X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
וגם: מדונה במחווה למלך הפופ, הגרלת החוזה המקורי של הביטלס, ארקטיק מאנקיז משנים כיוון מוזיקלי, תמונות מפסטיבל המוזיקה הגדול באנגליה ועוד חדשות חמות מעולם המוזיקה
▪  ▪  ▪
מייקל ג'קסון. נחקר ונבהל [צילום: AP]

מדי שבוע נביא לכם את העידכונים הכי חמים מעולם המוזיקה, והפעם: טקס האשכבה של ג'קסון, מדונה עושה כבוד למנוח, הגרלת החוזה המקורי של הביטלס, ארקטיק מאנקיז משנים כיוון מוזיקלי, תמונות מפסטיבל המוזיקה הגדול באנגליה ועוד חדשות חמות מעולם המוזיקה.
כל הפרטים על טקס האשכבה של מייקל ג'קסון, וסרטון החקירה
מאז פורסם מועד טקס האשכבה של מייקל ג'קסון, צבאו יותר ממיליארד איש על אתר האינטרנט של סטייפלס סנטר, האולם בו ייערך הטקס. יותר ממיליון וחצי איש נרשמו בתקווה לזכות באחד מ-11 אלף הכרטיסים שיוגרלו בין הקהל הרחב.
6,500 כרטיסים נוספים יוגרלו לאולם הסמוך, אולם נוקיה, שם ישודר הטקס בשידור חי על מסך ענק. אתמול קיבלו הזוכים הודעה בדואל על זכייתם, ומחר ייערך טקס האשכבה, בו יוצג ג'קסון בארון זהב הדומה לארון שבו נקבר ג'יימס בראון. המארגנים צופים נהירה של כ-700 אלף איש לאזור.
כעת נראה כי אשכבתו של מלך הפופ תהפוך לקרקס תקשורתי ביותר ממובן אחד. ה"טלגרף" פרסם כי טקס האשכבה ההמוני יפתח בתהלוכה של חיות קרקס ובהן פילים, אריות ונמרים. לפי הדיווח, "הזמר אהב בעלי חיים ואף החזיק גן חיות פרטי באחוזתו שבקליפורניה, 'באבלס', קוף המחמד של ג'קסון, לא ישתתף בתהלוכה. כעת, בגיל 26, הוא חי במרכז לקופים גדולים בפלורידה לאחר שג'קסון ויתר עליו משום שהוא הפך לגדול ואלים מדי".
במקביל, אתר הרכילות News of the world חשף אתמול קטע וידאו מחקירתו של ג'קסון ב-1996 באשמת הטרדה מינית של ילדים. ג'קסון נראה נבוך ומזועזע מהשאלות, אך מתעשת ועונה שהוא "גאה להיות שחור" (בשלב זה כבר היה לבן לגמרי), שמעולם לא הלבין את עורו, ושלא הטריד ילדים.
בנוסף לשדים שיוצאים כעת מהארון בנוגע לצריכת התרופות האובססיבית של ג'קסון ויחסיו הלא ברורים עם אם ילדיו, דבי ראו, מפורסמים ברחבי העולם ממשיכים להקדיש לו מחוות מרגשות. שלשום הייתה זו מדונה, שהקדישה את פתיחת ההופעה שלה בלונדון לג'קסון והזמינה רקדן שמחקה את שפת הגוף הייחודית שלו להעלות לבמה על-רקע שקופיות מימי ילדותו ונעוריו של מלך הפופ.
ארקטיק מאנקיז רוצים לעשות רגאיי

כך נראים קשיי גיל ההתבגרות: הארקטיק מאנקיז הודיעו שהם רוצים להיות להקת הרגאיי הכי טובה שיצאה משפילד. כן, ההיא מיורקשייר. משימה שנשמעת די פשוטה בהתחשב בהיצע המקומי.
רגע לפני שהם נכנסים לאולפן הקלטות בניו-יורק כדי לעבוד על האלבום החדש שלהם, הם מכריזים שהם עומדים לבנות מחדש את הסאונד של הלהקה.
המתופף, מאט הלדרס, התנדב לציין כי "אנחנו עומדים להיות להקת הרגאיי הכי טובה משפילד. זה כמו להיכנס לספר השיאים של גינס ולעשות משהו שאיש לא עשה מעולם".
אלכס טרנר, זמר הלהקה והקופיף הראשי, הוסיף: "רצינו לגעת בתחום שבדרך כלל לא נוגעים בו ולכן החלטנו להקדיש את רוב האלבום הבא שלנו לרגאיי".

בריטני מוציאה קליפ באיחור לא אופנתי

ב-2007 הופיע השיר "ראדאר" של בריטני ספירס באלבום "Blackout". שנה לאחר-מכן הוא הופיע כקטע בונוס ב-Circus ורק עכשיו, לא ממש ברור למה, הוא שב לעולם כקליפ.
קצת חבל ששיר - די לוהט, יש לציין - מתגלגל לטלוויזיה בגרסת פרווה מרוככת. האם ספירס מנסה להוכיח לעולם שהיא ליידי ולא רק גאגא? תהא הסיבה אשר תהא, חייבים להודות שהתוצאה די מפוהקת.
העלילה מוכרת להפליא: בחורה פוגשת בחור, בחורה פוגשת עוד בחור, סוס מקבל שפריץ של מים ובחורה מתנועעת על מיטה. דייב מאיירס, הבמאי, העניק לספירס טיפול די דומה לזה שהעניק למדונה בקליפ של "Take a Bow", רק שהפעם מתאהבת ספירס בשחקן פולו ולא במטאדור. שיהיה. עד שהיא תחזור לעצמה, אתם מוזמנים להתנחם במדריך המלא לקליפים של בריטני מהרולינג סטון.

