X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סרט התעודה "This is it" צפוי להכניס בעולם כ-600 מיליון דולר בשבועיים מעריצי הזמר בארץ מתכוננים לביצוע המוני של "מותחן" בתל אביב
▪  ▪  ▪
לשבועיים בבתי הקולנוע [צילום: AP]

היום יעלה בעולם הסרט "This is it", המתעד את החזרות לקאמבק שלעולם לא הושלם של מייקל ג'קסון. הזמר מת ב-25 ביוני בגיל 50, כחודש לפני שהיה אמור לשוב לבמות אחרי הפסקה ארוכה, לשורה של הופעות בלונדון.
הסרט יוקרן במקביל בבתי קולנוע בעולם, כולל בסין שבה הוא זוכה להתעניינות רבה, למשך שבועיים בלבד באחד ממבצעי השיווק האגרסיביים ביותר בתולדות הקולנוע. בחברת סוני, שרכשה את הזכויות על הסרט תמורת 60 מיליון דולר, מדווחים על ביקוש רב לכרטיסים וגורם בחברה חזתה השבוע שההכנסות בעולם מהסרט יגיעו ל-600 מיליון דולר. עם זאת, לא כולם מתכוונים להשתתף בחגיגה: מעריציו של הזמר יצאו נגד הקרנת הסרט, בטענה שאינו מתאר את המצב האמיתי שבו היה ג'קסון בימים האחרונים לחייו. באתר המחאה שהוקם באינטרנט, ששמו "This is not it", נטען כי ג'קסון מוצג בסרט כגיבור חזק, אף שהוא היה במצב פיזי קשה בשל ההכנות התובעניות למופע. עם זאת, מקורבים לג'קסון שצפו בסרט הביעו שביעות רצון מהתוצאה. ידידתו הקרובה, אליזבת טיילור, הגדירה את הסרט כ"יצירה הקולנועית המבריקה ביותר שראיתי בחיי".
בישראל יעלה הסרט ביום חמישי, ואף שלא מסתמנת כאן היסטריה לכרטיסים כפי שהייתה בקופות של לוס אנג'לס או לונדון, חגיגת ג'קסון לא תפסח גם על המזרח התיכון. ביום שישי בצהריים אמור להתקיים בכיכר דיזנגוף בתל אביב ריקוד המוני בהשראת אחד מהקליפים הפופולרייים ביותר של ג'קסון, "מותחן", שבחודשים האחרונים ביצעו אותו לא פעם מעריצי וכפילי ג'קסון בערים רבות בעולם.
אתמול לפנות ערב נאספו במועדון הכושר "טרגט" ברמת גן כ-30 איש - צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, חילונים ודתיים - כדי להתאמן על תנועות ה"זומבי" המפורסמות. ההכנות לאירוע כוללות השבוע שש חזרות באזור תל אביב, וכל מי שרוצה להיות מוכן מבחינת הכוריאוגרפיה, מוזמן לבוא ולהיכנס לסגנון הירח. אתמול ב"טרגט" אפשר היה לפגוש לא רק מנויים של המכון, אלא גם אנשים שהגיעו מבחוץ במיוחד כדי להשתתף (ונכנסו בחינם). כזו היא נועה ביידר, בת 30 מאבו גוש, שצפתה כבר עם חבריה בסרטון שמופץ בפייסבוק במסגרת פרסום האירוע, אולם הגיעה כדי לשפר עוד יותר את היכולת. היא, אגב, כלל לא מעריצה שרופה של ג'קסון. "אני עושה את זה כי זה מגניב", הסבירה "ראית ביוטיוב את הקטעים שרוקדים ביחד בתחנת הרכבת? זה מדהים. זו פעילות חברתית מגבשת".
עומר לבון, מיוזמי האירוע וחבר בקבוצה "הפקות ספונטניות" שמארגנת אותו בשיתוף עיריית תל אביב, מעריך כי לאירוע יגיעו כמה אלפים ומתוכם כמה מאות גם ירקדו, ומרגיע שיהיה מספיק מקום בכיכר לכולם. לדבריו התנועות האחידות בריקוד, שיתקיים על-פי התכנון ב-14:00, יתבססו על אלו של המאסטר, אולם היה צורך לפשט אותן לטובת הציבור הרחב. הפישוט נעשה באמצעות הקבוצה, שהופיעה כבר בעבר עם ריקוד "מותחן", וכן בהשלמות באמצעות הסרטון. האירוע בכיכר אמור לכלול הפנינג לזכרו של ג'קסון: ב-13:00 תופיע להקת "שמונה אדום" עם מבחר משיריו, וב-13:50 תתקיים הופעה של ניר שמאי, כפיל ישראלי של ג'קסון. לאחר הריקוד ההמוני תתקיים תחרות כפילים נושאת פרסים.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  28/10/2009   |   עודכן:  28/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מייקל ג'קסון
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ספי קיני
חן, החשוד בהתעללות בילדים, הובא למטה הארצי של המשטרה לחקירה ראשונה    מחר הוא יובא לבית המשפט להארכת מעצרו
איילה פנייבסקי
הסיפור האנושי והקטן לכאורה שתואר אמש "בעובדה", הצליח להאפיל על התחקיר רב ההיקף שהובא במרכז התוכנית    ועדיין, אילנה דיין ממשיכה להביא למסך חומרים מרתקים מאתגרים שלעתים עובדים, לעתים פחות אבל תמיד חשובים ועשויים לעילא
ספי קיני
מכונית תופת התפוצצה בשוק בצפון מערב פקיסטן    הפיצוץ התרחש ביום בו הגיעה שרת החוץ האמריקנית לביקור במדינה
גלית יצחק
השתיים יובילו יחד קמפיין בעונת סתיו חורף 2009/2010 של רשת נעלי TOGO    [משפחת בוהדנה. מצטלמות יחד / צילום: יח"צ]
יפעת גדות
המדגנים המשווקים לילדים מכילים כמות סוכר גבוהה ב-85%, כמות קטנה ב-65% של סיבים וכמות גדולה ב-60% של נתרן (מלח) מהמדגנים המשווקים למבוגרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il