X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
וולס פארגו מזנקת ב-19% DSPG מתחזקת ב-7% ורינט מוסיפה 4% צורן מטפסת ב-6.2% רדוויז'ן עולה ב-6.7% סינרון מתחזקת ב-4.8%
▪  ▪  ▪
דאו ג'ונס בעליה [צילום אילוסטרציה: AP]

המסחר בוול סטריט מתנהל בעליות שערים חדות. תחזיות רווח חיובית של בנק וולס פארגו האמריקני משרה אווירה חיובית על השווקים הפיננסים של וול סטריט והמסחר מתנהל במגמה חיובית.
נאסד"ק עולה ב-3% לרמה של 1,637 נקודות, דאו ג'ונס מוסיף 2.2% לרמה של 8,009 נקודות - מעל לרף 8,000 הנקודות. ומדד S&P 500 מתחזק ב-2.5% לרמה של 845 נקודות. בשוק הסולידי נרשמות ירידות במחירי אגרות החוב של ממשלת ארה"ב לתקופה של 10 שנים והתשואה עליהן עולה ב-0.63% לרמה של 2.91%.
בזירת המקרו: היבוא לארה"ב נפל בשיעור חד בחודש פברואר וסייע להקטין את הגירעון במאזן הסחר האמריקני ל-26 מיליארד דולר - הגירעון הקטן ביותר מאז 1999 - כך דיווח משרד המסחר האמריקני. המשבר הכלכלי הוריד את הביקוש האמריקני למוצרים מהעולם, והביא לירידה של 29% ביבוא לארה"ב בפברואר לעומת החודש המקביל ב-2008. היבוא לארה"ב הסתכם ב-152.7 מיליארד דולר. יבוא המוצרים מיפאן ירד לרמת שפל של 21 שנה בפברואר.
מספר דורשי העבודה החדשים לשבוע שהחל ב-4 לאפריל עמד על 657 אלף איש. עם זאת הממוצע של 4 שבועות טיפס ב-147 אלף איש והסתכם ב-5.56 מיליון.
הבנק הפדרלי בארה"ב עורך בחינה פנימית של מערך הפיקוח של הבנק כדי לשפר את יכולת הבנק להגיב ללחצים במערכת הפיננסית. בחינת מערך הפיקוח של הבנק מתמקדת בהאצת זרימת המידע אל הבנק וניקוי ערוצי התקשורת של בוחני הבנק אשר מעניקים דיווחים גם לבנקים המרכזיים במדינות השונות בארה"ב וגם לוושינגטון. אחת התוצאות הרצויות מהבחינה: חיזוק הבנקים המרכזיים האזוריים - המהווים חלק חשוב ממערך הפיקוח של הבנק הפדרלי.
במהלך המסחר יפרסם הממשל את נתוני מלאי הגז והנפט בארה"ב.
מניית מורגן סטנלי נסחרת על-רקע ההערכות לפיהן הרווח הנקי של הבנק ייפגע ברבעון הראשון מעליית ערך האג"ח של הבנק. בשל שינויים חשבונאיים שנאלץ הבנק לבצע על אג"ח שהנפיק עוד לפני המשבר הפיננסי, מורגן סטנלי צופה כי השורה התחתונה שלו תיפגע ב-1.2-1.7 מיליארד דולר ברבעון הראשון. הבנק יפרסם תוצאותיו לרבעון הראשון מאוחר יותר החודש. האג"ח, בשווי כולל של 29 מיליארד דולר, עלו לאחר שהבנק הצליח להזים שמועות על כך שהוא נמצא במצוקה פיננסית. בעקבות עליית ערכי האג"ח נאלץ הבנק להעלות את ערך חובותיו על הנייר למשקיעים.
וולס פארגו (סימול WFC) דיווחה היום כי היא צופה לרשום רווח של 3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2009. בתגובה מזנקת מניית וולס פארגו ב-20% במסחר בוול סטריט.
