל, 10:00 שעון בנדיקט. "בוקר טוב". אין כמו לפתוח את הבוקר עם איזו שלישיית המבורגרים על רושטי (?!)... רגע רגע, נחזור אחורה. טלי השכימה עם הציפור הפרטית שלה, שרוצה לאכול כבר בסביבות 5:00 (!) בבוקר ואני, אחרי הליכה לישון בסביבות 3:00, קמתי בכלל ב-11:00. בקיצור, בוקר זה עניין יחסי. וזאת הפואנטה של 'בנדיקט' - על שני סניפיו ההומים - תבואו, לא חשוב באיזה שעה, יהיה בוקר.
בנדיקט של רוטשילד, בדומה לאחיו הגדול מבן יהודה, בנוי כדיינר אמריקני עם טאץ' אירופאי. הוא כבר בן שנה ואם לשפוט לפי התורים האינסופיים בסופי שבוע, כנראה שאנשי בנדיקט עלו על משהו, כי ישראלים אוהבים ארוחות בוקר, וזה לא מפתיע. בבנדיקט - במחיר סביר לכל הדעות - אתם מקבלים מנות עתירות קלוריות, טעימות ומשביעות, שכוללות שתייה וגם סלסלת לחמים שנאפים במקום (לחם זיתים, בריוש, לחם מלא ודגנים) ומגיעים אליכם חמים עם חמאה, ריבת תפוחים ובקבוק נוטלה לחיץ (אחלה פטנט מקומי).
אין ספק שמנת ההמבורגרונים, שזכו כאן לשם ההולם - 'המבוקר' (57 שקל) - היא המנה שהכי פחות עונה להגדרת ארוחת הבוקר המוכרת לכם, אבל אם הבוקר שלכם חל ב-20:00 בערב (או אם אתם נהג משאית אמריקני עם פקקת עורקים), זאת פשוט מנה מעולה. על מצע של שלוש לביבות רושטי (תפוחי אדמה מגורדים ומלובבים), שמתפקדים כאן על תקן לחמניה, יושבות להן שלוש קציצות בקר משובחות. על אחת נחה גבינת עזים, על השנייה גווקאמולי ועל השלישית - כי אין ארוחת בוקר בלי ביצה - ביצה עלומה, שרק מחכה לרגע בו יישפך החלמון הנוזלי שלה על כל יצירת המופת הזאת. אין ספק שזה מסביר את רמת הכולסטרול שלי... כדי להשלים את האפוס, תוסיפו גם קיר רויאל (שכלול במחיר).
טלי מצידה הלכה על-מנת בוקר מוכרת יותר וטעימה לא פחות - בנדיקט פלורנטין (49 שקל) - שמורכבת משתי ביצים עלומות (עם אותו אפקט החלמון המנצח) על משולשי בריוש חמאתיים, תרד ועל כל אלה רוטב הולנדייז. להשלמת התמונה, תוסיפו לכל זה בייקון קריספי וקוקטייל בליני אפרסק מבעבע.
אם חשבתם שבזאת סיימנו את סאגת הארוחה החשובה ביום, קבלו קינוח. ומה יותר ארוחת בוקר מפרנץ' טוסט (34 שקל)? הבריוש שכיכב במנת הבנדיקט חזר כאן בענק בגרסה ספוגה בחלב קינמון, מטוגנת בחמאה ומופלאה בנימוחותה, כשעליו סירופ מייפל ופטל שחור ולצידו סלט מפירות העונה. אושר צרוף. כדי להירגע פנינו לחליטות תה צמחים (כמעט בלי סוכר), והשלנו את עצמנו שמדובר במירוק חטאים (ועורקים) מזורז (12 שקל).
אם רק קמתם וקשה לכם לקלוט את כל האינפורמציה המסובכת, הנה קיצור הפרקים הקודמים: קודם לקום, אח"כ לגשש ברחובות תל אביב לבנדיקט הקרוב למקום מגוריכם, לעשות אן-דן-דינו על התפריט, לתת לקפאין או לאלכוהול (או לשניהם) לעשות את שלהם ולגלות שהבוקר פה טוב 24 שעות ביממה.

* הכותבת הייתה אורחת המקום.
Benedict blvd - שד' רוטשילד 29 תל אביב, 03-6868657
תאריך:  17/11/2008   |   עודכן:  17/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
השקיעה 20 מיליון ש' בפקדון ביורו, ששוויו צנח ל-12.6 מיליון ש'    בונה 220 דירות יוקרה בת"א, מוכרת טוב, אך לפי שעה רושמת הפסדים
רותי אברהם
ראש ארגון הפשע יעקב אלפרון נרצח בת"א בפיצוץ במכוניתו    אלפרון הוגדר בדוחות סודיים של המשטרה כמסוכן לציבור בשל היותו יעד להתנקשויות    בית המשפט סירב לבקשת שחרור מוקדם והגדירו כבעל "עבר פלילי מכביד ביותר"
אלעזר לוין
קנו קוטג'ים ביישוב מפלסים שבדרום    שווי הבית - 435 אלף שקל
עידן יוסף
הותר לפרסום כי ערבייה אזרחית ישראל שתכננה ללמוד בישראל התכוונה לטרוריסטים לחטוף יהודי ולבצע פיגוע התאבדות במקום הומה-אדם
משה ריינפלד
השופט הצבאי הדן ברצח העיתונאית שחשפה את מעשי פוטין בצ'צ'ניה, דן באפשרות לפתוח את הדלתיים למרות שהתביעה טוענת שהחומר "חסוי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il