X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כי"ל מאבדת 2% אורמת יורדת ב-6.5% ת"א 25 משיל 0.6% הפועלים מאבדת 2% טבע שומרת על יציבות
▪  ▪  ▪
ירידות שערים [צילום: לע"מ]

יום המסחר האחרון של החודש נפתח עם פקיעת האופציות על המדד, כאשר מחזור המסחר בפקיעה היה שקט מאוד. לאחר הפקיעה נחלשו מעט הירידות. מדד תל אביב 25 יורד ב-0.6% ל-654 נקודות, מדד תל אביב 100 משיל שיעור דומה לרמה של 593 נקודות ומדד התל טק מטפס ב-1.4%. מחזור המסחר מסתכם ב-940 מיליון שקלים - 450 מיליון שקלים בפקיעה.
בתחילת החודש המשיכה המגמה החיובית שהייתה בחודש ינואר, אך בשבוע האחרון - עם התרבות סימני הלחץ סביב המערכת הבנקאית בארה"ב - נמחקו מרבית העליות. בארה"ב איבדו המדדים אתמול גובה לאחר העליות החדות שנרשמו יום קודם לכן. באירופה דווקא נרשמת מגמה חיובית.
המסחר בוול סטריט הסתיים בירידות שערים, על-רקע נתוני מקרו גרועים מהצפוי ונאומו של בן ברננקי בסנאט האמריקני. זאת, על אף ששעה לפני תום המסחר עברו המדדים לעליות בעקבות פרסום תוכנית הסיוע למגזר הבנקאי. דאו ג’ונס נחלש ב-1.1%, נאסד"ק איבד כ-1.1%.
האוצר פירסם אתמול את תוכנית הגיוס שלו לחודשים הקרובים. המשרד יגייס באמצעות הנפקת אג"ח ממשלתיות סכום כולל של 15.5 מיליארד שקלים. 6 מיליארד שקלים מתוכם - בחודש מרס, 5 מיליארד שקלים באפריל, ו-4.5 מיליארד שקלים במאי. איגרות החוב הממשלתיות נחלשו בשיעור של עד 2% בימים האחרונים תוך צפייה לפרסום התוכנית. הבוקר שומר שוק אגרות החוב הממשלתיות על יציבות.
"תוכנית הגיוס של האוצר עשויה להוות רוח גבית לשוק הסולידי מכיוון שבנטו הגיוסים הם אינם משמעותיים", אומר היום פעיל בשוק המוסדי. "בחודשים הקרובים צפויים פדיונות גדולים כך שהגיוס נטו אין גבוה. לכך צריך להוסיף העובדה כי בנק ישראל ימשיך לרכוש איגרות חוב בשוק על-פי התוכנית עליה הכריז החודש", הוא אומר. "מבחינת יום המסחר - קשה להעריך את הכיוון לאחר הפקיעה. בסך-הכל עבר על המשקיעים חודש תנודתי. הבורסה ירדה בכ-1% לאחר הריצה בחודש ינואר", הוא מוסיף.
היום חל המועד האחרון להיענות להצעת הרכש של אי.די.בי. פיתוח (0.0%, 58.0) למניות החברה. המחיר בהצעה שודרג השבוע ל-41 שקלים. מחיר המניה היום בשוק קרוב מאוד למחיר המניה.
ירידות שערים ליוו את מניות הדשנים אמש, מה שמשפיע גם על כיל (0.0%, 58.0). פוטאש ירדה ב-2% ואילו אגריום נפלה ב-9% לאור כוונתה לרכוש את מתחרתה בשוק הדשנים CF בתמורה ל-3.6 מיליארד דולר.
מניות הבנקים שעוד התאוששו אתמול עבור היום למגמה מעורבת. לאומי (0.0%, 58.0) ממשיכה לטפס ואילו הפועלים (0.0%, 58.0) מאבדת גובה.
יום אחרי הדוחות הכספיים של החברה הבת של אורמת (0.0%, 58.0), אורמת טכנולוגיות מאבדת המניה גובה ככל הנראה לצד אכזבה מסוימת מהתוצאות.
מדד הנדל"ן מאבד 3%. גזית גלוב (0.0%, 58.0) יורדת על-רקע פרסום הדוחות של החברה הבת בארה"ב, אקוויטי ואן. במניות הדואליות לא נרשמה תכונה מיוחדת – פריגו (0.0%, 58.0) פתחה בפער חיובי ועולה בעקבות זאת ואילו טבע (0.0%, 58.0) שומרת על יציבות.

פורסם במקור באתר דה מרקר
תאריך:  26/02/2009   |   עודכן:  26/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ירידות בת"א למרות מגמה חיובית באירופה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
סין מגנה את המכירה הפומבית של רכושו של איב סן לורן המנוח הכולל חפצי אמנות שנלקחו מארמון סיני לפני 150 שנה    הזהירה את בית המכירות מההשלכות הצפויות
גיא שושן
הד ארצי הוציאה מארז די וי די של סדרת המופת "עמוק באדמה"    המארז כולל את כל 5 העונות וגם תוספות רבות ומגוונות
אביב דילבסקי
האפנה החדשה על האי היא להעלות על המוקד כל מי שנתפס בשקר, אפילו הזניח ביותר    אביב דילבסקי חושבת שאריק הולך לעוף הביתה
יפעת גדות
אמרה למנחה הטלוויזיוני ד"ר פיל מק'גרו כי היא חוששת שימנעו ממנה לקחת את התינוקות    סולימן היא מובטלת, גרושה, אם לשישה ילדים, המתגוררת בבית בן שלושה חדרים של אמה    3 ילדים מקבלים קצבת נכות
עידן יוסף
- כך אומרים גורמים בצה"ל שמתריעים מפני המשך המצב הקיים - אי-רגיעה ואי-תגובה    רקטת קסאם לחצר בית בשדרות גרמה לנפגעי חרדה אחדים    צה"ל הגיב שוב בתקיפה בציר פילדלפי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il