X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש מחלקת המשימות רוברט ברל סיים את תפקידו, יחליף אותו יהושע מוזט ציפי סטרשנוב סיימה 5 שנות עבודה בריכוז מחלקת החינוך, אותה תחליף מיכל אחיטוב
▪  ▪  ▪
יהושע מוזט [צילום: יח"צ]
מיכל אחיטוב [צילום: יח"צ]

מספר שינויים וחילופי תפקידים מתרחשים בימים אלו במזכירות הקיבוץ הדתי. רוברט ברל סיים את תפקידו כראש מחלקת משימות ואותו יחליף יהושע מוזט. בנוסף, ציפי סטרשנוב סיימה את תפקידה במחלקת החינוך ואותה תחליף מיכל אחיטוב.
רוברט ברל סיים את תפקידו כראש מחלקת משימות, והוא שב לקיבוצו, עין הנצי"ב, לאחר שנבחר למזכיר הקהילה. רוברט ימשיך לרכז מטעם מזכירות התנועה את תחום אולפני העברית והגיור וימשיך לעמוד בקשר רצוף עם הסוכנות היהודית ומשרדי הממשלה בכל הנוגע לקליטת עלייה.
שלוש משימות עמדו במרכז תקופת עבודתו של רוברט במזכירות התנועה: היענות לצורכי תושבי הצפון במהלך מלחמת לבנון השנייה, ואירוחם בישובי הקיבוץ הדתי; גיוס מתנדבים לעזרת מתיישבי גוש קטיף במהלך הגירוש ופירוק החממות; הפעלת סמינריונים וימי עיון לחקלאים במהלך שנת השמיטה.
יהושע מוזט, חבר קיבוץ שדה אליהו, מחליף את רוברט בריכוז מחלקת המשימות, כאשר לצידו שני חברים העוסקים בפעילות משימתית מוגדרת: עם התגברות ירי הקאסמים על שדרות וישובי עוטף עזה, גייס הקבה"ד את יאיר נוי מקיבוץ עלומים כנציגו לריכוז הפעילות ההתנדבותית באזור, והוא ממשיך בכך גם לאחר מבצע "עופרת יצוקה". מוריה קסטרו מבני דרום גוייסה לצורך העמקת הקשר עם התנועה העולמית של בני עקיבא, והיא מחברת את מאות בוגרי בנ"ע הבאים מרחבי העולם לקיבוצים הדתיים.
ציפי סטרשנוב מקיבוץ לביא סיימה כחמש שנות עבודה בריכוז מחלקת החינוך של תנועת הקיבוץ הדתי, והיא חוזרת לעבודה בקיבוצה בתחום החינוך. את ציפי מחליפה מיכל אחיטוב מקיבוץ סעד, בתו הבכורה של אריה קרול ז"ל, לאחר שריכזה בקיבוצה את ועדת החינוך, וכהמשך לפעילותה רבת השנים בתחום ההוראה והחינוך הבלתי-פורמאלי.
לצידה של מיכל יעבוד רזי בן-יעקב מקיבוץ כפר עציון, שמונה להקים במזכירות התנועה את מחלקת דור צעיר. בכוונת מזכ"ל הקבה"ד, נחמיה רפל, שרזי יעסוק גם בריכוז החינוך הבלתי פורמאלי של ילדי בית הספר העל-יסודי, ובעיקר יפתח פעילות לבני ה-25 עד 35, ויפגוש את הצעירים המסיימים לימודים אקדמיים והבאים בברית הנישואין, כאשר הם בשלבי ההתלבטות היכן לבנות את ביתם, מתוך מגמה לצרפם כחברים בקיבוצי התנועה.
מידע על פעילות מחלקות הקיבוץ הדתי באתר: www.kdati.org.il.

תאריך:  26/01/2009   |   עודכן:  26/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חילופי תפקידים במזכירות הקיבוץ הדתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כך עולה מסקר-שוק שנערך בקרב 150 מסעדות    מנה ממוצעת באירוע עולה 140 שקל במקום 300-200 שקל באולם    75% רואים את השירות במסעדה כאיכותי יותר ומוצאים יתרון בהיעדר מגבלות כשרות
יעל פולק
ת"א 25 הוסיף 2%    הפועלים עלתה ב-5.6%    קבוצת דלק הוסיפה 8%    אי.די.בי פיתוח קפצה ב-33% בעקבות הצעת הרכש
שמואל שוסטר
מפתחת מערכות הבילינג מיינד סי.טי.איי, יצרנית ציוד התקשורת טי.טי.איי, יצרנית המערכות לבדיקת רשתות סלולר רדקום, גיוון אימג'ינג, אי.סי.טל או וולטייר    אלו מהחברות הישראליות שנסחרות בוול סטריט עשויות להימכר על-רקע משבר האשראי?
מיכאל רוכוורגר וזוהר בלומנקרנץ
רונה דנקנר - בתו של יושב-ראש קונצרן אי.די.בי ומבעלי השליטה בו - עדיין לא בת 26, והיא תהיה הדירקטורית הצעירה ביותר בדירקטוריון נכסים ובניין, זרוע הנדל"ן של אי.די.בי בורוביץ', בעל השליטה המרכזי בחברת אל על באמצעות כנפיים, רוצה למנות את בנו נמרוד לתפקיד חדש באל על בשכר של 25 אלף שקל בחודש
אלעזר לוין
טוענת: בירם ודויטש פעלו בחוסר תום לב    הפניקס מנסה לחסוך הפסד של 380 עד 530 מיליון שקל    הערכה: הסכסוך יסתיים בבית המשפט או בפשרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il