X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האפנה החדשה על האי היא להעלות על המוקד כל מי שנתפס בשקר, אפילו הזניח ביותר אביב דילבסקי חושבת שאריק הולך לעוף הביתה
▪  ▪  ▪
מירית. צריכה גלגל הצלה [צילום: עכבר העיר]

ג'ון לנון כתב שהחיים זה מה שקורה בזמן שאתה מתכנן תוכניות. חבל שאף אחד לא אמר את זה קודם לשני המאסטרים של העונה, אופיר ואריק. בזמן ששניהם רקמו מזימות, חישבו מהלכים והאכילו את בני השבט שלהם שקרים בהנחה שהאיחוד מעבר לפינה, למשחק היו תוכניות אחרות. אחרי חודש בו כל אחד הוביל בשקט ובעורמה את כל המהלכים המרכזיים בשבט שלו והתחמק מלקיחת אחריות, אופיר ואריק מצאו את עצמם מסובכים בקשרים שהם בעצמם טוו, ובלי איחוד.
אחרי שהתגברו על אובדנה של דיוה, עידן ואיגור הבינו שצריך לבנות ברית חדשה על חורבות השילוש הקדוש. היות שאופיר מתוחכם מדי ויואב לא באמת קיים, הם החליטו להיפטר מהמטען העודף ולהקים גוש חוסם קניבה, עם נטע-לי ואפרת. הצ'ילבות, שכבר מזמן השלימו עם גורלן המשותף, לא היססו להתנער מאנסטסיה, לשכוח מהברית עם אריק ולהצטרף לגרעין השולט בבארו.
אופיר, אמן האשליות שחרץ את דינם של כל מודחי בארו הי"ד, לא הצליח להשתלב בדינמיקה החדשה של השבט. לאחר שהבין שלהקת הזאבים הוקמה מחדש ושהוא שוב לא חלק ממנה, הוא ניסה להציל את עורו בדרך היחידה שהוא יודע - לשקר. אופיר המציא לנטע-לי סיפורים על בני הברית החדשים שלה, אך כנראה שהוא איבד את הטאצ'. והיא מיד רצה לחשוף את השקרן התורן בפני כהן הצדק, עידן.
בקניבה, לעומת-זאת, השורות מעולם לא היו מלוכדות יותר. ובאמת, מה מזכך יותר מלהעלות על המוקד מכשפה כמו מיכל, ועוד שקרנית? מסוחררים מתחושת הצדק, התעלמו בני קניבה מהאיחוד המתקרב ומהאפשרות שגם הם ייאלצו לשקר ולהקריב אחד את השני. משוכנעים שיש להם אהבה, ושזה יספיק אחרי ארוחת בוקר מפנקת שבה זכו במשימת הפרס, הם היו בטוחים שהפעם החסינות בידיהם. אמרנו כבר שהחיים קורים כשאתה מתכנן תוכניות?
אריק, שקרן לא קטן בזכות עצמו, לא הצטרף למצעד הצדקנות והאהבה של קניבה. הרופא הבין שככל שהאיחוד מתעכב, גדלים הסיכויים שהוא לא יגיע אליו. אך גם הוא, כמו אופיר, לא עמד בלחץ והפיל את כל מה שבנה במשך החודש. לחישה קטנה וטיפשית מאנסטסיה, כמה סיבובים סביב עצמו, נפילה קטנה והנה נחשפה תוכנית המגירה של אריק אל מול כל בני שבטו, בדיוק כשמירית צריכה גלגל הצלה.
כעת מוצאים עצמם אריק ואופיר במצב די דומה - שבט שלם של צדקנים ניצב וזועק: "איך העזתם לשקר?". האופנה החדשה באיי הפנינה היא להדיח את מי שנתפס ולו בשקר האזוטרי ביותר, בייחוד כשניצבת מול השקרן בלונדינית חטובה וחייכנית. אופיר אומנם זכה בעוד שבוע של חסד, ואולי יצליח לתקן את הנזק שעשה, או לפחות לגרום לנטע-לי לשלם. אך מירית, שכבר הצליחה לנטוע בגיא דילמות פנימיות, ודאי תנצל את הגלות של אריק כדי להציל את עצמה, ונאבד בפעם הראשונה בעונה הזו שחקן משמעותי באמת.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  26/02/2009   |   עודכן:  26/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישרדות 2: שקרנים, נמאסתם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עובדת אלילים מטפחת טמטום
מישהי  |  26/02/09 11:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אמרה למנחה הטלוויזיוני ד"ר פיל מק'גרו כי היא חוששת שימנעו ממנה לקחת את התינוקות    סולימן היא מובטלת, גרושה, אם לשישה ילדים, המתגוררת בבית בן שלושה חדרים של אמה    3 ילדים מקבלים קצבת נכות
עידן יוסף
- כך אומרים גורמים בצה"ל שמתריעים מפני המשך המצב הקיים - אי-רגיעה ואי-תגובה    רקטת קסאם לחצר בית בשדרות גרמה לנפגעי חרדה אחדים    צה"ל הגיב שוב בתקיפה בציר פילדלפי
מחלקה ראשונה
את הפגישה יזם נתניהו    ייפגש היום לשיחות רשמיות ראשונות עם האיחוד הלאומי והבית היהודי
יפעת גדות
המלצות חדשות לגברים בריאים: לשוחח עם הרופא על טיפול בתרופה פרוסקר למניעת סרטן ערמונית    ההמלצות מבוססות על 15 ניסויים רפואיים שהראו כי גברים שנטלו גלולת פרוסקר על בסיס יומי במשך 7-1 שנים, היו בסיכון נמוך ב-25% לפתח סרטן ערמונית
יפעת גדות
פיצוץ עז בחניון של מרכז הסחר העולמי גרם למותם של שישה בני אדם ולפציעתם של כ-1,000 נוספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il