X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מצלמה חדשה באיי-פוד nano אפשרות לרכוש רינגטונים מ-iTunes במחיר של 1.29 דולר האחד תוכנת המדיה של Apple - ה-iTunes - תצא הערב בגרסה 9
▪  ▪  ▪
משחקים ושדרוגים [צילום: AP]

באירוע שנערך בסאן-פרנסיסקו הכריזה חברת אפל על מספר דברים חדשים, שהמעניין בהם הוא המצלמה בדגם החדש של ה-iPod Nano שתוכלו לקרוא עליו כאן.
האירוע החל במין חזרה של סטיב ג'ובס לתא הטייסים והתודה שלו על הכבד החדש שהשתילו לו. במעבר חד מספר דקות אחר-כך הודיע ג'ובס על מערכת ההפעלה iPhone OS 3.1 שתשוחרר כבר היום בחינם לבעלי המכשירים iPhone ו-iPod Touch (רק לבעלי המערכת בגרסה 3.0) ותכלול מספר חידושים שהמרכזיים ביניהם הוא חיפוש חכם ב-App Store שיודיע לכם באלו אפליקציות כדאי לכם להשתמש בהתאם לאלה שכבר מותקנות אצלכם במכשיר והאפשרות לרכוש רינגטונים מ-iTunes במחיר של 1.29 דולר האחד.
ההכרזה השנייה עסקה בתוכנת המדיה של Apple הלא היא ה-iTunes המוכרת שתצא הערב בגרסה 9 (הקודמת היא 8.5). התוכנה תכלול גם היא מספר חידושים; אפשרות ה-Genius תהיה מדויקת הרבה יותר בזכות 27 מיליון משתמשים (!) ששלחו את רשימות ההשמעה שלהם באופן רציף ועזרו בכך לאפל, תהיה אפשרות סנכרון חדשה בין ה-iTunes ל-iPod שתכלול אפשרות לסנכרן רק אמן מסוים, ז'אנר מסוים או רשימת השמעה מסוימת, Home Sharing תאפשר לנו לשתף מדיה ואפליקציות בין חמישה מכשירים שונים בבית. החנות שינתה את החזית שלה ומהיום תכלול ממשק ברור יותר, עם תמונות גדולות יותר ואפשרות להשמעה מקדימה של שיר או אלבום ישירות מהדף הראשי מבלי להכנס לדף הספציפי של האלבום. במקום לרכוש את השיר ישירות, נוכל לשים אותו ב"סל" Wish list שיפרסם אוטומטית לFacebook ו/או טוויטר. חידוש אחרון ולא פחות חשוב הוא שינוי חוויית ניגון השירים בתוכנה עצמה - התווספו ביוגרפיה ותמונות ברמה מפורטת של האמן שאתם מאזינים לו ומילות השיר.
ההכרזה השלישית באה אלינו בהפתעה גמורה, ואפילו מעט יהירות של התפוח ועסקה בהשוואה בין ה-iPod Touch ל-PSP ולנינטנדו DS תוך דגש על השוני בכמות הכותרי הבידור הזמינים למשתמשים ומחירם. לא ראינו עוד כיצד נראים המשחקים החדשים שיצאו בעתיד או יצאו כבר, אבל כן נוכל לומר שהם והמכשיר יתמכו ב-Open GL 2.0, שיקנה להם איכות גרפית גבוהה יותר ממה שהכרנו. בין המשחקים החדשים שהודגמו: Assasin creed חדש שבו נוכל לשלב תמונות שלנו בתוך המשחק, Riddim Ribbon שהוא מירוץ מכוניות שנשלט באמצעות הטיית המכשיר, Nova שהוא משחק יריות בגוף ראשון ולפי הדיווחים נראה טוב ומאפשר משחק רב משתתפים, וכן Madden NFL 2010 מבית EA Sports. שזמין החל מהיום. אה כן, ויוצא iPod Touch בנפח של 64GB שמחירו יהיה 399 דולר ומחירם של הנפחים הקטנים יותר ירדו: 32GB ב-299 דולר ו-8GB ב-199 דולר. כולם יתמכו ב-Open GL כמו שכבר אמרנו. ה-iPod Classic - הנגן המצליח ישמין ל-160GB וישאר באותו מחיר שהיה ה-120GB שהוא 249 דולר. הכרזה נוספת הייתה רענון של ה-iPod Shuffle, הנגן הקטן בעולם ימשיך לדקלם לנו מי שר וכמה זמן יש לו לשיר, אבל יעשה זאת בצבעים חדשים: ורוד ירוק וכחול מטאליים שיצטרפו לכסוף ולשחור שכבר קיימים. המחירים של ה-Shuffle ירדו ל-59 דולר לגרסת ה-2GB ו-79 דולר ל-4GB. תצא גרסה מיוחדת העשויה מפלדת אל-חלד במחיר של 99 דולר.

פורסם במקור: בלוג הגאדג'טים
תאריך:  10/09/2009   |   עודכן:  10/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי מקמל
ל-iPod nano נוספה מצלמה אחורית    מסוגלת לצלם וידאו מלא יחד עם קול ולהעלות את הסרטונים ליו-טיוב
עופר וולפסון
בפעם השלישית בתוך שבוע, מכר מנכ"ל מזרחי-טפחות ממניות הבנק    נמכרו כ-346 אלף מניות תמורת כ-10.2 מיליון ש"ח
אלעזר לוין
ביקורת חסרת תקדים נגד חברת הבנייה של שרי אריסון    חויבה לפצות קונה בכ-250 אלף שקל, וב-3,000 שקל בחודש
עכבר העיר
חנוך רוזן במופע פנטומימה לכל המשפחה, תערוכת חתולים בינלאומית ועוד המלצות לבילוי תרבותי בסוף השבוע
עופר וולפסון
החברה דיווחה על ביקושים של כ-475 מיליון דולר לאגרות החוב שלה, ועקב כך הגדילה את היקף ההנפקה    הציעה שתי סדרות אג"ח בריביות נמוכות משמעותית מאלו שנקבעו במכרז המוסדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il