X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברות הסלולר, שכבר החלו במהלכים השיווקיים המקדימים, נאלצו לעצור אותם
▪  ▪  ▪
ההשקה ממשיכה להתרחק [צילום: AP]

חברות הסלולר ערוכות ומוכנות; חבילות התמחור כבר נקבעו; ומשרדי הפרסום המקומיים התאימו את הקמפיינים הזרים לקהל הישראלי - אבל פרטנר, סלקום ופלאפון יצטרכו להתאזר שוב בסבלנות: השקת האייפון, שהייתה אמורה להתבצע בתחילת ספטמבר, תידחה לאוקטובר - כך נודע ל-TheMarker. בחברות הסלולר סירבו להתייחס לדברים ולסיבת הדחייה הנוספת.
שיווק האייפון בישראל היה אמור להתחיל באמצע אוגוסט, לאחר שביוני נחתם החוזה בין פרטנר ופלאפון לבין אפל. ואולם באמצע יולי חתמה גם סלקום על חוזה עם יצרנית המכשיר, וההשקה נדחתה לתחילת ספטמבר. כעת היא נדחית בפעם השלישית.
חברות הסלולר כבר החלו את הצעדים השיווקיים לקראת הגעתו של האייפון לישראל: פרטנר החלה בקמפיין לקידום רשימת המתנה למכשיר; ופלאפון הציגה תוכנית שבה יכולים לקוחות לשמור לעצמם את הזכות להיות בין הראשונים שיקבלו את המכשיר תמורת תשלום מקדמה של 360 שקלים. כעת עצרו החברות את המהלכים השיווקיים המקדימים משום שאין בהם טעם כל עוד ההשקה אינה נראית באופק.
שינוי תאריך ההשקה גם מקשה על רכש המדיה לשיווק האייפון. החברות שיריינו זמן אוויר לפרסום בטלוויזיה ובאינטרנט וכן שילוט חוצות, אך הן מזיזות את התאריכים שוב-ושוב בהתאם להשערה שלהן לגבי התאריך שבו יתחיל שיווקו של המכשיר.
החוזה להשקת האייפון בישראל הוא אחד הבולטים והחריגים בתולדות ענף הסלולר המקומי. כך למשל, החברות לא יורשו להקים בישראל מעבדות לתיקון האייפון, והן יידרשו לשלוח את המכשירים שיתקלקלו לבריטניה ולשאת באופן חלקי בעלויות המשלוח.
כיום, אם מתקלקל מכשיר סלולרי - החברות מתקנות אותו במעבדות השייכות להן, שפועלות במרכזי השירות. לרוב הלקוחות ממתינים במרכזי השירות עד שהם מקבלים בחזרה את המכשיר המתוקן.
ההגבלות על התיקונים מצטרפות לשלל ההגבלות שמטילה אפל על חברות הסלולר - שעד כה היו בעיקר בתחום השיווק. על החברות נאסר בין השאר לקיים כל מהלך שיווקי בלי שהן מקבלות את אישורה של אפל - שבודקת בשבע עיניים כל מלה, משפט ותצלום בקמפיין.

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  12/08/2009   |   עודכן:  12/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השקת האייפון נדחתה בשלישית - לאוקטובר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
רינת בוחניק עבדה כמיילדת במרכז הרפואי הלל יפה גם בחודש התשיעי להריונה    אתמול, בתום המשמרת בו קיבלה שלוש לידות, ילדה תינוקת בריאה
יפעת גדות
בקרב משתתפים שהשתמשו באספירין על בסיס קבוע לאחר האבחון, 81 מתו מסרטן המעי הגס    בקרב החולים שלא השתמשו באספירין, 141 מתו מהמחלה
מערכת PCאון
מק'אפי מסכמת רבעון של איומי אבטחה: הספאם מהווה 92% מתעבורת הדואר האלקטרוני הכללית, תוכנות זדוניות בהפעלה אוטומטית מהוות סיכון ניכר ועליה מדאיגה בתופעת ה-BOTNET
מערכת PCאון
עוד לא יבשה הדיו על הידיעה מאתמול של סמסונג על השקת הטלפון הראשון בארץ המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל וכבר מודיעות גם פנסוניק ו-NEC על השקתם של לא פחות מ-9 דגמים המתבססים על הפצת לינוקס
רותי אברהם
המכון לדמוקרטיה תובע פיצוי ממחברי ספר על גדר ההפרדה בגין הפרת זכויות יוצרים    בתביעה: המחברים העתיקו את הראיונות עם ראשי מועצת יש"ע ממחקר על "סוד כוחה"    המכון דורש לפרסם כי בספרים בוצעה "גניבה ספרותית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il