X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טרנטינו מחסל נאצים, איילת זורר מתרוצצת בוותיקן, כריסטיאן בייל חוטף קריזה, וגם הרובוטריקים, קפטן קירק והארי פוטר שבים לפעולה מדריך מקוצר לאחד הקיצים החמים בתולדות הוליווד
▪  ▪  ▪
הארי פוטר. הסרט האחרון

מי היה מאמין ששילוב של מכוניות, בחורות, וין דיזל וגל גדות יצליח לשבור את כל שיאי ההכנסות של השנה האחרונה? אבל מסתבר שהקהל האמריקני (וגם הישראלי) צמא ללהיטי קיץ קלילים ומבדרים שישכיחו ממנו את המיתון. החדשות הטובות הן שהצופים לא יצטרכו לחכות עוד זמן רב - עשרה להיטי קיץ מסקרנים ינחתו על מסכינו בחודשים הקרובים, ולכם רק נשאר לסקור ולבחור. צפייה מהנה.
"אקס-מן: המקור - וולברין"
בארץ: 30.4
סיבה להתרגש: לאחר שהנחה בהצלחה את טקס האוסקר, יפשוט יו ג'קמן את החליפה האלגנטית וילבש מחדש את פרוותו השעירה של וולברין - הדמות החביבה על מעריצי "אקס-מן", שזוכה בסרט משל עצמה.
ההבטחה: לגלות לנו את עברו האלים של המוטנט הזאבי ולחשוף את יחסיו הטעונים עם אחיו למחצה.
החשש: מי שהופקד על המלאכה הוא גאווין הוד, הבמאי הדרום אפריקני המפוקפק שבטעות זכה באוסקר לסרט הזר על "צוצי" ומאז קנה לעצמו כמה פטרונים בהוליווד.
"סטאר טרק"
בארץ: 7.5
סיבה להתרגש: סדרת המד"ב המהוללת הפכה בשנות ה-70 גם לסדרת סרטי קולנוע, שהלכה והידרדרה עם הזמן. שיא השפל היה האסון האינטר-גלקטי שוויליאם שטנר בכבודו ובעצמו ביים בשלהי האייטיז. כמו במקרה של וולברין, גם הפעם שטה הוליווד בזמן כדי להבטיח לעצמה עתיד חדש, ולשם זאת מעלה באוב את ימיהם הראשונים של קפטן קירק ושל חבריו אהובי הגיקים. הקאסט שנבחר לגלם אותם אקסצנטרי בכל קנה מידה: אריק באנה האוסטרלי, סימון פג הבריטי, ווינונה ריידר הקלפטומנית, טיילר פרי, השחקן החביב על הקהילה האפרו-אמריקנית ואלמוני מוחלט בקרב הלבנבנים באמריקה, ואפילו ליאונרד נימוי ארוך האוזניים. ומסעיר מכל: הבמאי הוא לא אחר מאשר הגאון הלא מוערך דיו ג'י.ג'יי אברהמס, יוצר סדרות הטלוויזיה "אבודים" ו"זהות בדויה" ומי שאחראי לשניים מהסרטים האמריקניים הטובים של העשור - "משימה בלתי אפשרית 3" (שביים) ו"קלוברפילד" (שהפיק).
"מלאכים ושדים"
בארץ: 14.5
סיבה להתרגש: למרות התספורת המגוחכת של טום הנקס, "צופן דה וינצ'י", תרגום קולנועי לרב המכר של דן בראון, היה אחד מחמשת הסרטים הקופתיים ביותר ב-2006, מה שפתח את הדלת לעיבוד של הספר שקדם לו. ההפקה התעכבה בגלל שביתת התסריטאים, הוותיקן כבר מתרגז, המבקרים עוד יקטלו, אבל לפחות איילת זורר הצטרפה לחגיגה. גם הפעם ביים רון הווארד, שניקה בשנה שעברה את שמו ב"פרוסט/ניקסון".
