X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שמלת הכלה אמורה להיות השמלה המושלמת ביותר שאישה זוכה לעטות בחייה השמלה אמורה לככב בארוע, להדגיש את אופייה האינדיבידואלי של הכלה ולהפוך אותה ליפיפייה חד פעמית
▪  ▪  ▪
לבחור בשמלה המושלמת [צילום: פלאש 90]

שמלת הכלה היא כוכב האופנה של החתונה. השמלה אמורה להפוך את הכלה למלכת הארוע. השמלה אמורה להתאים באופן מושלם, שיגרום לכלה להיות יפיפייה ולהעניק לה זוהר חד פעמי שאי אפשר לשכפל. שמלות הכלה, פשוטות ככל שיהיו, מעוצבות מראש עם מאפיינים אקסטרווגנטיים, מוארים ובלתי רגילים בעליל. זאת, כדי לייחד באמת את ערב הכלולות ולהבדיל את שמלת החתונה ממלבושים אחרים, שגרתיים.
שנים חלמת על שמלות כלה, בחנת שמלות של אחרות והתבוננת בשמלות המוצגות בחלונות הראווה. אולם, לא תמיד מה שטרנדי ומדהים על מישהי אחרת מתאים גם לך. את שמלת החתונה מעצבים אומנם לאירוע אחד בלבד, אך מדובר באירוע מאושר במיוחד. לכן כדאי להשקיע בשמלה מחשבה רבה: למדוד; להתאים באופן אישי, לפי מבנה גוף וגוון עור; להתאים נעליים, אביזרים נלווים ותסרוקת, לקבלת תוצאה עוצרת נשימה. כדאי להתעקש על עיצוב אישי ואם מדובר בשמלה שמצאה חן, אז כמובן שצריך למדוד ולהתאים למידות הגוף עם התיקונים הדרושים.
העשורים האחרונים הביאו שינויים הדרגתיים בתפישת שמלת הכלה, שמשפיעים על אופן העיצוב. בעבר, ההורים היו מקבלים את רוב ההחלטות המרכזיות בתכנון הארוע, כשלאם הכלה הייתה אמירה משמעותית במראה שמלת הכלה של הבת. ברוב המקרים השמלה הייתה כזו שעברה מדור לדור בין נשות המשפחה, באופן שמתעד את השושלת.
כיום, המסורת הזו נראית רחוקה ביותר והכלה היא שמחליטה איך לעצב את שמלת החלומות שלה. אחד הדברים שבאמת כדאי לזכור היא העובדה שאפשר לשלב בין חלקים שונים משמלות שונות ולעצב לשמלה אחת. כמובן שחובה למצוא את המעצבת המקצועית שתייעץ ותבצע את השילוב בפועל. הרי, המטרה היא שמלה מושלמת ולא שעטנז כעור.
המככבים
רוב הדגמים, המככבים כיום על גופן של כלות, מתאפיינים בקווי עיצוב אירופאים. בין החומרים הדומיננטיים מהם עשויים שמלות כלה ניתן למצוא בעיקר בדי שיפון עדינים, סאטן וקטיפה. נוכחות דרמטית מתקבלת עם שמלות משי אלגנטיות. הסאטן והקטיפה הפופולריים מעניקים לשמלות רב ממדיות.
למעשה, הרוב של שמלות כלה כבר לא חלקות ונטולות עיטורים: האופנה העכשווית אומרת שפע ברקמות, נוצות, פרחים, פאייטים, אבני קריסטל ועוד. כלומר, כל אפליקציה שתוסיף למראה מעניין, שמבקש התבוננות מעמיקה בפרטים, מבורכת. צבעי שמלות הכלה גם הן הולכים ומתגוונים עם השנים: בעבר הלבן על גווניו (אופווייט, לבן שמנת, לבן מבריק, לבן מט וכולי) שלטו בקולקציות שמלות הכלה. הקולקציות של השנים האחרונות מציעות שמלות כלה כמעט בכל צבע.
עוד שינוי משמעותי, שמככב בשנים האחרונות, קשור בגזרת השמלה. בעבר שמלות הכלה התאפיינו במראה קצפתי, ענק ותפוח. כיום המגמה מצביעה על הידוק השמלה, כך שתהיה צמודה לגוף. שמלה צמודה, כאמור, דורשת דיאטה טרום חופה רצינית. השמלות ארוכות ומגיעות בקווים ישרים כולל ריפודים ומבנים פנימיים, שנועדו להדק את הבטן ולהצר את אגן הירכיים.
מגמת בולטת נוספת היא חלוקת השמלה לשני חלקים ויותר. ה"חבילה" המבוקשת ביותר מורכבת מחצאית צמודה, עליה חצאית נפוחה יותר, מחוך ותוספת שרוולון, שניתן לפשוט וללבוש לפי הצורך. החצאיות התחתונות מתקצרות ומתארכות בהתאם למבנה הגוף ולרצונה של הכלה. כדי שיהיה נוח לפזז על רחבת הריקודים, אפשר לעצב שמלה עם רוכסן פנימי, בעזרתו ניתן להסיר חלק משולי השמלה, והיא הופכת קצרה יותר ונפוחה פחות.
מבין החלקים העליונים אפשר להתאים מחוך בגזרת סטרפלס, מחוך בגזרת קולר, מחוך עם שרוולים נפוחים או מחוך עם כתפיות תחרה. הלהיט הוא כמובן מחוך בגזרת סטרפלס, אליו אפשר לצרף שרוולון או של. כדאי לציין שרוב שמלות הכלה העכשוויות מעוצבות ובנויות באופן שמדגיש את החזה באמצעות ריפוד פנימי ואמצעי פוש אפ למיניהם.
