הכנסות גוגל ישראל הגיעו לכ-35 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2009 - כך נודע ל-TheMarker. עוד נודע כי התוכנית העסקית של החברה בישראל מבוססת על יעד הכנסות של 155-150 מיליון דולר ב-2009, מה שיהפוך אותה לחברת המדיה הגדולה בישראל. מדובר בעלייה של כ-50% בהכנסות לעומת 2008, אז סיים הסניף המקומי של ענקית החיפוש את השנה עם הכנסות של כ-100 מיליון דולר.
לשם השוואה, הכנסות וואלה, האתר השני בגודלו בישראל (עם חשיפה של 68.6% באפריל, לפי סקר TIM), הסתכמו ברבעון הראשון בכ-30 מיליון שקל. הכנסות גוגל, שלפי סקר TIM זכה באפריל לחשיפה של 89.6%, היו פי 4.6 - כ-140 מיליון שקל.
הכנסות גוגל נובעות משני ערוצים: הכנסות מפרסום מבוסס חיפוש של חברות שפונות לשוק הישראלי, והכנסות מפרסום של חברות ישראליות שפונות לחו"ל. מקורות הצמיחה העיקריים של הפרסום במנועי חיפוש הן חברות שפונות לקהל ישראלי ובינלאומי בו-זמנית. לכן אל על היא אחת המפרסמות הגדולות בגוגל ישראל.
לדברי עמית לבני, ראש אגף שיווק של החברה, ההוצאה של אל על על פרסום במנועי חיפוש ב-2008 הייתה כ-750 אלף דולר, והיא צפויה להגיע ב-2009 למיליון דולר בשנה. גם חברות הטלקום - הסלולר וספקיות האינטרנט - הגדילו בשנה החולפת את תקציבי הפרסום שלהן במנועי חיפוש. לדברי בכיר בתחום השיווק בסלולר, ההוצאה שלהן על פרסום באינטרנט עלתה ב-10% השנה ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, לרוב על חשבון הפרסום בעיתונות, אך ההוצאה על פרסום במנועי חיפוש זינק ב-30% ומגיע לכמה מאות אלפי דולרים בשנה לכל חברה.
חברות נוספות שהחלו השנה לפעול בגוגל, לאחר שבשנים קודמות כמעט לא פעלו בה, הן חברות מוצרי הצריכה הבולטות בהן קבוצת שטראוס, פרוקטר אנד גמבל וחוגלה קימברלי. מצד שני, רשתות ההלבשה, בהן פוקס, קסטרו ודלתא, לא השקיעו תקציבים גדולים במיוחד בפרסום בשוק זה.
תחום זניח בהכנסות גוגל בישראל, כמו גם בעולם, הוא הפרסום הקשור בווידאו. יוטיוב, שבבעלות גוגל, הוא האתר הרביעי בגודלו בישראל עם כ-45% חשיפה בחודש, אך החברה טרם הצליחה לפצח את הדרך להרוויח מהתנועה הערה באתר. באחרונה ניסתה גוגל ישראל פרסום בבאנרים על גבי נגני וידאו (החלון שבו מוצג הווידאו באתר), אך ללא הצלחה. לעת עתה, הכנסות גוגל ישראל מפרסום מבוסס חיפוש בווידאו הן אחוזים זניחים מסך ההכנסות שלה. בגוגל ישראל סירבו להתייחס לדברים.