X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שי רינגל צפה לראשונה בחייו בפרק של "הישרדות" הישראלית, והתקשה להבין מה הצופים מוצאים בבחורות בביקיני ומנחה חסר כריזמה לפחות נותרה הבטחה לאורגיה לסבית המונית
▪  ▪  ▪
חבורת בכיינים [צילום: גיא קרן, עכבר העיר]

ליבי בגנו, שכותבת את הטור של הישרדות, יצאה לחופשה נחמדה והשאירה אותי למלא את המשבצת השבועית. "אבל אף פעם לא ראית הישרדות הישראלית" אמרתי לה. "אל תדאג, אתה תשרוד", היא אמרה, חייכה ועלתה על המטוס שלקח אותה רחוק מכאן. ומאז אני פה, מול ערוץ 10, מנסה להבין איך הגעתי לכאן ומי אלה חבורת הבכיינים האלה שאני צריך לחלוק איתם את השעה וחצי הקרובה. אלוהים... שעה וחצי שנראו כמו 36 יום על אי בודד.
הדבר הראשון שהצלחתי לזהות שם בג'ונגל, היו חבורת המלפפונים הזאת שמהם אמור לצאת השורד האחרון. קצת קשה לזהות מבין הגברים החסונים והנשים המלאות בכל טוב. בהחלט, נבחרו המתמודדים היותר עשויים ללא חת, גם אם כשהמילים יוצאות להם מהפה הם מתבכיינים בכל הזדמנות. סומנו ישר סבל חביב שהודיע שהוא גם דייג מעולה, וכמובן אדם נכה שכאילו הושם בתקווה שהמתחרים האחרים חסרי הטקט יוכלו לשאול אותו שאלות מביכות כגון "ראית את היד שלך עפה?". בתחום הנשים, גם הניסיון לזהות אחת שונה מהאחרות נחל כישלון חרוץ כשהבנתי שמלבד שכולן בלי שום יוצא מן הכלל בעלות חזה גדול במיוחד, דבר הבולט מאוד כשאנשים מסתובבים כל היום בביקיני, הן נראות גם רטובות במשך כל שעות היממה. אפילו כשהן ישנות נדמה שמישהו דואג להעביר על כולן איזה מטר קטן.
גם הניסיון לזהות משהו בתחום העלילתי של הפרק נחל כישלון חרוץ. אחת הבנות, אלוהים זוכר מי, נמצאת בתחתית סולם הברית שלהן. זה רע, כאמור. בנוסף, מישהו נוסף בגד בברית ישנה ומישהו חדש כרת ברית חדשה על פני הברית הישנה, או משהו כזה. במילים אחרות, החומר ממנו עשויים אפוסים על מלחמות עולם. במשימה השבועית, המאוד מרתקת, שתי הקבוצות היו צריכות לרוץ במים, לקחת קרשים, ולבנות מחסומים. הלו? שכחתם עם מי אתם מתעסקים? מי יותר טוב מאיתנו בבניית מחסומים? את הפרס הציג גיא זוארץ, שניחן בכל מה שצריך מנחה של הישרדות: כריזמה שכוללת שילוב נדיר בין קריין מבצעים בקניון למנחה בערוץ הקניות. אז גיא, ספר לנו מה הפרס? ציוד דיג חדשני? משקפת? מתמודד פופולרי מהישרדות האמריקני שינחה את הקבוצה בשם רופרט? אני קונה. רק תיתן לי מספר להזמנות.
וכמובן כמו כל מוצר שקניתם מערוץ הקניות, הציוד לא כזה עזר והמתמודד האמריקני השיג להם בקושי שני דגי לוקוס דלוחים שהמתמודדים התענגו עליהם משל היו אוליבר טוויסט בזמן אכילת המנה השנייה. באותו זמן אותו רופרט אמריקני חילק עצות מדהימות שאנשי השבט בלעו בשקיקה, נתן כמה שאגות ונעלם אל תוך הלילה. ומה עוד? זה הכל! אלה הפרטים שהצלחתי לדלות מן העלילה השבועית. נכון - הפרק הבא נראה הרבה יותר מעניין - מלחמות בוץ חסרות חוקים שעלולות להוביל, לפי הקדימון, לאורגיה לסבית המונית. או! עכשיו אתם מדברים. לפתע כל ההישרדות הזה נראה לא כזה רע. אולי אפילו נוח. קצת קשקושים על החיים, קצת בחורות שנראות כאילו בזה השנייה הן יצאו מהים, קצת מריבות, כמה גברים שמהלכים מסביב על-מנת להראות את המאצ'ואיות שלהם. כמו לגור במעון סטודנטים, שברור לכולם שאף אחד לא יסיים את האוניברסיטה. נכון, גם בגירסא האמריקנית לא קורה הרבה, אבל שם לפחות לא רואים את הזיעה הנוטפת מראשם של עורכי התוכן המנסים לחבר שעה וחצי של תוכנית משיממון קיומי אחד גדול, שבתוכו אפילו אין את הדרמה הכלולה בהדחה.
ככה זה - כשאוכלים אורז דלוח כל-כך הרבה ימים, גם ההבטחה לאיזה דג לוקוס מסכן תראה לך כמו סעודת מלכים. ובהיעדר היצע טלוויזיוני אחר, הישרדות היא הדג לוקוס הזה - דג אחד מסכן שנראה כמו קרפיון עלוב, אבל היי - לפחות קוראים לו "לוקוס".

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  13/09/2009   |   עודכן:  13/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שעה וחצי של שיממון מוחלט בהישרדות 3
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חולק על דעתך
אוהב השרדות  |  13/09/09 17:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
החובות – 170 מיליון שקל    מבקשים למנות את עו"ד יהודה רוה ועליזה שרון לנאמנים    יפעילו את החברה ויחפשו קונה    יחדשו העבודה בבניית תחנת הרכבת בירושלים
עופר וולפסון
בדברים שנשא רוברט גייטס בפנגטון, טען השר כי חיזוק השת"פ בין המדינות הערביות ישדר מסר לאירן כי הגרעין מחליש את ביטחונה, ולא מחזק אותו
גלית יצחק
ד"ר סטמר ממליץ לצחצח שיניים פעמיים ביום ולהשתמש בשטיפת פה ללא אלכוהול
עופר וולפסון
נשיא רוסיה פרסם מאמר חריף באשר למצבה של המדינה - דמוקרטיה שברירית וכלכלה חלשה    רוצה לקבוע מדיניות עצמאית
עידן יוסף
הרפורמה מתרחבת צפונה - התחבורה הציבורית ביקנעם, בקריית טבעון וביישובי האזור תעבור מאגד למפעיל פרטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il