"שליחות קטלנית: התעוררות"
בארץ: 4.6
סיבה להתרגש: הפרק הראשון בסדרת "שליחות קטלנית" היה אחד מהסרטים דלי התקציב הטובים בכל הזמנים; הפרק השני היה אולי הניסיון המוצלח אי פעם לשלב הרהורים תיאולוגיים-פילוסופיים בקולנוע המסחרי; הפרק השלישי החוויר לעומת שני קודמיו, אבל עדיין היה מרשים מאוד. והפרק הרביעי? ובכן, שרביט הבמאי ניתן הפעם דווקא למקג'י, הבמאי של "המלאכיות של צ'רלי", שלפחות על פניו לא ראוי למעמד. האם הוא אכן יחריב סופית את הסדרה? הטריילר בהחלט הצדיק את החשש, אבל הסרט הבטיח את מקומו בדפי ההיסטוריה לאחר תיעוד התקף הקריזה שחטף כוכב הסרט כריסטיאן בייל בזמן הצילומים.
"רובוטריקים 2"
בארץ: 25.6
סיבה להתרגש: והנה מגיע מלך סרטי הקיץ, מייקל ביי, חלום הבהלות של כל עכבר סינמטקים והאיש שחתום על "הפריצה לאלקטרז", "ארמגדון ו"פרל הרבור". לפני שנתיים הוא הצליח ליצור סוף כל סוף עיבוד קולנועי ראוי לסדרת הטלוויזיה האהובה "רובוטריקים", ולאור הצלחתו הכלכלית הכבירה מיהר לספק המשכון. שייה לבוף ומייגן פוקס, שכוכבם זהר בסרט הראשון, ירחיקו לכת הפעם עד הפירמידות במצרים. הוליווד לא בהכרח יודעת להתמודד עם פירמידות למיניהן, כפי שכבר הוכח ב"שרלוק הולמס הצעיר", "סטארגייט" ו"הנוסע השמיני נגד הטורף", כך שנראה כי תסמונת הסרט השני תרים את ראשה המכוער גם הפעם.
"עידן הקרח 3: עידן הדינוזאורים"
בארץ: 2.7
סיבה להתרגש: לאחר הצניחה הדרמטית (והכה צפויה) ברמתו של הסרט השני, ינסו הממותה וחבריה לנסוק חזרה לגבהים המרהיבים של הסרט הראשון, וכראוי לרוח הימים יעשו זאת בתלת ממד. החידה הגדולה: מי מדבב את הדינוזאורים?
"הארי פוטר והנסיך חצוי הדם"
בארץ: 16.7
סיבה להתרגש: הסרט הזה, פרק נוסף בסדרת הסרטים שכבר התקבעה רשמית כקופתית בהיסטוריה, כלל לא שייך לכאן. מועד היציאה המקורי שלו היה בנובמבר 2008, אבל אז נתקפו מנהלי החשבונות של אולפני וורנר בהלה: הם שמו לב שהמאזן הכלכלי באותה שנה משביע רצון גם בלי עזרתו של הילד הקוסם, אבל קיץ 2009 עלול להתגלות כשחון להחריד. לפיכך, בצעד כמעט חסר תקדים, הם דחו את הפצתו של הסרט כמעט ברגע האחרון, מהלך שעורר את זעם המעריצים וגם את חרון אפם של האולפנים המתחרים. כך או כך, כל המהומה הזו רק מכינה אותנו לסרט האחרון בסדרה, "הארי פוטר ואוצרות המוות", שלמרבה הייאוש חולק לשניים - החלק הראשון יגיע בנובמבר הקרוב והשני רק ביולי הבא. אז ייאלצו מנהלי וורנר לחפש דרכים חדשות להרוויח כסף.
"למעלה"
בארץ: 30.7
סיבה להתרגש: בעוד הוליווד ממשיכה לסחוט כל טיפה מהפירות הרווחיים שיש לה ביד, הרי שקברניטי פיקסאר מקפידים לייצר חומר מקורי שנה אחר שנה. שנתיים אחרי "רטטוי" ושנה אחר "וול-איי", הם שוב מסתערים על הקופות ועל טקס האוסקר בסרט שהוא לא המשכון, לא רימייק ואפילו לא עיבוד לרב מכר. כמיטב המסורת של פיקסאר, גם הפעם נזכה בסיפור על חברות יוצאת דופן: במקרה זה הגיבורים הם קשיש הרפתקן ונער שמנמן, היוצאים יחד למסע בכדור פורח. ואם חסרות סיבות להתרגש, הרי שזהו סרטו הראשון של הבמאי פיט דוקטור מאז הפנינה "מפלצות בע"מ".
