X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אין גבול לקריסה: סיטי נפלה ב-26.4% גילת נסוגה ב-19% ורינט התפרקה ב-30% אורכית איבדה 24.3% אלדין התכווצה ב-11.5%
▪  ▪  ▪
אובדי עצות [צילום: AP]
נתן שבע
הדרמה: הבורסה איבדה עוד 5%

נתניהו ואולמרט נפגשו במפתיע: לעצור המפולת
יואב יצחק
הפגישה התקיימה ביוזמתו של נתניהו מחמת המפולת הכללית בשוק ההון וזאת במטרה לשתף פעולה בהצלת החסכון בישראל * אולמרט הבטיח שיתוף פעולה עוד לפני הבחירות
לרשימה המלאה

ניר צליק
החשש דחף וול סטריט לקריסה

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים חדות על-רקע גידול לא צפוי במספר דורשי העבודה לשבוע וחשש מהתרחבות המשבר בארה"ב. בעקבות הירידות החדשות נסחרים המדדים המובלים בשפל של 5 שנים ומדד S&P 500 חזר לרמות בהן נסחר ב-2002.
דאו ג’ונס ירד ב-5.6% לרמה של 7,552 נקודות, נאסד"ק נחלש ב-5.1% לרמה של 1,316 נקודות ומדד S&P 500 נפל ב-6.7% לרמה של 752 נקודות וחזר לרמה בה נסחר ב-1997. בשוק הסולידי נרשמו עליות במחירי איגרות החוב של ממשלת ארה"ב לתקופה של 10 שנים והתשואה עליהן ירדה ב-0.265% לרמה של 3.126%.
בזירת המקרו: מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב קפץ בשבוע שעבר ל-542 אלף - שיא של 16 שנים ומעל לתחזיות האנליסטים שצפו כ-505 אלף דורשי עבודה בלבד.
החוזים על הנפט הגולמי למסירה בדצמבר נסגרו במחיר של 49.62 דולר לחבית, נפילה של 7.5% או 4 דולרים, בבורסת הסחורות של ניו-יורק. זאת, לאחר שבמהלך המסחר כבר נפל מחירם לרמה של 48.64 דולר לחבית - רמתם הנמוכה ביותר מאז חודש מאי 2005. מחיר הנפט נמוך כעת ב-67% משיא של 147.27 דולר לחבית שרשם בחודש יולי.בבורסת הסחורות של ניו-יורק.
הסנאט האמריקני ימנה תת ועדה שתחקור את שורשי המשבר הפיננסי העולמי, ותבדוק בין היתר האם חברות דירוג האג"ח, המונעות על-ידי ניגוד עניינים, האיצו את ההשקעות על אג"ח מגובות במשכנתאות, שקרסו לאחר מכן. הסנאטור נורם קולמן אמר היום כי החוקרים מעוניינים לגלות האם התחרות בין חברות הדירוג הובילה אותם להעניק דירוג במטרה לקבל עסקים מהבנקים.
לאחר שמניית סיטי (לשעבר סיטי גרופ) קרסה אמש ב-23.5% הגדיל יורש העצר הסעודי, הנסיך אל-ואליד בן-טאלאל, את אחזקתו בבנק ל-5%.
טבע נסחרה על-רקע צו מניעה למכירת תרופת Pulmicort של אסטרה זנקה שמיועדת לטפל באסטמה בחוזקים של 0.25 ו-0.5 מיליגרם. צו המניעה מקפיא את אספקת התרופה של טבע ודורש מהחברה לשלוח מכתב ללקוחותיה בו היא מבקשת להיענות לדרישת בית המשפט. מכירותיה של פולמיקורט שפותחה על-ידי חברת אסטרה זנקה הסתכמו ב-996 מיליון דולר ב-12 החודשים שהסתיימו בספטמבר 2008. צו המניעה הזמני נגד טבע ניתן לפחות עד יום שלישי הבא, 25 בנובמבר, אז ייערך דיון בעניין בקשתה של אסטרה זנקה למתן צו מניעה קבוע.
וריפון, יצרנית המסופים לסליקה מאובטחת של כרטיסי אשראי, קרסה לאחר שהורידה את תחזית הכנסות לרבעון הרביעי של 2008 והיא צופה כעת הכנסות של 246-244 מיליון דולר לעומת של 268-260 שצפתה בעבר. בנוסף, חתכה החברה את תחזית הרווח למניה לרמה של 20-18 סנט בלבד כאשר תחזיתה המוקדמת הייתה לרווח למניה של 36-33 סנט ברבעון הרביעי. בנוסף, חוזה החברה הכנסות של 924-922 מיליון דולר לשנת 2008 כולה, כאשר התחזית הממוצעת בשוק עמדה על 940.9 מיליון דולר. החברה צופה רווח למניה של 75-73 סנט לשנת 2008 כאשר ציפיות השוק היו לרווח למניה של 87 סנט.
בי.או.אס, יצרנית שבבי ה-RFID (שבבי זיהוי מבוססים רדיו) דיווחה על גידול של 144% בהכנסות ל-13.4 מיליון דולר ברבעון השלישי. עם זאת, למרות הגידול החד בהכנסות רשמה הכפילה החברה את ההפסד הנקי שעומד כעת על 830 אלף דולר. אמש הודיע מנכ"ל החברה, שמואל קורן, על התפטרותו.

תאריך:  20/11/2008   |   עודכן:  20/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בינתיים מדובר בגישושים בלבד    מועצת המפלגה החליטה על בחירת עמי אילון לראש הרשימה    וידוי מנעמי השלטון של מלכיאור: "במשך תשע שנות שותפות עם העבודה לא התקיים ולו דיון מעמיק בשילוב"
אורן בוקשטיין
שחקן הפועל ראשל"צ, שזומן במקום מימון הפצוע, לא קיבל את אשרת הכניסה
משה ריינפלד
רוסיה מציעה מבצע יבשתי לחיסול מעוזי הפיראטים בסומליה    מצרים חוששת לאובדן הכנסות מתעלת סואץ עקב הטיית השיט מסביב לאפריקה
עידן יוסף
לבני תקפה את המפלגות החרדיות ואת הליכוד שעולה בסקרים: "הליכוד אותו ליכוד, הדרך עדיין איננה"    אושרה התמודדות מופז כמועמד יחיד למקום השני
משה ריינפלד
צעירה אמריקנית שהשתלת הלב בגופה נכשלה, והוא הוסר, חיה כמעט 4 חודשים מחוברת למשאבות דם עד שהושתל בגופה לב חדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il