X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רכישת השליטה בפרטנר הובילה להכפלת הרווח התפעולי בן דב קיבל מענק של 12 מיליון שקל מנכ"ל סקיילקס, יהל שחר, מונה גם כמנכ"ל סאני; עלות שכרו של בן דב - 14 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
אילן בן דב [צילום: שחר אהרוני]

חברת סאני, המחזיקה בסקיילקס ונשלטת על ידי אילן בו דב (70%), דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון האחרון של שנת 2009 ולשנה כולה. החברה, העוסקת בתחומי האינטרנט, הציגה גידול של פי 3 בהכנסות בשנת 2009 לעומת אשתקד, לסך של 1.78 מיליארד שקל. העלייה במחזור המכירות נבעה בעיקר מהכנסות שהתווספו בגין תחום פרטנר, החל מחודש נובמבר ומהעלייה בהכנסות בתחום המפעילים הסלולאריים כתוצאה מהשקת מכשירים חדשים.
הרווח התפעולי הוכפל והסתכם בכ-183 מיליון שקל בהשוואה ל-79 מיליון בשנת 2008. בשורה התחתונה, דיווחה החברה על רווח נקי לבעלי המניות של כ-144 מיליון שקל, לעומת 93 מיליון שקל בשנה המקבילה, גידול של כ-55%. תזרים מזומנים החיובי מפעילות השוטפת של החברה הסתכם בשנת 2009 בכ-418 מיליון שקל לעומת 55 מיליון בתקופה המקבילה.
בסיכום הרבעון האחרון ל-2009, הכנסות הקבוצה הסתכמו בכ-1.2 מיליארד שקל, לעומת 194 מיליון שקל ברבעון המקביל. העלייה החדה נבעה מרכישת פרטנר על ידי בן דב בחודשיים האחרונים של 2009. גידול בהכנסות הזניק את הרווח התפעולי הרבעוני ל-112 מיליון שקל, לעומת כ-10 מיליון ברבעון המקביל. לעומת זאת, הרווח הנקי ברבעון האחרון הסתכם בכ-5 מיליון בלבד, בהשוואה לרווח של כ-55 מיליון ברבעון המקביל. הסיבה העיקרית לקיטון בשורה התחתונה הינה הוצאות מימון בגין איגרות חוב ואשראי שקיבלה הקבוצה למימון רכישת פרטנר, הוצאות הרכישה והפחתת עודפי העלות.
עלות שכרו של אילן בן דב, יו"ר דירקטוריון החברה, הסתכמה בכ-14 מיליון שקל, כאשר עיקרה נבעה ממענק של 11.6 מיליון שקל. עלות שכרו של המנכ"ל היוצא, שחר לנדאו, הסתכמה ב-1.7 מיליון שקל ואילו עלות שכרו של יהל שחר, מנכ"ל סקיילקס שמכהן מאתמול גם כמנכ"ל סאני, הגיעה לכ-2.5 מיליון שקל. עלות שכרו של מנהל תחום המפעילים הסלולאריים בסקיילקס, דוידי פיאמנטה, הסתכמה בכ-3.25 מיליון שקל ושל מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, בכ-6.15 מיליון שקל.
אתמול הודיעה החברה כי יהל שחר ימונה לתפקיד מנכ"ל סאני במקומו של שחר לנדאו שכיהן בתפקיד ב-15 השנים האחרונות. שחר לנדאו עומד להתמנות לתפקיד בכיר בחברת הבת פרטנר, ואילו יהל שחר יחליפו עם השלמת עסקת מכירת רשת דינמיקה לסלקום. שחר, מכהן קרוב ל-4 שנים כמנכ"ל סקיילקס, והוא חבר בדירקטוריון פרטנר. לפני מינויו כמנכ"ל סקיילקס, שימש כסמנכ"ל הכספים של סקיילקס במשך 4 שנים, ולפני כן כסמנכ"ל התפעול הראשי בחברת BVR טכנולוגיות.
יהל שחר מסר: "אני מקווה להמשיך את עבודתו המקצועית, היסודית והמסורה של שחר בסאני, ובטוח בהצלחתו גם בפרטנר. במישור האישי, אני שמח על ההזדמנות לקחת אחריות נוספת בקבוצה, שחרתה על דגלה להיות מובילה בשוק התקשורת בישראל".
שחר לנדאו הוסיף: "אני שמח ונרגש להצטרף לשורות פרטנר. לאחר 15 שנות נסיון בתחום הסלולרי, טבעי הדבר שאקדיש את זמני לפעילות המרכזית של הקבוצה בתחום זה - חברת פרטנר".

תאריך:  30/03/2010   |   עודכן:  30/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דוד אבנר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרווח התפעולי של סאני: 183 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
כעשרת אלפים ערבים אזרחי ישראל צעדו בסכנין לציון יום האדמה    רעולי פנים הניפו את תמונותיהם של בכירי חיזבאללה    ח"כ דנון: אחמד טיבי - ממשיך דרכו של עזמי בשארה
יואב בורוביץ'
תחרות "הנסיכה סופיה": הישראלי סיים במקום התשיעי וה-12 בשיוטים
איציק וולף
שמונה המדינות המתועשות חתמו את ועידת ה-G8 בקוויבק וקראו לקהילה הבינלאומית לנקוט צעדים נחרצים יותר נגד אירן במקביל להמשך הניסיונות למשא-ומתן בדרכי שלום
מאיה חסון
הקנדי בן ה-70 שהונו מוערך ב-1.5 מיליארד דולר צפוי להשיב בשלילה
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאמן ארגנטינה הובהל לבית חולים. בתו כבר הרגיעה: "הוא בסדר גמור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il