X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מבועתים מליל הסדר? חושבים שהמשפחה שלכם היא הדפוקה מכולן? הנה חמישה סרטים מעולים שיזכירו לכם שהמצב יכול להיות הרבה - אבל ממש הרבה - יותר גרוע
▪  ▪  ▪
אמריקן ביוטי [צילום: עכבר העיר]

ליל הסדר מתקרב בצעדי ענק, ואיתו גם המפגש המשפחתי בשולחן החג. רבים יעברו את הערב בנעימים עם כל המשפחה, אבל עבור לא מעט משפחות איחוד הקרובים סביב שולחן אחד הוא מעמד רגיש שעלול להסתיים בלא מעט עוגמת נפש. למזלכם, משפחות מעורערות הוא הנושא האהוב על במאי האינדי, שעושים DFF: Dysfunctional Families Films כמו פטריות אחרי הגשם, ומסקנתם ברורה: אם אתם רוצים לשמור על חיי משפחה שפויים, לעולם אל תעברו לפרברי העיר. אז לפני שהחג כבר פה, תתרווחו לאחור עם חמישה סרטים על משפחות עוד פחות מתפקדות מהמשפחה שלכם.

אושר (Happiness)

"אושר" הוא קומדיה שחורה ושערורייתית בבימויו של טוד סולונדז, שמתארת את מוסד המשפחה האמריקנית דרך סיפורן של שלוש אחיות מניו ג'רזי, והוריהם העומדים על סף גירושים. ג'וי (ג'יין אדאמס), האחות הבכורה היא מוזיקאית ללא כיוון בחיים או מזל עם גברים. שתי אחיותיה "מעודדות" אותה: "ידענו שבסוף תראי לנו שאת לא אפס", אבל בעצם מחזקות את ביטחונן למראה חוסר הצלחתה. האחות האמצעית, טריש (סינתיה סטיבנסון), נשואה ב"אושר" פרוורי, עם בית מתוחזק היטב, שלושה ילדים ובעל פסיכולוג מצליח, שמסתיר ממנה את נטיותיו הפדיפוליות. הלן (לארה פלין בויל), היא האחות הצעירה, סופרת מצליחה אך לא מסופקת שמפתחת מערכת יחסים עם שכן סוטה.

אמריקן ביוטי (American Beauty)

אלן בול, שהביא אל חיינו משפחה לא מתפקדת נוספת בסדרה המופלאה "עמוק באדמה" זכה באוסקר על התסריט לסרט "אמריקן ביוטי" בבימוי של סם מנדז. במרכז הסרט עומדת משפחת ברנהם, שאמנם גרה באותו הבית שבפרברי אמריקה אבל אין ביניהם שום קשר. אב המשפחה, לסטר ברנהם (קווין ספייסי) הוא איש פרסום בן 42, שהשגרה והייאוש מכלות אותו. אשתו, קרוליין (אנט בנינג) היא סוכן נדל"ן אמביציוזית אך מתוסכלת ששונאת את בעלה ובוגדת בו, ובתו המתבגרת הדכאונית (ת'ורה ביץ') מתייחסת אליו בבוז. לסטר משיב לעצמו את טעם החיים, כשהוא רואה לראשונה את אנג'לה (מינה סוברי) בת כיתתה החושנית של בתו, ועובר כתוצאה מכך מטמורפוזה גופנית ואישיותית. משפחה מעורערת נוספת גרה בשכנות אליהם. אב המשפחה הוא קצין נחתים פשיסטי והומוסקסואל מודחק, אשתו קרה ומתוסכלת. בנם ריקי הוא סוחר סמים צעיר הנוהג להתבונן דרך עדשת מצלמתו בבתו של לסטר, ותופס את תשומת לבה של ג'יין. סרט על פשרות, התפכחות, ויופי המתגבשים ליצירת מופת של ממש.

לרוץ עם מספריים (Runing With Scissors)

לרוץ עם מספריים הוא אחד הסרטים המוזרים וההזויים על משפחה עוד יותר מוזרה וכאוטית. כשאמו הנוירוטית (אנט בנינג) ואביו האלכוהוליסט (אלק בולדווין) של אוגוסטן בורוז (ג'וזף קרוס) מחליטים להיפרד, הוחלט למסור אותו לחזקתו של הפסיכיטאר הלא קונבנציונלי של האם, ד"ר פינץ'. המשפחה הביזארית כוללת את אגנס, אשתו הקטנונית של ד"ר פינץ' שמעבירה את רוב ימיה בצפייה בטלוויזיה תוך כירסום מזון לכלבים בתור חטיף, וילדיה האקסצנטרים, הופ (גווינית' פלאטרו) נוצריה אדוקה, ונטלי (איוון רייצ'ל ווד) ילדונת פרובוקטיבית. והבן המאומץ ניל (ג'וזף פיינס) גבר סכיזופרן בן 35 שמקיים יחסי מין עם אוגוסטן בן ה-14 כבר בפגישתם הראשונה. הסרט עמוס ברגעי אי שפיות, מוזרות קיצונית, וכאוס כללי, ומבוסס על סיפור אמיתי.

