X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסרט החדש, בכיכובו של ניקולס קייג', לא יעסוק בגלימות ארוכות וכובעים מחודדים, אלא יתרחש במנהטן העכשיווית, בה נאלצים הקוסמים הטובים להילחם בכוחות הרשע
▪  ▪  ▪
שובר הקופות הבא? [צילום: אתר סרט]

כשחברת דיסני הודיעה לפני כשנתיים וחצי שהיא מתכוונת להפיק סרט על-פי "שוליית הקוסם" הורמו לא מעט גבות. הפרויקט הזה פותח בשקט והנה הוא מתקרב לבתי הקולנוע ואפילו מאיים להיות אחד משוברי הקופות הגדולים של הקיץ. הסרט ייצא בארצות הברית ב-16 ביולי.
"שוליית הקוסם" מבוסס על הפואמה שכתב הסופר הגרמני גתה ב-1797. העיבוד המוכר ביותר ליצירה הוא הקטע המצוייר מ"פנטסיה" (1940) של דיסני בכיכובו של מיקי מאוס. הקטע מבוסס על מוזיקה שכתב המלחין היהודי פול דוקס לפואמה ב-1897.
הקוסמים הטובים מול כוחות הרשע
לצפייה בקדימון לחצו על מרכז התמונה

את מקומו של מיקי מאוס, שוליית הקוסם הצעיר שמתעצל לעבוד ומנסה בעזרת כשפים להחיות מטאטא, יתפוס השחקן הצעיר ג'יי ברושל ("הדייט שתקע אותי", "רעם טרופי"). ניקולס קייג' יגלם את בלטאזר בלייק, הקוסם שמנסה ללמד את שולייתו דרך ארץ בנוסף לקסמים וכשפים, אלפרד מולינה ("ספיידרמן 2", "פרידה") יצטרף לצוות השחקנים ויגלם את הקוסם הרשע, הורווארת', שמנסה להשתלט על העולם.
"שוליית הקוסם" גרסת שנות האלפיים לא תעסוק בגלימות ארוכות וכובעים מחודדים, אלא תתרחש במנהטן העכשיווית בה נאלצים הקוסמים הטובים להילחם בכוחות הרשע.
את הגרסה המודרנית מביים ג'ון טורטלתאוב שביים בעבר את קייג' בסדרת סרטי "אוצר לאומי". את הסרט מפיק ג'רי ברוקהיימר, אחד המפיקים המצליחים בעשורים האחרונים ("ארמגדון", "פרל הרבור") שכבר הפך את אחד ממתקני השעשועים הידועים בדיסניוורלד, "שודדי הקריביים", לאחת מסדרות הסרטים המצליחות בכל הזמנים.
אגב, מולינה סיים לא מכבר צילומי סרט אחר בהפקתו של ברוקהיימר, "נסיך פרס" המבוסס על משחק מחשב מצליח ביותר בכיכובו של ג'ייק ג'ילנהול אותו גם נוכל לראות הקיץ.

פורסם במקור: אתר סרט
תאריך:  18/02/2010   |   עודכן:  18/02/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
עורך היומן מאשים את מנכ"ל רשות השידור כי בבואו להתמודד לתפקידים שונים זייף קורות חיים ותארים    טען כי הודח בשל עמידתו האיתנה מול המנכ"ל
סיון בראימן
נוסף למינויו של עו"ד ניסנקורן, ימונה עו"ד שי תקן לראש אגף חדש להתארגנות עובדים    יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, יביא את המינויים החדשים לאישור הנהגת ההסתדרות ביום ראשון הקרוב
שירלי בר דיין
למרות התחזיות המוקדמות, הבלם הבוליביאני עשוי לפתוח מול הפועל
ציפי שוחט
המחזמר "לילה לא שקט", שאמור לעלות בתיאטרון הקאמרי בחודש יוני, נמצא בשלבי ליהוק סופיים    גם שמה של יעל בר זוהר הועלה, אך טרם נחתם חוזה
עידן יוסף
בג"צ בצו ביניים: ניתן בינתיים להמשיך בהפרדה ב"קווי מהדרין" מבלי להגדירם ככאלה    השופטים: "לא בהכרח כל המהדר בצניעות גם מהדר בכבוד הבריות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il