X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מזרין מצטיינת, מלבד במיקום הנכון, גם בקונדיטוריה מופלאה ובהקפדה על הפרטים הקטנים שעושים ארוחת בוקר למשהו מיוחד גילי לב ארי העבירה שם בוקר מלבב עם אמא
▪  ▪  ▪
[צילום: rest]

'מזרין' הוא בית קפה עם לוקיישן מצוין. הוא נמצא ברחוב גורדון השקט, בין גלריות. אני בעד קולטורה באופן כללי, אבל אי-אפשר לאכול אמנות קונספטואלית (למרות שיש מיצבים אכילים, אבל הם עומדים המון זמן בחוץ וזה לא טעים).
המקום מואר, מעוצב בקלילות ומשלב בחוכמה בין סטייל פריזאי לנינוחות ישראלית, עם דיספליי עוגות ומאפים מרשים, רצפה מעוטרת, צמחייה ומוזיקה שלא שייכת לקול הקמפוס.
הגעתי לארוחת בוקר מוקדמת אחרי לילה ארוך בעבודה. תכננתי לאכול ולקבל אנרגיה כדי להמשיך ביתר קלות בשגרת יומי העמוסה. פגשה אותי הפטרונית אמא, כדי שנבלה זמן איכות אמא-בת ומשום שהיא היחידה שמסכימה לבוא לארוחות בוקר מוקדמות כאלה.
פתחתי בקרואסון שוקולד אוורירי, צרפתי וטוב שלווה בקפה הפוך איכותי (18 שקל לקפה ולמאפה). משם המשכנו לשתי ארוחות בוקר: ארוחת בוקר ישראלית (44 שקל) וארוחת בוקר של קווינימן מלוח עם ביצים עלומות (44 שקל). קווינימן?! אתם בטח שואלים את עצמכם "מה זה זה?! ",אז אסביר: קווינימן הוא מאפה בוקר צרפתי נהדר שעשוי מבצק שמרים מקופל ומכיל יותר חמאה מקרואסון.
באופן מסורתי הוא מוגש מתוק (ותוכלו לפגוש אותו בסלסילת המאפים של מזרין). בארוחת הבוקר מגישים גרסה מלוחה של הקווינימן עם קמח מלא ומילוי פטה, עגבניות צלויות ופלפלים קלויים. על המאפה המשמח הזה נחות שתי ביצים עלומות ולידן סלט ירוק וטרי מאוד עם רוטב מוצלח. הארוחה מגיעה עם שתייה קרה או חמה, אני קיבלתי את שלי עם מיץ תפוזים סחוט טרי.
ארוחת הבוקר הישראלית הייתה מושקעת אף היא וכללה מלבד הביצים והסלט גם ממרח טונה, גבינת שמנת, לבנה, ריבה ביתית, חמאה רכה, סלט סלק ולחמים טובים. הירקות לסלט היו טריים ואיכותיים במיוחד, מה שהוסיף הרבה לארוחה.
הוספנו גם סלט בשביל הגיוון: סלט קינואה עם חמוציות, מלפפונים, פלפלים ועשבי תיבול (38 שקל) וסלט עדשים שחורות עם פטה, לבבות ארטישוק, צנוניות ועשבי תיבול (38 שקל). שני הסלטים שונים לטובה מההיצע הרגיל בנוף בתי הקפה ויכולים לשמש כמנה עיקרית.
כדי לוודא שאני ממש ממש עירנית ומוכנה לקראת היום, הזמנתי גם מקרונים (5 שקל ליחידה) ועוגת גבינה אפויה (28 שקל): המקרונים היו גדולים (זוהי מגמה חיובית בעיני, ויסלחו לי הפריזאים) וטובים, ולא סבלו מעודף מתיקות, עוגת הגבינה הייתה איכותית עם טאץ' ביתי. שכנעתי את הפטרונית להקפיץ אותי הביתה וחזרתי לישון...

* הכותבת הייתה אורחת המקום.
מזרין - גורדון 17, תל אביב
תאריך:  27/10/2009   |   עודכן:  27/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עכבר העיר אונליין
אם עוד לא יצא לכם לראות את המופע "מומנטום" עטור השבחים של מיומנה, יש לכם הזדמנות לעשות זאת בערב התרמה למען ילדים אוטיסטים אשר ייערך היום
ספי קיני
סקר חדש קובע כי 52% מהקיבוצים עוסקים בקליטה למעמד חבר קיבוץ    בשנתיים האחרונות הצטרפו לקיבוצים כ-2,500 חברים חדשים
יפעת גדות
משרד הבריאות בברזיל אישר את התרופה של קמהדע לטיפול בחולי החסר הגנטי בחלבון אלפא 1 אנטיטריפסין    מכירות התרופה בברזיל עשויות להניב לקמהדע הכנסות של יותר ממיליון דולר כבר בשנת 2010    צפויה לקבל את אישור ה-FDA לשיווק התרופה בארה"ב    הטיפול בחולים באירופה יחל בקרוב
עופר וולפסון
שלושה מטיילים אמריקנים נעצרו בסוף יולי ע"י הרשויות האירניות בחשד לריגול לאחר שחצו בטעות את הגבול אל המדינה מצפון עירק    משפחותיהם: "הסרטון שצילמו מוכיח כי לא עסקו בעניינים מפוקפקים"
מחלקה ראשונה
נציג המשפחה, יובל רבין, ישא דברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il