מערכות ניהול קשרי הלקוחות אינן נחלתן הבלעדית של ארגונים גדולים - גם עסקים קטנים, דוגמת חנויות בגדים ומועדוני מסיבות יכולים להיעזר במערכת לניהול הקשרים מול מעגל הלקוחות. תוכנת Clever Clubber של חברת FRSVISION מקבוצת פורמולה ויז'ן שהושקה לאחרונה תנסה לענות בדיוק על הצורך הזה. התוכנה תאפשר לבעלי מועדונים, מנהלי ליין אירועים ויחצנים, להקים מועדוני לקוחות חכמים ולנהל רשימות מוזמנים למסיבות. לטענת החברה המערכת מפשטת משמעותית את העבודה השוטפת של בעל המועדון מול איש יחסי הציבור, ומאפשרת יצירת תגמול המותאם להשגים.
אבי בן יצחק, סמנכ"ל הפיתוח והבעלים של FRSVISION אומר ל-TheMarker כי המערכת נבנתה לפי צורכי בעלי המועדונים. "מה שמיוחד במערכת הוא היכולת הניתנת לבעלי המועדונים לבצע מעקב אחר הביצועים של כל איש יחסי ציבור. כך, למשל, מאפשרת המערכת לבעל המועדון לבדוק כמה לקוחות איש יחסי הציבור הביא ולאיזה קהלים הוא פונה", הסביר בן-יצחק.
המוצר של חברת FRSVISION, איננו הראשון מסוגו אשר מנסה להכניס מערכת CRM, לעולם המועדונים והדיסקוטקים בישראל. חברת אפקט, אחת מחברות הבת של מטריקס, הציעה מוצר דומה לפני כ-6 שנים, אולם החברה הפסיקה לפתח את המוצר, ורק ממשיכה לתמוך בו. "השוק למוצרים האלו קטן", קובע יוסי חיימוב, מנכ"ל החברה. מסיבה זו, הוא מסביר, החברה החליטה להתמקד בוורטיקלים אחרים.
חברת FRS הוקמה בשנת 2002 ואוחדה יחד עם חברת VISION מקבוצת פורמולה, וכך קמה חברת FRSVISION. כיום מעסיקה החברה כ-50 עובדים במשרדיה בראש העין. בן יצחק מוסיף כי לחברה יש כיום כ-8,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ כאשר בין העסקים המפעילים אותן ניתן למנות את הרשת סונול, רשת חנויות Ace, חנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, דומינו'ס פיצה ועוד. אולם למרות חדירה זו אין לחברה נוכחות משמעותית החו"ל. בין מתחרותיה ניתן למנות את חברת ריטליקס, אשר גם היא מפתחת נקודות מכירה.