X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: AP]
וול סטריט: החוזים מורים - עליות עד כ-3%
על-רקע דוחות דל ומכירה אפשרית של סיטי וריפון תסחר אחרי נפילה של 42.8% אמש ג'נרל מוטורס, פורד וקרייזלר ייסחרו על-רקע פשיטת רגל אפשרית

החוזים העתידיים על המדדים המובילים מורים על עליות של עד כ-3% בפתיחת המסחר היום, על-רקע דוחות דל הטובים מהצפוי, מכירה אפשרית של סיטי ופשיטת רגל אפשרית של שלוש יצרניות הרכב האמריקניות הגדולות.
אמש הסתיים המסחר בירידות חדות, כאשר דאו ג’ונס ירד ב-5.6% לרמה של 7,552 נקודות, נאסד"ק נחלש ב-5.1% לרמה של 1,316 נקודות ומדד S&P 500 נפל ב-6.7% לרמה של 752 נקודות וחזר לרמה בה נסחר ב-1997.
בגזרת המקרו לא צפויים להתפרסם נתונים משמעותיים, אך ברקע למסחר יעמוד מחירו של הנפט. החוזים על הנפט הגולמי למסירה בדצמבר נסחרים במחיר של 50.32 דולר לחבית, עלייה של 90 סנט, בבורסת הסחורות של ניו-יורק.
בענף הרכב האמריקני, צוות המעבר של הנשיא הנבחר של ארה"ב, ברק אובמה, בוחן אפשרות לפשיטת רגל מוסכמת (PrePack) של חברות הרכב האמריקניות, כפיתרון למשבר הפיננסי אליו נקלעו, כך אומר אחד המקורבים לעניין.
דוברת צוות המעבר, סטפני קאטר סירבה למסור פרטים ספציפיים על התוכניות הנוגעות לחברות הרכב, אך ציינה כי "משהו צריך להיעשות באופן מיידי". בית המחוקקים בארה"ב דחה אתמול עד לדצמבר את ההחלטה האם להעניק סיוע של 25 מיליארד דולר לג'נרל מוטורס, פורד וקרייזלר. אם תבוצע פשיטת רגל מוסכמת, יצרניות הרכב יגיעו לבית המשפט לאחר שהגיעו להבנה עם הלווים, העובדים והספקים לגבי סכומי הכסף שיקבלו מסך החובות של החברה.
מועצת המנהלים של סיטי, לשעבר הבנק הגדול בארה"ב, צפויה להתכנס היום במטה החברה בניו-יורק כדי לדון במכירה אפשרית של הבנק או חלקים ממנו. זאת, לאחר שאתמול צנחה מניית סיטי ב-26% וסגרה מתחת לשווי שוק של 5 דולר לראשונה מאז 1994. זאת למרות מאמציו של מנכ"ל הבנק, ויקראם פנדיט, לחזק את ביטחון המשקיעים בשבוע האחרון.
דל האמריקנית, יצרנית המחשבים האישיים השנייה בגודלה בעולם, דיווחה אמש לאחר המסחר על רווח של 727 מיליון דולר, או 37 סנט למניה, לעומת רווח של 766 מיליון דולר, או 34 סנט למניה, בתקופה המקבילה אשתקד. תחזית האנליסטים הייתה לרווח של 34 סנט למניה. הכנסות החברה הסתכמו ב-15.16 מיליארד דולר, לעומת 15.65 מיליארד דולר בתקופה המקבילה. תחזית האנליסטים הייתה למכירות של 16.3 מיליארד דולר.
במניות הישראליות, היום תיערך אסיפת בעלי המניות של באר שבה צפויה להיות מאושרת רכישת החברה על-ידי יצרנית התרופות הגנריות הישראלית טבע.
וריפון צפויה להוסיף לעורר עניין אחרי שאמש התרסקה מניית החברה ב-42.8%. זאת, אחרי שהחברה הורידה את תחזית הרווח לרבעון הרביעי. מנכ"ל וריפון ישראל, לייזי ינאי, אמר כי החברה תאלץ להיפרד מחלק מהעובדים, אך באופן כללי הוא אינו מאמין בפיטורים כפיתרון קסם. מאז תחילת השנה איבדה מניית החברה יותר מ-80% מערכה והחברה נסחרת כיום לפי שווי של כ-300 מיליון דולר כששווייה בתחילת השנה עמד על כ-1.67 מיליארד דולר.
עוד במניות הישראליות, זוהר זיסאפל מחזק את אחיזתו ברדקום. זיסאפל רכש כ-916 אלף מניות בשלושת החודשים האחרונים תמורת כ-1.7 מיליון דולר והגדיל את אחזקתו בחברה ל-34.5%. לאחרונה הגדיל זיסאפל את אחזקתו גם ברדוויז'ן, כאשר רכש מניות חברה ב-3.9 מיליון דולר והגיע לאחזקה של כ-21%.

תאריך:  21/11/2008   |   עודכן:  21/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
וול סטריט: החוזים מורים - עליות עד כ-3%
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הידיעה לא מעודכנת
אםרת שדר  |  21/11/08 23:25
2
להוציא את הפנסיה מהבורסה...!!!
הרשלה  |  22/11/08 09:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הכונס אמור למכור את המגרש, שהוא הנכס העיקרי להבטחת חובה של חברת נידר לבנק - 234 מיליון שקל    ביקורת חריפה על החברה והנאמנים: "אין הסדר נושים, אין הצעות ממשיות לקניית המגרש, אין תוכנית הסדר, שווי המגרש יורד מיום ליום עקב המשבר הכלכלי"    פג תוקף צו ההקפאה - והוא לא חודש
משה ריינפלד
אחרי 103 שנים הוכיחו מדענים אירופיים בעזרת מחשבי-על בצרפת שהמשוואה המפורסמת E=mc2 של אלברט איינשטיין גם נכונה
עידן יוסף
מוביל נקוב חדש בקו הטיסות איטליה-ישראל - חברת התעופה יורופליי    תבצע טיסות סדירות בין רומא, מילנו וורונה לבין ישראל    מונתה על-ידי ממשלת איטליה
משה ריינפלד
כוכבת הקולנוע נוהגת למכור תצלומים משפחתיים שלה ושל בעלה בראד פיט במיליונים, ולהכתיב לעיתונים מה לכתוב - עד כה בהצלחה רבה
מוטי פשכצקי ואלי סבתי
בברלין. המאמן שזוכה לביקורת על הגיחות לחו"ל: "רואה עצמי כשגריר נתניה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il