"ממזרים ידועים לשמצה"
בארץ: 20.8
סיבה להתרגש: והנה עוד סרט מסחרי עם מגע יד אישי, ועוד איזה: הטאץ' של קוונטין טרנטינו, האיש שהשפיע יותר מכל יוצר אחר על הקולנוע האמריקני בשני העשורים האחרונים. כהרגלו, גם הפעם מתבסס טרנטינו על סרט שנעשה קודם לכן: סרט פולחן איטלקי משנות ה-70, שנודע כגרסה הטראשית של "12 הנועזים". ובמילים אחרות: קבלו את סיפורם של חיילים יהודים-אמריקנים שחיסלו באכזריות נאצים במלחמת העולם השנייה. הקאסט הקוסמופוליטי כולל את בראד פיט האמריקני, דיאן קרוגר הגרמנייה, מלאני לורן הצרפתייה ומגי צ'אנג ההונג-קונגית, כך שאפשר להמר על פרמיירות ברחבי העולם והכנסות בשלל מטבעות. מכל סרטי הקיץ, "ממזרים ידועים לשמצה" הוא היחיד שצפוי להפוך לאירוע תרבותי של ממש, והנושא הטעון שלו יגדיל עוד יותר את העניין הציבורי סביבו בארץ. צפו לשורה ארוכה של מאמרים בנושא גבולות חופש הביטוי האמנותי.
"כוח המחץ"
בארץ: 20.8
סיבה להתרגש: רגע לפני סיום חופשת הקיץ תגיע התעלומה הגדולה של העונה החמה. תשעת הסרטים הקודמים המוזכרים כאן הם פרקים חדשים בסדרה קולנועית מצליחה או תוצרים של פירמה שלעולם אינה מאכזבת. כך שלטוב ולרע, אנחנו יודעים למה לצפות. "כוח המחץ", לעומת זאת, הוא ניסיון ראשון בסך-הכל להעניק חיים בשר ודם לחיילי הצעצוע שכל ילד שיחק בהם בשלב כלשהו של חייו. השחקנים צ'אנינג טאטום ("סטפ אפ") וסיינה מילר ינסו לעשות כאן קפיצת מדרגה, אבל המבחן האמיתי הוא של הבמאי סטיבן סומרס, מי שאחראי לסדרת "המומיה" המצליחה למדי ול"ואן הלסינג" הכושל, אבל בכל מקרה מעולם לא השתייך באמת לליגת העל. בוגי ואהוד, בכל מקרה, כבר הזמינו כרטיסים.
ולסיום - התחזית:
הכי טוב: "סטאר טרק"
הכי מאכזב: "רובוטריקים 2"
הכי מצטיין בקופות: "עידן הקרח 3: עידן הדינוזאורים"
הכי כושל בקופות: "אקס מן: המקור - וולברין"
ייקח הכי הרבה אוסקרים: "למעלה"
הכי הרבה אייטמים ב"גיא פינס": שוויון בין "מלאכים ושדים" ו"ממזרים ידועים לשמצה"

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  13/04/2009   |   עודכן:  13/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יהיה לוהט: המדריך המלא לסרטי הקיץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
לאחר שני טיפולים בני 10 דקות כל אחד, שניתנו במרווח של שבוע, יותר מ-75% ממשתתפי הניסוי שטופלו בתחליב לא סבלו יותר מכינים
טל לוי
אפריקה זינקה ב-21% והשלימה זינוק של 140%    איגרות החוב של אפריקה עלו בחודש האחרון ב-25%-58% והן נסחרות בתשואות של 28%-37%
עידן יוסף
הסירה הפלשתינית התפוצצה לאחר שעוררה חשד    הפלשתינים: חיל הים ירה לסירה נטושה    הרמטכ"ל: החיילים לא ירו, והקפידו על הנהלים
מאיה שני
ספר חדש חושף את שיתוף הפעולה בין בתי בושת בצרפת לבין הנאצים במלחמת העולם השנייה
יפעת גדות
אנשים ששתו משקה מוגז דיאט על בסיס יומי היו בסבירות גבוהה ב-67% לעומת אלו שלא שתו משקה כזה לפתח סכרת מסוג 2 לאורך השנים שלאחר מכן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il