גלסטונברי: תמונות מדהימות מפסטיבל מוזיקה מדהים

בזמן שהתייבשתם בתור לרכישת כרטיסים לסוזן וגה, 190 אלף איש דהרו אל חוות וורת'י שבמערב אנגליה לטובת פסטיבל גלסטונברי. למקרה שפספסתם, הפסטיבל הראשון נחנך ב-1970, יום לאחר מותו של ג'ימי הנדריקס, ומאז ועד היום הוא הפך לאירוע עצום, מעין תחנת חובה למכורים לפסטיבלי מוזיקה עולמיים.
כאן תוכלו לראות גלריית תמונות המתארת מה קורה כשקהל עצום בגודלו פוגש מקרוב עשרות מוזיקאים מכל העולם: מבלר דרך ברוס ספרינגסטין, עבור בניל יאנג וכלה בספיינל טאפ - כולם התייצבו כדי להזיע.

סולן הסילבר ג'וז הופך לקומיקסאי

בפברואר האחרון הודיע דיוויד ברמן מהסילבר ג'וז כי הוא עומד להוציא ספר איורים, ששמו The portable February. עכשיו מתברר שהספר סוף סוף הגיע למדפים.
בשנים האחרונות, ברמן הצליח להתקבע ככותב בעל סגנון ייחודי, שהפך אותו לכוס התה המהבילה של לא מעט מעריצים ברחבי העולם. עבורם יהווה המיזם תוספת מכובדת לשולחן הקפה (או התה) הביתי.
הספר הדק של ברמן מורכב בעיקר מאסופה של שרבוטים, שמוצגים ללא הקשר ביניהם. כדבריו, "האיורים מושלכים למרחב בסיסי של אמנות ציבורית". אתם מוזמנים להציץ.

סרט חדש מפגיש את ג'ימי פייג', ג'ק וייט ודה אדג'

עור ברווז. אין דרך אחרת לתאר את חוויית ההיתקלות בטריילר של הדוקומנטרי החדש It might get loud, המתעד מפגש בין ג'ק וייט, ג'ימי פייג' ודה אדג'.
השלושה מתכנסים, ובכן, בעיקר בכדי לשחק זה בצעצועיו של זה. או כפי שווייט מנסח זאת - "אני הולך ללמוד מהם את כל הטריקים שאני רק יכול".
הסרט, שזכה בשבחים בטורונטו (2008) ובסאנדנס (2009), מנסה לאגד את סיפוריהם של שלושה דורות של וירטואוזים בגיטרה חשמלית. כל אחד מהם חושף את האופן שבו בנה את הסאונד שהפך לכרטיס הביקור שלו - פייג' עם היארדבירדס ולד זפלין, דה אדג' עם יו-2, ווייט עם הווייט סטרייפס והרקונטורס. ותגידו מה שתגידו על יו-2 (ואתם מוזמנים להגיד), אין ספק שדה אדג' עשה דבר או שניים עם פלטות מרשימות של אפקטים.

רוצים לזכות בחוזה המקורי של הביטלס?

ואפרופו קלאסיקות: בשבוע שעבר נפתחה תחרות מקוונת שתגרום למעריצים העיקשים של הביטלס לרייר. חברת Imagine מדווחת על טראפיק עצום של גולשים שמנסים את מזלם ומשתתפים בתחרות, במסגרתה ניתן לזכות בחוזה המקורי של הפאב פור עם בריאן אפשטיין.
70 אלף גולשים מרחבי העולם כבר נרשמו לעניין. רק בכדי לסבר את האוזן, החוזה מבוטח כיום ב-500 אלף ליש"ט. מדגדג לכם את האיי-פוד? אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולנחש מהו לדעתכם השווי שהעניק לחוזה צוות של שלושה מומחים.

תאריך:  06/07/2009   |   עודכן:  06/07/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בישיבתה הראשונה שמעה הוועדה סקירה, ובישיבה הבאה תדון במציאת פתרון לחמישה יישובים שטרם נחתמו עבורם הסכמי העתקה
יפעת גדות
מחקר חדש מראה כי גברים שנמצאים תחת לחץ מעורבים בדרך כלל בהתנהגות מסוכנת    לעומת זאת, נשים לחוצות ממתנות את התנהגותן ועושות בחירות פחות מסוכנות
מחלקה ראשונה
ראשי יחידת עוז - היחידה המבצעית של רשות האוכלוסין וההגירה, מקבלים הטרדות ואיומים    גורמים לא מזוהים פרסמו מספרי הטלפון האישיים של עובדי היחידה
אלעזר לוין
חברות נוספות המגלות עניין במכרז: אקטיום, קירת, שם-טוב נכסים    בפרסום קודם ב-News1: אמות, ב.ס.ר., בריטיש-ישראל, גזית-גלוב, עטיה נכסים
הדס גליקו
מתמודדי כוכב נולד התבקשו לבטא את סגנונם האישי, אבל במקום להעיז, כולם בחרו ללכת על בטוח    אם הם יפסיקו להקשיב לשופטים ויתחילו להקשיב לעצמם - אולי הצופים לא יירדמו מול המסך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il