X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לוותר או להתפשר: מארז די.וי.די משולש על ילדות ישראלית או בובות מותגים ממולאות בסוכריות? טיפים יעילים לצרכנות הורית נבונה
▪  ▪  ▪
לא לוותר על המארז [צילום: עכבר העיר]

כל-כך הרבה מוצרים מזמנים לנו המדפים בחנויות הספרים והצעצועים, וכל-כך מעט זמן (וכסף) יש לנו על-מנת לברור מתוכם ולבחור לצאצאינו את המוצלחים שבהם. בשל כך גייסנו את נגה משל שמדי שבוע (או קצת יותר) תלקט עבורכם שלושה (או קצת יותר) פריטים חדשים על המדפים, שמבטיחים ניסים ונפלאות. האם גם מקיימים? הנה התשובות.
אל תוותרו - די וי די "ילדות ישראלית"
עם כל האהבה לציפי שביט ונתן דטנר ועם כל ההערכה לנצחיותה של ההפקה "100 שירים ראשונים" - קצת נמאס לראות את ציפי מנוזלת ומקפצת בשמלה וורודה מצחיקה. במילים אחרות, לפחות בסביבה שלי יש כמה אימהות שממש חיכו שהופ! יארזו בדיוידי את עיבודי שירי הילדים הקלאסיים שרצים בערוץ, אלה שמשודרים ברצועות ומלווים בסרטוני אנימציה. עכשיו זה קרה והתוצאה "ילדות ישראלית" - שמאגדת את שירי הפרויקט, בהחלט מהווה גיוון מרענן לציפי ונתן האלמותיים, שבאמת אין עליהם - אבל אתם יודעים - התקדמנו.
השירים הם אלה שאנחנו בתור הורים גדלנו עליהם וגם הילדים של היום מכירים ואוהבים. הקליפים שיצרו אנימטורים שונים בסגנונם מייחדים כל שיר, והם אסתטיים להפליא. בכל תקליטור יש גם גרסת קריוקי שכוללת שירה כדי שהילדים לא יילכו לאיבוד, אבל גם מילים מוארות בתחתית המסך. שירי הילדות המיתולוגיים בביצוע מקהלת ילדים נארזו בשני תקליטורים ואם תרכשו את המארז המשולש תקבלו גם תקליטור שלישי ובו מצולמים משחקי ילדות קלאסיים מלווים בשירים והסברים, גם הם מתוך פרויקט שהפיק ערוץ הופ!. מי יודע אולי הילדים יתפתו לשחק קלאס ודג מלוח ויעזבו קצת את המחשב.
במקביל נמכר גם הספר "ילדות ישראלית" שמלווה בדיסק שמע ובו מופיעים כל השירים שבדיוידי עם איורים ברוח האנימציה. בקיצור, קלאסיקה מודרנית בהתהוות.
מחיר: מארז משולש - 99 שקלים, דיוידי בודד - 49.90 שקלים, ספר - 60 שקלים, תקליטור - 15 שקלים. להשיג ברשתות השיווק וחנויות הספרים.
אל תתעקשו - סוכריות פז עם דמויות
ילדים אוהבים אותם ומבוגרים אוספים אותם. בובות PEZ הן כאן כדי להישאר. בראשם של הדיספנסרים החדשים דמויות מהסרט "עידן הקרח 3" ו"מפלצות נגד חייזרים" ואם תרצו מדובר בגרסה הפחות מתוחכמת של ביצת הפתעה - גם משחק וגם ממתק. כל מעמד מגיע עם שלוש חבילות סוכריות למילוי וסך-הכל מדובר בצ'ופר חמוד, זול ומשמח.
בובות מילוי חדשות של PEZ (סיד, דייגו, מני ומומה דינו מ"עידן הקרח 3" ו-בוב ואינסקטוזארוס מ"מפלצות וחייזרים") מחיר בובה + שלוש חבילות סוכריות למילוי: 13.49 שקלים. להשיג בכל רשתות השיווק.
אל תתפתו - כרית בובת הפתעה
סך-הכל ניסו לעשות כאן דבר יפה בנוסח שניים באחד - גם כרית וגם בובה, אבל הפרקטיות של המוצר מוטלת בספק. מדובר בכרית שהמילוי שלה הוא באחת מבובות פו הדב וחבריו וזו נשלפת החוצה דרך רוכסן בגב הכרית. אחרי שמחלצים אותה היא נותרת שכובה על הכרית במראה מעט מעולף, אלא אם כן דוחסים אל בטנה את הכרית ואז היא הופכת לבובה עם נפח. בשביל זה צריך להיאבק ברוכסן הדו צדדי. שורה תחתונה - לא מספיק נוח בתור כרית ולא מספיק משחקי בתור בובה. יכול להתאים לנסיעות.
כרית הפתעה מבית "אילנית שיווק צעצועים": 89-79 שקלים. להשיג בחנויות הצעצועים. הבובות בכריות הן של פו הדב, טיגר, פיגלט, איו ופילוני.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  13/08/2009   |   עודכן:  13/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ילדות ישראלית או בובות ממולאות בסוכריות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
בית המשפט העליון ביטל החלטת השופט דרורי לפיה הפרקליטות חייבת להעביר האזנות הסתר לעו"ד ליאורה ברקו הנאשמת בהברחת סמים ללקוחותיה    ביניש דחתה ביקורת השופט על טיפול המשטרה בהאזנות הסתר
עופר וולפסון
התביעה, בסכום של 5 מיליון שקלים, הוגשה בגין אי-העברת כספי פנסיה לקרן עובדי המועצה ובגין הלנת שכר
עידן יוסף
עופר וולפסון
מייק האקבי, המועמד המוביל על-פי סקרים לנשיאות ארה"ב ב-2012 מטעם המפלגה הרפובליקנית, והיום פרשן ושדרן פופולרי ברשת פוקס, יגיע לביקור הזדהות עם הבנייה בשטחים אותו ארגנה עמותת עטרת כוהנים
אינדקס מדיה
קובי אוז מספר על "מזמורי נבוכים" המופע החדש המקדים את אלבום הסולו השני שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il