אם מדובר בשמלה שעברה מדור לדור במשפחה, כדאי למדוד, ולמסור לתופרת, שתבצע בה את התיקונים הדרושים מבלי לפגום באותנטיות ובצורה המקורית.
אישית וחד פעמית
אחרי שקווי המתאר הכלליים של השמלה עוצבו, מגיע שלב האפליקציות שאמור להפוך את השמלה לאישית וחד פעמית. באמצעות אפליקציות שונות אפשר להעביר את האופי של הכלה: פרחים לאוהבת טבע, חגורה מיוחדת משובצת אבני חן או אבזם בלעדי לסטייליסטית, קריסטלים ואבנים מיוחדות לנסיכה ושילובי תחרה לרומנטית.
תוספות כמו שרוולים תפוחים, חצאית נפוחה עם כמה שכבות ומחוך בסגנון עתיק, יעניקו אופי מלכותי ועשיר. אם הכיוון יותר כפרי וטבעי, תוספות כמו פרחים קטנים רקומים (בלבן או בצבעים בהירים), מחוך עם מחשוף מרובע וכתפיות דקות ובדים נקיים וחלקים יעשו את העבודה. חגורות מיוחדות, שרוולונים, בדים חלקים בשילוב קווי מתאר נקיים יעניקו מראה סטייליסטי של City girl.
ההינומה לא חייבת להיראות כפיסת טול לבן משעמם. היא יכולה להצטרף למראה הכללי ולקבל את המאפיינים על-פיהם עוצבה השמלה.
אפשר לעצב הינומה מתחרה, בשילוב קריסטלים ואבני חן (בין אם לבנות או צבעוניות - בהתאם לאפליקציות שהתווספו לשמלה). אם השמלה משלבת צבע כלשהו באפליקציה כזו או אחרת, אין שום מניעה שההינומה תעוצב באותו צבע.
סינדרלה
שני המאפיינים המרכזיים בהם צריך להתחשב בבחירת נעלי כלה הם נוחות וצבע. הנעליים צריכות להיות נוחות במיוחד עד בלתי מורגשות. הרי מדובר ביום שלם בו אמורים להיות הכי נינוחים. כך נעליים שילחצו ויכאיבו יהפכו כל רגע לסיוט.
מומלץ לעצב נעליים בהתאמה אישית, ולהשתדל ללכת איתן בבית לפחות פעמיים לפני יום הארוע, כדי לוודא נוחות. עניין הצבע חשוב לא פחות, כי יהיה מגוחך אם השמלה תעוצב בצבע לבן שמנת והנעליים שיבצבצו יהיו בצבע אופווייט.
מכאן והלאה אפשר לבחור כל עיצוב שימשיך את הקווים הכלליים על-פיהם עוצבה השמלה. הנעליים יכולות להתהדר באפליקציות תואמות לאלו שנראות על השמלה: אבני חן, קריסטלים, נצנצים, פרחים רקומים, שילובי תחרה וכולי. נושא נוסף שחשוב להתייחס אליו הוא גובה העקב, אם בכלל: ניתן לבחור נעליים נטולות עקב או נעליים עם פלטפורמה אדירה על-פי צורך.
ליצירת מראה ארוך וגבוה, כדאי לבחור בנעליים עם עקב גבוה ולבחור שמלה שלמה (ולא מחוך וחצאית), שחלקה התחתון מתחיל באזור המותן.
למרות שהעובדה הבאה תרים כמה גבות, עדיין, אפשר לשלב מתחת לשמלת הכלה, מכנסיים, שיבטיחו תחושת נוחות ושחרור על רחבת הריקודים. אם באמת מתעקשים: הכלה יכולה להינשא במכנסיים.

פורסם במקור באתר אינדקס מדיה
תאריך:  16/12/2008   |   עודכן:  16/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שמלת כלה - איך לבחור את שמלת החלומות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
החשוד, דוד שבת, נעצר בחשד למעורבות בקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של 14 מיליון שקלים    החברות המעורבות דיווחו על פרומיל מההכנסות
עידן יוסף
נהג מונית שנסע אחרי נהג האוטובוס סיפר כי עקף בסיבוב חד ונהג במדרון התלול בפראות    נהג האוטובוס סטה שמאלה והתגלגל לתהום
עופר וולפסון
המכרז מקיף את תחומי התכנון, ההקמה, המימון וההפעלה של בית החולים    ייבנה על קרקע בבעלות עיריית אשדוד    השלוש תיבחנה על-ידי ועדה בין-משרדית
אלעזר לוין
גם החברות כלכלית ירושלים ודלק נדל"ן התחייבו לפרוע את האג"ח    איזי כהן מנכ"ל אפריקה: יש לפרוש מחדש את האג"חים תוך שיתוף פעולה עם הממשלה, הממונה על שוק ההון והמוסדיים    הצעה: בעלי האג"ח יקבלו מניות תמורת דחיית הפרעון    תחזית פסימית של אקירוב    דן אנד ברדסטריטי: 19% מחברות הנדל"ן - בסיכון גבוה
עופר וולפסון
הקרן צופה ירידה בשיעור הצמיחה ל-1.5% ב-2009 ושיעור אינפלציה של 2%    צופה התאוששות מתונה ב-2010    מציעה סדרת צעדי עבודה בהם ייצוב ותמיכת שוק האשראי, תמיכה בבנקים, שינוי בבקרת התקציב והגבלת תקרת הגירעון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il