X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קשר ליברפול אחרי ה-4:4 מול ארסנל סטיבן ג'רארד: "יוסי וטורס ממש מפחידים" רפא בניטז: "הראינו אופי אבל מאוד מאכזב לספוג 4 שערים בבית מ-4 בעיטות"
▪  ▪  ▪
יוסי בניון במשחק מול מנצ'סטר יונייטד [צילום: AP]

חשבנו שראינו כבר הכל מליברפול העונה אחרי ה-1:4 באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד והתיקו 4:4 המדהים עם צ'לסי ברבע גמר ליגת האלופות. אמש (שני) הגיעה תצוגה נוספת בלתי נשכחת של הקבוצה, תיקו 4:4 נפלא, הפעם מול ארסנל במסגרת המחזור ה-33 בליגה האנגלית. יוסי בניון, בעוד משחק נהדר, כבש צמד, אבל מול רביעייה של אנדריי ארשבין יש מעט מאוד מה לעשות.
התיקו עלה לליברפול ב-2 נק' יקרות שנאבדו במאבק על האליפות. היא אומנם ממוקמת במקום הראשון עם הפרש שערים עדיף על פני היונייטד, אך לשדים האדומים שני משחקים חסרים.
"היה מדהים להיות שוב שותף לכזה משחק גדול", אמר בניון היום (רביעי) לאתר ספורט 5, "אני כמובן שמח על השערים שהבקעתי, חבל מאוד שהם לא הספיקו לנו. אני מעריך שניאבק עד הרגע האחרון, לא נרים ידיים".
"כולם יודעים עד כמה יונייטד חזקה אבל אנחנו לא נוותר ונמשיך לעשות את המיטב", הוסיף הישראלי לאתר הרשמי של הקבוצה, "ננסה לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו. זה היה משחק מצוין לכל האוהדים אבל פחות בשבילנו כי עשינו יותר מדי טעויות. יש לנו את השוער הכי טוב בליגה ואת ההגנה הכי טובה אבל לא הצלחנו להתגונן היטב הפעם מול ארסנל. קצת מתסכל להבקיע שוב ארבעה שערים ולא לרדת עם ניצחון".
בניון שוב זכה למחמאות מעיתוני אנגליה ("בניון הציל את ליברפול"), ממאמנו ומחבריו לקבוצה. הקפטן סטיבן ג'רארד אמר לאתר הרשמי: "הנקודה הזו יכולה להיות מאוד חשובה. טורס (שכבש גם הוא צמד) ובניון היו פשוט מפחידים בכל פעם שעלינו להתקפה".
"עשינו יותר מדי טעויות. לכבוש 4 שערים בבית ולא לנצח זה מאוד מתסכל", אמר המנג'ר רפא בניטס, "השחקניםירדו מאוד מאוכזבים מהמגרש ועם ראשים מורכנים כי הם יודעים שפספסנו הזדמנות להפעיל לחץ גדול על היונייטד. ארסנל כבשה 4 שערים מ-4 בעיטות לשער".
"אבל הראנו אופי עד סוף המשחק", התייחס בניטס לשוויון הדרמטי, "זהו מסר חיובי לקראת המשך העונה. השחקנים היו עצבנים ואולי הראו סימנים של חרדה, אך הדבר החיובי הוא שהשגנו נקודה מול קבוצה טובה ואנחנו במקום הראשון בטבלה".
"מנצ'סטר יונייטד עדיין יושבת בכיסא הנהג", סיכם בניטס, "אנחנו חייבים להמשיך קדימה ולהילחם עד הדקה האחרונה".
מצד שני, מנג'ר ארסנל ארסן ונגר ניסה להרגיע: "מה שאני יכול להגיד לליברפול, זה שאנחנו ניסע לאולד טראפורד ונעשה הכל כדי לנצח שם. אני חושב שהמאבק על האליפות עדיין פתוח"
ונגר התייחס גם לכובש הרביעייה, אנדריי ארשבין: "מעולם לא ראיתי תצוגת כיבוש כזאת. הוא הבקיע בשתי הרגליים והראה ביטחון ואמונה גדולה ליד השער". ואת זה אומר האיש שאימן את תיירי הנרי...
ליברפול אישרה הבוקר (שלישי) כי היא תצא בקיץ לשני משחקי ידידות באסיה מול נבחרות תאילנד וסינגפור כהכנה לעונת 2009/10.

תאריך:  23/04/2009   |   עודכן:  23/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בניון: חבל שהגולים שלי לא הספיקו לנצחון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אלו שמעדיפים את הבשר שלהם עשוי "well done" נמצאים בסיכון גבוה בכמעט 60% לסבול מסרטן הלבלב לעומת אלו שאוכלים את הסטייק שלהם כשהוא פחות מבושל או שלא אוכלים סטייקים כלל
איריס בר-טל
התמודדה במכרז העתודה הצבאית מול אוניברסיטת בן-גוריון    ניר ברקת: "ביה"ס לרפואה יחזק את מעמדה של ירושלים וימנע הגירה שלילית ממנה"
ראובן לייב
ב-28.4.09, ב-21:30, באולם קראון שבתיאטרון ירושלים
איציק וולף
כבל קורא ליו"ר אהוד ברק להעלות את שאלת הדחתו למבחן בוועידת המפלגה    "האיש שאמור היה ללכת לאחר הבחירות מנסה להזיז את הנאבקים על דרך העבודה"
יפעת גדות
הגסטפו - כינויה של המשטרה החשאית של גרמניה הנאצית, שימש כמכשיר הדיכוי וההרס העיקרי בידי הנאצים בתחילה בפרוסיה בלבד, משם לכלל גרמניה, ולבסוף לכלל השטחים הכבושים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il