X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מערכות ניהול קשרי לקוחות אינן מיועדות בהכרח רק לארגוני ענק חברת FRSVISION החליטה לפתח מערכת מותאמת למועדוני מסיבות
▪  ▪  ▪
טכנולוגיה במועדונים [צילום: פלאש 90]

מערכות ניהול קשרי הלקוחות אינן נחלתן הבלעדית של ארגונים גדולים - גם עסקים קטנים, דוגמת חנויות בגדים ומועדוני מסיבות יכולים להיעזר במערכת לניהול הקשרים מול מעגל הלקוחות. תוכנת Clever Clubber של חברת FRSVISION מקבוצת פורמולה ויז'ן שהושקה לאחרונה תנסה לענות בדיוק על הצורך הזה. התוכנה תאפשר לבעלי מועדונים, מנהלי ליין אירועים ויחצנים, להקים מועדוני לקוחות חכמים ולנהל רשימות מוזמנים למסיבות. לטענת החברה המערכת מפשטת משמעותית את העבודה השוטפת של בעל המועדון מול איש יחסי הציבור, ומאפשרת יצירת תגמול המותאם להשגים.
אבי בן יצחק, סמנכ"ל הפיתוח והבעלים של FRSVISION אומר ל-TheMarker כי המערכת נבנתה לפי צורכי בעלי המועדונים. "מה שמיוחד במערכת הוא היכולת הניתנת לבעלי המועדונים לבצע מעקב אחר הביצועים של כל איש יחסי ציבור. כך, למשל, מאפשרת המערכת לבעל המועדון לבדוק כמה לקוחות איש יחסי הציבור הביא ולאיזה קהלים הוא פונה", הסביר בן-יצחק.
המוצר של חברת FRSVISION, איננו הראשון מסוגו אשר מנסה להכניס מערכת CRM, לעולם המועדונים והדיסקוטקים בישראל. חברת אפקט, אחת מחברות הבת של מטריקס, הציעה מוצר דומה לפני כ-6 שנים, אולם החברה הפסיקה לפתח את המוצר, ורק ממשיכה לתמוך בו. "השוק למוצרים האלו קטן", קובע יוסי חיימוב, מנכ"ל החברה. מסיבה זו, הוא מסביר, החברה החליטה להתמקד בוורטיקלים אחרים.
חברת FRS הוקמה בשנת 2002 ואוחדה יחד עם חברת VISION מקבוצת פורמולה, וכך קמה חברת FRSVISION. כיום מעסיקה החברה כ-50 עובדים במשרדיה בראש העין. בן יצחק מוסיף כי לחברה יש כיום כ-8,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ כאשר בין העסקים המפעילים אותן ניתן למנות את הרשת סונול, רשת חנויות Ace, חנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, דומינו'ס פיצה ועוד. אולם למרות חדירה זו אין לחברה נוכחות משמעותית החו"ל. בין מתחרותיה ניתן למנות את חברת ריטליקס, אשר גם היא מפתחת נקודות מכירה.

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  17/09/2009   |   עודכן:  17/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מערכות המחשב מגיעות למועדוני המסיבות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ישבתו ליום אחד ביום שני הקרוב בתגובה לטענות בדבר שינויים חד-צדדיים של ההנהלה    בין השאר לא יפקחו על צרכני המים ועל הפקת מים מבארות ומהתפלה
אלעזר לוין
ביהמ"ש המחוזי אישר הוצאת המכרז: האפשרויות - מכירת החברה או נכסיה    "זו האפשרות היחידה להעלות את ערך החברה"    "חור" של יותר מ-100 מיליון שקל
רותי אברהם
שר המשפטים יוזם הקמת בית משפט לעניינים כלכליים בבית משפט המחוזי בתל אביב    הנימוק להצעה: המשק הכלכלי זקוק לשיפוט מקצועי כלכלי וליד הבורסה
עופר וולפסון
יעקב מרגי הורה להעביר סיוע מיוחד לשם תשלום משכורות עוד לפני החג "כדי לשמח העובדים"
דנה שוופי
אוכל צונח מהשמיים ב"גשם של פלאפל", רומנטיקה בסיבוב שני ב"להתאהב מחדש", פסיפס אנושי מרתק ומרגש ב"עג'מי" וטרנטינו משכתב את ההיסטוריה ב"ממזרים חסרי כבוד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il