חדשות רעות לברקשייר התאוויי, חברת האחזקות של המיליארד וורן באפט. סוכנות דירוג האשראי מודי'ס הורידה את דירוג האשראי של החברה מהדירוג הגבוה ביותרAaa. הורדת הדירוג נעשה בטענה שהמיתון וההפסדים מהשקעות בקרב חטיבת הביטוח של החברה הורידו את יכולתה לתמוך בצורכי המימון של כל חלקי החברה. מודי'ס הורידה את דירוג האשראי של ברקשייר התאוויי ל-Aa2. הדירוג השלישי בגובהו בחברה. למרות הורדת הדירוג מוסיפה מניית החברה 2.8%.
מיקרוסופט, ענקית התוכנה האמריקנית תשלם פיצויים בשווי 388 מיליון דולר בעקבות הפרת זכויות פטנט של חברת יונילוק, המייצרת תוכנות להגנה מפני גניבה של קניין רוחני. מיקרוסופט אמרה כי היא מאוכזבת מגזר הדין במשפט וכי בכוונתה לערער עליו. גזר הדין הושג על-ידי חבר מושבעים לאחר משפט ממושך בבית הדין הפדרלי ברוד איילנד ובו נקבע כי מיקרוסופט הפרה את זכויות הפטנט של יונילוק בנוגע לתוכנה שמעניקה זהויות מיוחדות למשתמשים בעלי רישיון לשימוש במוצרים שונים, ומונעת מאנשים שלהם אין רישיון להשתמש או להעתיק את המוצרים.
וריפון מוסיפה 3% על-רקע חוזה העסקה חדש למנכ"ל החברה דאגלס ברג'רון. על-פי החוזה המשודרג יהנה ברג'רון ממשכורת בסיס של 700 אלף דולר לשנה ובונוס שנתי שיתווסף לכך. בנוסף יקבל ברג'רון מענק של 150 אלף מניות אותם יוכל לממש במהלך 4 השנים הקרובות.
אקווטי וואן, המרכזת את הפעילות בתחום הנדל"ן המניב של גזית גלוב, בבעלות חיים כצמן ודורי סגל, ברחבי ארה"ב מתכוונת לגייס כ-89 מיליון דולר באמצעות הנפקת מניות. במסגרת ההנפקה תמכור אקווטי וואן 6.5 מיליון מניות במחיר של 14.3 דולר למניה. בנוסף נתנה החברה לחתמים אופציה ל-30 יום, לרכוש 975 אלף מניות נוספות. במקביל לנפקת המניות קיבלה אקוויטי וואן התחייבות מ-MGN אמריקה, חברה הקשורה לגזית גלוב, לרכוש 2.45 מיליון מניות במחיר ההנפקה ובשווי של 35 מיליון דולר ישירות מהחברה. בכוונתה של אקוויטי וואן להשתמש בכסף שיתקבל למחזר הלוואות, ולצרכים כללים, לרבות רכישות עתידיות והחזק חובות. בעקבות ההודעה נחלשת מניית החברה ב-7.8%.

תאריך:  09/04/2009   |   עודכן:  09/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ספורט 5
האשמות נגד הרוכב, שסירב להיות תחת השגחה מתמדת בזמן שהתאמן בצרפת
יואב יצחק
עד כה הסתמכה אירן על דלק גרעיני שיוצר במפעל בשותפות עם רוסיה    מעתה היא תוכל להפיק בעצמה דלק גרעיני    ארה"ב: אנו מחכים לתשובה מאירן
מערכת אתר ספורט 5
וייה ב-3, זלאטן, הנרי וראול בטופ 10 אך בנזמה לא. דל פיירו 45
מאיה שני
מנהיג צפון קוריאה נבחר פה אחד לכהונה נוספת בעוד הקהילה הבינלאומית ממשיכה לשקול כיצד להעניש את פיונגיאנג על שיגור הטילים של סוף השבוע שעבר
יואב יצחק
אל-אהראם המשמש שופרו של הממשל המצרי טוען כי חסן נסראללה הורה אישית על ביצוע הפיגוע בעקבות מדיניות מצרים בזמן מבצע 'עופרת יצוקה'    אל-חיאת: הפיגוע נגד יעדים במצרים תוכנן לאחר שמצרים לכדה מבריחים ועצרה הברחות אמל"ח משיטחה לרצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il