X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
20 ילדים בני 8 נעולים בבית אחד בלי הורים? מתכון למכות, השפלות ומחאה בבריטניה וגם: ג'ניפר אניסטון חוזרת ל"חברים", סצנת הסקס של האוס ועוד עידכונים מהמסך הקטן
▪  ▪  ▪
האח הגדול, הגרסה הקטנה והסדיסטית [צילום: עכבר העיר]

מדי שבוע נביא לכם את העידכונים הכי חמים מעולם הטלוויזיה, והפעם: ג'ניפר אניסטון חוזרת לבקר ב"חברים", ספוילרים רומנטיים ל"האוס", טינה פיי מואשמת בגניבה, הסימפסונים מנצלים את אן האת'וויי, ג'ון האם לא רק יפה, ועוד.

"גיבורים": בלונדינית אחת פחות

לא ברור מה קורה עם "גיבורים", שחזרה השבוע למחצית השנייה של העונה עם עלילה מסועפת עוד יותר. מה שמוזר אף יותר הוא הדיווחים על-כך שאחת השחקניות מהסדרה עושה הכל כדי להשתחרר מהחוזה שלה עם היוצרים. לא ידוע בוודאות מי זו משתיהן, אבל מדובר בהיידן פנטייר (קלייר בנט) או באלי לארטר (ניקי/ג'סיקה/טרייסי).
די הגיוני שזו לארטר, שהחלה לבסס את הקריירה הקולנועית שלה בסרט "אובססיבית" לצד ביונסה, אבל אפשר רק לקוות שזו קלייר, שהפכה בווליום הנוכחי למעצבנת יותר מתמיד. לרייטינג של "גיבורים" זה לא ממש ישנה, כשכבר עם פתיחת הווליום הרביעי של העונה הפכה את הרייטינג של "24" לבלתי נראה.

"משפחת סימפסון" ו"אחת שיודעת" משתמשים בפרידה של אן האת'ווי

הסדרות המצליחות "משפחת סימפסון" ו"אחת שיודעת" יעבדו את סיפור מערכת היחסים הטראגית של השחקנית אן האת'ווי ("השטן לובשת פראדה") אל המסך הקטן.
רק לאחרונה התראיינה האת'ווי וסיפרה שסוף סוף התגברה על איש העסקים האיטלקי, האקס רפאלו פוליירי, שנעצר באשמה להלבנת כספים והונאת נדל"ן.
משפחת סימפסון תעשה כמובן פארודיה מהסיפור, בשיתוף עם האת'ווי שכנראה כבר יכולה לצחוק על-כך, כי היא תדובב את מושא אהבתו של קראסטי הליצן ותעיד עבורו עדות אופי בבית המשפט.
עוד מתעניינים בסיפור יוצרי "אחת שיודעת", שמתכננים התאהבות של סרינה באיש עסקים אירופאי בשם גבריאל. היחסים ביניהם ילכו בכיוון של האת'ווי ורפאלו, רק יותר אפלים, ואולי אף יעמידו את חייה של סרינה בסכנה.

30 רוק גונבת משרה סילברמן?

"30 רוק", התוכנית שכל מבקרי העולם אוהבים לאהוב, מואשמת על-ידי מעריצי התוכנית של שרה סילברמן בגניבת רעיון. ב-2007 שודר בתוכנית של סילברמן הפרק "Face Wars", בו שרה התערבה בשאלה מה יותר קשה להיות, יהודי או שחור, והתאפרה כבחורה שחורה כדי לבדוק איך זה מרגיש.
בפרק "Belive in the Stars" ששודר העונה ב-"30 רוק", ג'נה וטרייסי מתערבים מה יותר קשה להיות, אישה או שחור, ודי קשה למצוא את ההבדלים בין שני הפרקים. המעריצים של סילברמן דורשים צדק והכרה בגאונות של הסדרה, שבניגוד ל"30 רוק" לא זכתה בגלובוס הזהב.

ג'ון האם יפה כמו ליקוי חמה

ג'ון האם, הלא הוא דון דרייפר הכריזמטי מה"גברים של שדרות מדיסון", התראיין אצל קונאן אובראיין וסיפר על המשחק בסדרה המצליחה, על תפקיד האורח שלו ב"30 רוק", ובעיקר על מה שנאמר עליו על סט התוכנית: "הוא כל-כך יפה שצריך להסתכל עליו דרך חור בצלחת, כמו בליקוי חמה" כדי לא להסתנוור. ג'ון האם הוכיח בראיון שהוא לא רק יפה כמו ליקוי חמה, אלא גם אינטיליגנטי ומצחיק, וכנראה מאוד קרוב למושלם.

