X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הוידאו האינטרנטי התקדם רבות בשנים האחרונות והגיע לגידול של כשליש משנה שעברה המידע המקוון שצפו בו המשתמשים הולך וגובר, ובעתיד הלא רחוק צפוי להגיע לממדים דמיוניים
▪  ▪  ▪
אוהבים את הוידאו באינטרנט

שוק הוידאו המקוון גדל במהירות אסטרונומית ביחס לזמן שהוא קיים. נראה כי האוכולוסייה למדה להתרגל, ואף לאהוב את הוידאו באינטרנט. הוא זמין בכל מקום, בעל דרישות נמוכות, ועונה על צרכי הגולשים, ובלא מעט מקרים, אפילו בחינם. על-פי CNet, בשנת 2008 הייתה קפיצה של כ-34% של צפייה בוידאו און-ליין, בייחוד בזכות האמריקנים שלמדו את היתרונות של הוידאו, והתחילו להשתמש בו רבות.
גוגל היא כמובן המרוויחה העיקרית מהעלייה בתחום, שכן היא השולטת על YouTube, המחזיקה בנתח שוק של כ-40% מכלל הצפייה בוידאו. אחריה מדורגים האתרים השונים של Yahoo, FOX ו-Microsoft. בחודש נובמבר, בארה"ב בלבד, נצפו כ-12.6 מיליון סרטוני וידיאו שונים! בסך-הכל, YouTube כבר עברה את רף ה-5 מיליארד (!) צפיות, בארה"ב לבדה.
כמו-כן, הגידול המשמעותי בכמות הצפייה מראה כי יותר מ-70% מכל משתמשי האינטרנט צפו בוידאו און-ליין מתישהו במהלך 2008. משתמש אמריקני ממוצע, צופה בכ-270 דקות וידאו מקוון בחודש, גידול של כמעט 200 דקות ביחס לחודש מקביל ב-2007. חישוב פשוט מראה כי הגולש הממוצע מנצל יומיים בשנה, לצפייה בוידאו באינטרנט, מספרים מפתיעים לעומת ההערכות שהיו לפני שנים בודדות.
חברות שונות רואות ומבינות את הגידול והפוטנציאל שבתחום זה, ומתקדמות גם הן לאזור. נטפליקס למשל, מעבירה יותר מ-10 אלף סרטים לאינטרנט דרך נגנים שונים, כגון Roku ,TiVo קונסולת אקס-בוקס ואף בלו-ריי של סמסונג. בלוקבאסטר, מתכננת ליצור ספריית V.O.D (ר"ת Video On Demand) באתר שלהם, וגם Amazon הולכת להכניס אופציה דומה, שתאפשר צפייה בסרטים באינטרנט, ושיתוף פעולה אפשרי עם סוני, יוכל להוביל לצפייה בסרטי HD מקוונים.
הערכות אומרות שבעתיד, עד 2013 מספר הפריטים הנצפים באינטרנט, או המורדים ישר למחשב, צפוי להגיע ל-130 מיליארד. מחקר של ABI, שחשף נתונים אלו, אומר כי עד אז, הצופה הממוצע יצפה כבר ב-140 פרטים שונים בטלוויזיה מקוונת.

תחקירי pCon - למצוא (במקום לחפש) את מה שחשוב במחשוב ב-10 דקות בשבוע
תאריך:  07/01/2009   |   עודכן:  07/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רובי שטיינברג
כך מזהיר נסראללה    "אני אומר לאולמרט 'הפאשלונר' שהובס בלבנון - לעולם לא תוכל לחסל את חמאס וחיזבאללה"    למובארק: "כמה הרוגים ופצועים אתה עוד צריך לפני שתפתח את מעבר רפיח?"    באיום מרומז למצרים: "נדע לעמוד מול הערבים שיעמדו נגדנו"
משה ריינפלד
מספר המובטלים גדל בדצמבר, זו פעם ראשונה אחרי 3 שנים ל-3.1 מיליון, והתפתחות זו עשויה לפגוע במפלגות הקואליציה בבחירות שיהיו בספטמבר
עופר וולפסון
"הממשלה לא מסייעת לנו לתמוך בחברה"    השקיעה בטאואר לפני כמה ימים 20 מיליון דולר - פרמייה הגבוהה ב-67% ממחיר הסגירה של מניית טאואר לפני כמה ימים
משה ריינפלד
שני מיליון צליינים שיעים מעירק ואירן צעדו בכרבלה בטקסים לזכר האימאם חוסיין    סוכל פיגוע התאבדות של מחבלת בטקסים בצפון עירק    [נהירת הצליינים. AP]
עופר וולפסון
דרישות הגילוי הנאות יורחבו משמעותית    החברות יידרשו בפישוט וריכוז כל המידע על חובותיהן    בר-און: "התיקון המוצע יגביר ההגנה על המשקיעים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il