X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טלי בר אור והשף האישי שלה ביקשו וקיבלו במיט בר תל אביב את כל מה שאפשר לבקש במקום שכזה - אווירה עניינית, אוכל בהתאם ובשר בעיקר בשר, עם קצת געגועים לפחמימות
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת מיט-בר Meat Bar בתל אביב]

בסניף התל אביבי הקטן, החמים והחוּם של 'מיט בר', השף האישי שלי מצא כמעט כל מה שגבר חושק בו לעת ערב באמצע השבוע. בירה, נתח גדול ומדמם למחצה של בשר, ואנוכי. נכון, הגבר יכול לקום ולחלוק עליי בטענה שמסך שמשדר כדורגל יכול היה להחליף את אחד משלושת הגורמים האלה, אבל אני אופטימית כדרכי.
ובתל אביב כמו בתל אביב, רק הגיוני שבאמצע השבוע בשעה 21:00 כל החניונים בעיר יהיו תפוסים, ורק שגרתי לשרוף חמישים וחמש דקות על הסתובבות סביב רדיוס כה קטן בלי להתקדם לעבר המטרה. וכשהמטרה היא בשר, הסיטואציה מוקצנת. אז הגענו רעבים ועצבניים, ולמיט בר היה הכבוד לנסות לשחרר את עצבינו, לרומם את רוחנו ולפטם את קיבותינו.
כמו שדי בבשר טוב ותו לא, כך מתנהג מיט בר בעצמו. בלי חנפנות, בלי קשקושים. שב, שתה משהו, אכול משהו ולך לישון. התיישבנו על הבר. מרשים במשקאותיו אך קטן מדי וחבל, במיוחד לאור העובדה שהמקום נושא את שמו. חמישה או ששה אנשים יכולים לשבת שם יחד, כשהקיצוני לוקח בחשבון שהוא מפריע למלצרים לאסוף מהבר את המשקאות. במקרה זה ישבנו רק שנינו על הבר, ויתר החלל היה מלא בשולחנות מאוכלסים בלועסים. משמאלנו חלון לגריל-מן, שבמקור אמור היה להיות שקוף ולא מלא באדים ובשמן דביק ובשרי, וכך לאפשר הצצה אל מאחורי הקלעים. מחשבה יפה, אך מחשבה מקדימה על חלון עשוי חומר דוחה-אדים הייתה הופכת את הרעיון הזה לאפשרי ומונעת הרגשה של לכלוך.
לצד הבירה שלו (סטלה, 23 שקל) והיין שלי (מבעבע לבן, 16 שקל), הגיעו ראשונים קרפצ'יו פילה בקר (48 שקל) וטאפאס שרימפס (26 שקל). הקרפצ'יו היה טעים ורענן ולחם טרי, חם ושמנמן השלים אותו יופי.
גם טאפאס השרימפס היה טעים, חם ועסיסי, והוגש בצורה פשוטה, חמודה ולא מתחכמת. אפשר היה לקבוע בשלב זה ששכחנו מאיפה באנו. נרגעו הרוחות, נרגע גם התיאבון והתחיל להתעורר החשק הידוע לעוד. או אז הגיעו הבשרים.
הוא - אנטרקוט 300 גרם (118 שקל), מדיום-רייר. היא - פילה בקר (136 שקל), מדיום, עשוי מעט פחות מדי משהתבקש. שניהם טעימים ושניהם עירומים כביום היוולדם, בלי איזה פרגון של פחמימה או ירק.
אז נכון, מצד אחד, הכבוד הראוי לבשר - ניתן. הוא ניצב לבדו ולא נזקק לעזרה. מצד שני, ובהתחשב במחיר, גם רמיזה קטנה לאכפתיות, בדמות שעועית ירוקה או עגבנית שרי, לא הייתה גורעת. להיפך. כתשובה, הזמנו תוספת של סלט מיט בר (19 שקל), מה שהסתבר בדיעבד כבחירה מופלאה (מי היה מאמין שבצל סגול וסלייסים של עגבניית תמר בבלסמי יהיו כל כך טעימים ומתוקים?).
הוא - סיים את תכולת צלחתו וגרגר בהנאה. היא - חדלה מלנסות ופרשה לטובת נשנוש עגבניות מתוקות במחשבה שמדובר בקינוח לתפארת. היה חמים, רגוע, כיף.
עייפים, שבעים, ובאופן כללי מרוצים, יצאנו לדרך, כשהפעם המטרה: רחוב קטן, קומה שנייה, מיטה זוגית.

* הכותבת הייתה אורחת המקום.
מיט-בר Meat Bar - שד' חן 52 תל אביב, 03-6956276
תאריך:  25/12/2008   |   עודכן:  25/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
שר התמ"ת עומד על כך שתינתן עדיפות ליישובי שדרות ועוטף עזה באפשרות קליטת עובדים ובשיעורי ההטבה שיינתנו בתוכנית לעידוד העסקים שרקח משרדו    התוכנית תידון ביום שני על-ידי הקבינט החברתי-כלכלי בממשלה
משה ריינפלד
אחד מאנשי צוות האונייה המצרית נפצע מיריות הפיראטים, אך מסוק גרמני שהוזעק לעזרה הניס את הפיראטים וחילץ את הפצוע
אשחר בן שטרית
קפה בסטודיו מגיש לכם סטודיו לקרמיקה, בית קפה, וכל מה שנע על הציר הזה    בעיקר אנשים שמחים, אוירת יצירה ואוכל מוקפד ואוהב    אשחר בן שטרית נפל בקסמו
רותי אברהם
ההסתדרות הלאומית דורשת ממזוז להפעיל סמכותו לשלילת פנסיית עובדיה כהן    בית הדין לעבודה: הפנסיה - זכות מגן ואין לנו סמכות לשלול
אלעזר לוין
בית משפט בניו-יורק דחה תביעה ב-45 מיליון דולר של טראמפ נגד קאהן ושותפיו, בגין מכירת מתחם עלית לבוימלגרין ב-80 מיליון דולר    News1 מפרסם לראשונה את פרטי הפרשה    סוני קאהן הרוויח 36 מיליון דולר תוך 9 חודשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il