אזרחי ארצות הברית צפו ב-25 מיליארד סרטונים באינטרנט במהלך חודש אוגוסט האחרון - כך חושפים ממצאיו של מחקר חדש מבית comScore. לטענת החברה, זהו שיא חדש במספר הצפיות אשר טרם נראה כמותו בהיסטוריה. המובילה במספר הצפיות, באורח לא מפתיע, היא גוגל, אשר מפעילה את אתר יוטיוב. אחריה, הרחק מאחור, נמצאת מיקרוסופט, במקום השלישי Viacom ובמקום הרביעי Hulu.
באתרי האינטרנט של גוגל, הכוללים, בין השאר, את יוטיוב ו-Google Videos, נצפו במהלך חודש אוגוסט כ-10 מיליארד סרטונים, המהווים כ-40% מסך כל הסרטונים שנצפו באותו החודש. באתרי האינטרנט של מיקרוסופט נצפו כ-547 מיליון סרטונים, המהווים כ-2.2% מכלל הסרטונים. באתרים של Viacom נצפו כ-539 מיליון וב-Hulu כ-488 מיליון.
בסך-הכל ביקרו באתרי גוגל במהלך חודש אוגוסט כ-121 מיליון מבקרים ייחודיים, אשר צפו כל אחד בממוצע ב-82.8 סרטונים. באתרי מיקרוסופט ביקרו כ-54.9 מיליון מבקרים ייחודיים, אשר צפו בממוצע ב-10 סרטונים למשתמש, וביאהו! ביקרו כ-51.6 מיליון משתמשים אשר צפו כל אחד ב-6.9 סרטונים בממוצע.
כ-82% מתושבי ארצות הברית המחוברים לאינטרנט גלשו בחודש אוגוסט לאחד לפחות מאתרי הסרטונים באינטרנט. הגולש האמריקני הממוצע בזבז בחודש הזה כ-9.7 שעות על צפייה בסרטונים, כאשר אורכו של הסרטון הממוצע בו הוא צפה עמד על כארבע דקות בלבד.