X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפרק ה-100 של "עקרות בית נואשות", והסרט "יופי צרפתי", המנסה להתחקות אחר היופי החמקמק של שחקניות כמו בריז'יט בארדו, סופי מרסו, ועוד
▪  ▪  ▪
חוגגים את הפרק ה-100 [צילום: עכבר העיר]

בריז'יט בארדו אומרת על תפקידה ב"ואלוהים ברא את האשה" כי הייתה "במקום הנכון בזמן הנכון". זה הכל. ז'אן מורו מספרת שבמגזין איטלקי הקדישו לה ולז'אן פול בלמונדו כפולה, הוא בצד ימין והיא בצד שמאל, ומעל התנוססה הכותרת "שני השחקנים המכוערים בעולם". קתרין דנב מדברת על-כך שכאשר הייתה דוגמנית של שאנל, בחו"ל לא ידעו שהיא שחקנית, וג'ולייט בינוש בכלל לא מדברת על יופיה שלה אלא על זה של דנב, שלדבריה הוא "קר וחם בעת ובעונה אחת", וכך יוצר מתח ומסתורין.
בסרט "יופי צרפתי", המשודר הערב בערוץ 8, משרבבות שפתיים בקוקטיות טיפוסית גם פאני ארדן, סופי מרסו, לטיסיה קסטה, שרלוט גינסבורג, קיארה מסטוריאני, ונסה פרדי ועמנואל ביאר. יוצרת הסרט אומרת שהיא מנסה להתחקות אחר היופי החמקמק הזה.
יש לה כמה מסקנות, ובראשן - המעמד של השחקניות הצרפתיות הנחשקת נובע מהקשר ביניהן לבין הבמאים, שטישטשו את מעמדן כשחקניות והפכו אותן למאהבות של הקהל. כשטריפו צילם את פרנסואז דורליאק (אחותה של קתרין דנב), הוא היה מאורס לה; פאני ארדן הייתה אשתו.
מהסרט התיעודי, המשלב קטעים רבים מסרטים צרפתיים, עולה הקשר בין הוט-קוטור לשחקניות. אומנם מדובר בקשר מסחרי לחלוטין, ולפי הסרט היופי הצרפתי הוא עוד מוצר צריכה, אבל זה שיווה להן סטייל רב.
בספר "נשים צרפתיות לא משמינות" (המקדם לא מעט את חברת השמפניה שבו עובדת המחברת), מסבירה מיריי ג'וליאנו איך הן עושות את זה, אבל האמת העולה בין השורות היא שפשוט צריך להיוולד צרפתייה. זה גם מה שאפשר להבין מהסרט - אחרת קשה להבין את הצדקתו. כיצד יוצרים את המראה וההתנהגות הפתייניים האלה? נשאלות השחקניות. כל אחת בדרכה משיבה שאם משתדלים יותר מדי, זה מתנדף, ממש כמו שובל של שאנל 5.
  • "יופי צרפתי". ערוץ 8, 21:30
אני והשיפוצניק
אם רוצים להיות לא הוגנים, אפשר לומר שהיופי האמריקני, לפחות זה המוצג ב"עקרות בית נואשות", הוא ההיפך הגמור מאותו יופי צרפתי. הוא מתאמץ מדי, מלאכותי מדי, סגפני מצד אחד ושמח מדי מצד שני.
הפרק ה-100 של "עקרות בית נואשות", הערב ביס סטארס דרמה, מהנה מאוד בעונה מוצלחת בהחלט. בפרק זה מכירים הצופים את איליי סקראגס (בו ברידג'ס בתפקיד אורח), השיפוצניק של ויסטרייה ליין, שמת בפרק.
כל אחת מנשות הפרוור מספרת משהו עליו ובעצם על עצמה: גבי נזכרת כיצד הגיעה לשכונה; ברי נזכרת בנישואיה הראשונים; סוזן נזכרת בגירושים; לינט נזכרת במשבר שחוותה אחרי הלידה; ואידי מתבלת בסיפור מתחום המין. בהיותה האשה הראשונה שפגשה אותו בשכונה, גם מרי אליס, הקריינית המתה של הסדרה, תורמת סיפור.
  • "עקרות בית נואשות". יס סטארס דרמה, 21:00

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  15/03/2009   |   עודכן:  15/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה לראות ביום ראשון? יפהפיות צרפתיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיתי זיו
ממליצה על איחוד מועצת הכבלים והלוויין והרשות השנייה    עוד ממליצה הוועדה: ביטול שיטת הזיכיונות בטלוויזיה המסחרית ומעבר לשיטת רישיונות
רון פוגל
הסרט החדש "אויב הציבור מספר 1" מוקרן ב-2 חלקים בשל אורכו    מבוסס על סיפור חייו של ז'ק מזרין, אחד הפושעים הבולטים בצרפת    הסרט לא ממוקד ולא בטוח שתרצו לראות את החלק השני
רותי אברהם
חבר משמרות הצניעות נשלח ל-4 שנים בפועל בשל תקיפת אישה    השופט: הוא עצמו נפל קורבן לאלימות הארגון    ועוד: "הצניעות מהם והלאה"
יפעת גדות
פורמלדהיד, המשמש לחניטת גופות וכדבק לקרטון והכימיקל דיאוקסין המשמש כחומר מקציף נמצאו ב-23 מבין 28 המוצרים שנבדקו    ביניהם - "ג'ונסון בייבי ג'ונסון", "שמפו לוראל קידס אקסטרה ג'נטל 2 ב-1" וסבון לידיים של קנדו
אלעזר לוין
יקנו מאפריקה-נכסים גם את קניון "סביונים"    היקף העסקה - כ-1.1 מיליארד שקלים    שיפור דרמטי בנזילות של קבוצת אפריקה    מגדל עשויה לנצל זכות סירוב ראשונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il