מיס סאנשיין הקטנה (Little Miss Sunshine)

חוסר התקשורת בין בני משפחתה של אוליב בת השבע עומדים במרכז "מיס סאנשיין הקטנה" שקצר אינספור שבחים. אב המשפחה ריצ'רד (גרג קינר), הוא קואצ'ר של סדנאות מוטיבציה לניהול מודרני שלא מצליח ליישם בעצמו את השיטות להצלחה, אשתו שריל (טוני קולט) מותשת ולא יודעת מה לעשות עם חייה, ואחיה פרנק (סטיב קארל) הוא הומוסקסואל שעבר לגור איתם מאז שניסה להתאבד. בנם דווין (פול דנו) סוגד לניטשה והחליט להתנזר מדיבור עד שיהיה טייס קרב, וסבו שגורש מבית האבות משום שנתפס מסניף הרואין, אומר ועושה את כל מה שעולה על רוחו. כשאוליב (אביגיל ברסלין) מתקבלת לתחרות יופי בקליפורניה, כולם מחליטים לתמוך בה ונוסעים יחד לקליפורניה. המסע המשפחתי עמוס בלא מעט אירועי סלפסטיק ועלילה לא אחידה, אך למרות זאת מדובר בסרט מרגש, מצחיק ונוגע ללב.

משפחת טננבאום (The Royal Tenenbaums)

משפחת טננבאום היא אחת המשפחות המופרעות, האקסצנטריות והטראגיות ביותר שיצר ווס אנדרסון. צ'אז (בן סטילר) היה גאון פינננסי בילדותו שיצר זן מיוחד של עכברים דלמטים ןמהם בנה אימפריה, מרגו (גווינת פאלטרו) היא האחות המאומצת שכבר בגיל תשע כתבה מחזה עטור פרסים, וריצ'י (לוק וילסון), היה אלוף טניס שהתמוטט על המגרש בעת משחק ופרש. עשרים ושתיים שנים עברו מאז ימי התהילה שלהם ומאז שאב המשפחה (ג'ין הקמן) נטש אותם, ולפתע הוא מנסה ליצור עמם קשר. צ'אז, המתקשה להתגבר על מות אשתו, הפך לאב מגונן ואובססיבי, מרגו כמעט לא יוצאת מהאמבטיה בה היא מעשנת, צופה בטלוויזיה ומתחמקת מבעלה (ביל מאריי), וריצ'י מפליג בים כדי לשכוח את עברו. הקאסט המשובח לצד העלילה המקורית והפסקול המושלם הופכים את אוסף הסיפורים המריר של בני המשפחה למשעשע ומרשים כאחד.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  07/04/2009   |   עודכן:  07/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
5 המשפחות הכי לא מתפקדות בקולנוע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שתי נשים לקו בחרדה    המחבל נמלט לכפר סמוך    ועד בנימין: "ברק מתיר את דמם של המתיישבים"
עופר וולפסון
דירקטוריון החברה מחפש אחר אפשרויות נוספות לחסכון בהוצאות לאחר שכבר החליט על פיטורי 47,000 עובדים וקיצוץ 46% מהחוב    בקשת החברה לשמור על 13.4 מיליארד דולר מכספי הממשל נדחתה
עידן יוסף
יבקר גם ברשות הפלשתינית במסגרת ביקור אותו הוא מקיים במדינות האזור    בפעם הקודמת הגיע לארץ כסנטור
יפעת גדות
לאנשים צעירים עם סוג גן מסוים יש דפוס מוחי שונה    גם כשאינם עושים דבר, לאנשים עם גן זה יש מוח "עסוק" יותר לעומת אנשים עם צורות אחרות של הגן
עידן יוסף
כצפוי, התקבל בקריאה שנייה ושלישית ברוב של 63 מול 27 ח"כים    שטייניץ: "נביא את הכלכלה לחוף מבטחים. הדבר ייקח זמן ויצריך נחישות וסובלנות"
רשימות נוספות
מרכז חב"ד חילק סלי מזון לנזקקים  /  מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב
ליל סדר חברתי אלטרנטיבי של עמותת במעגלי צדק  /  איתן זליגר
שעות פעילות סניפי הדואר במהלך חג הפסח  /  חוה רונן
הטלה של פסח  /  צילה שיר-אל
"קיומה של ישראל אינו מובן מאליו"  /  רא"ל גבי אשכנזי
יוצאים לפיקניק  /  עופר הירש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il