ג'ניפר אניסטון חוזרת ל"חברים"

ג'ניפר אניסטון, שתמיד תהיה ידועה כרייצ'ל מ"חברים", חוגגת השבוע (11.2) את יום הולדתה ה-40, והתארחה בתוכנית של אלן דג'נרס שהפתיעה אותה במתנה מהעבר.
אניסטון, שעברה לא מעט מאז "חברים" כצלע במשולש עם בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, סיפרה שאם הייתה יכולה לחזור אחורה הייתה אומרת לעצמה לעשות כמה שיותר כיף, כי כל השאר מעבר לשליטתנו.
אלן הפתיעה את אניסטון הנרגשת עם הסט המשוחזר של Central Perk, בית הקפה המיתולוגי של החברים, ואניסטון הכריזה בתגובה שאם ידברו איתה על איחוד של חברים היא בפנים.

הבריטים זועמים על גרסת הילדים של "האח הגדול"

אפשר לוותר מראש על המשפט "לא האמנתי שתוכניות ריאליטי יכולות לרדת יותר נמוך", אבל ליוצרי הז'אנר יש עוד קלפים בשרוול, והמזעזע מביניהם הוא סדרת הריאליטי של ערוץ 4 הבריטי, "Boys and Girls Alone". התוכנית מכניסה לארבעה בתים 10 בנים ו-10 בנות בגילאי 11-8.
הסדרה הוגדרה כניסוי דוקו-ריאליטי שיאפשר לראות כיצד ילדים מקבלים החלטות ללא השגחת ההורים, אבל כל מי שקרא את "בעל זבוב" יודע שכבר בשנות ה-50' היה ברור שנסיבות כאלה יובילו לאלימות והשפלה.
ואכן, כבר בשני הפרקים הראשונים התעוררו מריבות אלימות בין הילדים, שכללו איומים ואפילו שליפת סכין. ילדים שלא יכלו להגן על עצמם בכו והתחננו לחזור הביתה. הצופים זעמו בצדק רב, והאשימו את הערוץ בניצול של ילדים למטרת רייטינג.
וכשהצופים הבריטים מחליטים שיש גבול, הם גם קמים מהכורסא. הם זימנו את שרת התרבות לבדוק אם הערוץ מפר את תנאי הפעילות שלו על-מנת שיוכלו לסגור אותו.

ספוילר: בקרוב נראה סצנה רומנטית עם ד"ר האוס

איזו עונה מסתמנת ב"האוס", פשוט לא להאמין. בניגוד לחברי הקאסט של "אבודים", שנזהרים בכל מילה שהם מוציאים מהפה, השחקנים ב"האוס" פחות שמים לב למה שקורה סביבם ומשתפים פעולה עם כל תחבולה של כל כתב מתחיל.
אוליביה וילד, שמשחקת את "13", החליטה לחלוק בכנות את דעתה, שהמעריצים עוינים את הדמות שלה בגלל הסצנות הלסביות ששודרו העונה. היוצרים וליסה אדלשטיין (קאדי) סיפקו ספוילרים כשדיווחו על מגעים עם השחקנית המגלמת את אמבר "קאט ת'רוט ביצ'", אהובתו של וילסון, לגבי חזרתה לעונה כנראה במסגרת של פנטזיה או פלאשבק.
והכי מסקרן היה הראיון עם קאדי, שחשפה שבהחלט הולכת להיות סצינת סקס בינה לבין האוס. עם האוס כמו עם האוס, זה לא יהיה בדיוק רומנטי במובן הקלאסי.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  09/02/2009   |   עודכן:  09/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"האח הגדול" לילדים נגמר בשליפת סכין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
משהב ולב אופיר יבנו 528 דירות    דורשות 400 אלף דולר לדירות 3 חדרים, 500 אלף דולר לדירת 4 חדרים
אלעזר לוין
חברת טויס-אר-אס בשליטתו תשלם לבעלים, גזית-גלוב-ישראל וקבוצת שמרוק-כהן-אדרי, כ-60 דולר למ"ר לחודש    עסקה גדולה ראשונה לחברת ליאו לינאו לאחר כניסת קרן שמרוק
אלעזר לוין
רכשה במאי 2006 20.2% מחברת הביטוח הראל בכ-182 מיליון דולר    שווי המניות כיום - רק 132 מיליון דולר    העסקים לא התפתחו כמקווה    הראל: סמפוארנה חייבת לבקש חצי שנה מראש למכור את המניות - ולא ביקשה
עופר וולפסון
המכירות צמחו ב-10.3% ל-10.96 מיליארד ש"ח    ברבעון הרביעי: הרווח הנקי צנח ב-42%    תחלק דיבידנד בסך 108 מיליון ש"ח ותקצץ מגובה הבונוסים
עכבר העיר
כפי הנראה, תישאר מיקי חיימוביץ' לבדה במשדרי הבחירות של ערוץ 10    שותפה להגשה יעקב אילון סובל מבצקת במיתרי הקול, ורופאיו אסרו עליו לדבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il