X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת הטרקטורונים הישראלית מסיימת את עונת 2010 בסבב השישי והאחרון שהתקיים בחולות אשדוד אליקו אוחנה סוף-סוף זוכה בכתר האליפות של ליגת הטרקטורונים, ניל פלד, דורון עידן ומתן אבירם מוכתרים כאלופים בקטגוריות השונות
▪  ▪  ▪
אליקו אוחנה. אלוף הליגה [צילום: נזימה]

אליקו אוחנה מתקרב לקו הסיום עם אגרוף קמוץ ויד חזקה מונפת באוויר, שש שנים שלמות של רדיפה אחר התואר הנכסף הגיעו לסיומן והוא זוכה בכתר אלוף ליגת הטרקטורונים לעונת 2009-2010.
הקרקע למרוץ הייתה חמה ולוהטת שכן באף אחת מהקטגוריות, למעט רכבי השטח הקלים, תמונת האליפות לא הייתה סגורה ובחלק מהמקרים הייתה צפופה ביותר ומנצח המרוץ האחרון יהיה זה שמוכתר לאלוף הליגה. כך גמרה הטבלה לגבי הקטגוריה המקצועית, כשפער הנקודות בין אוחנה להדר וינברגר מסתכם בנקודה אחת בודדת, בקטגוריית הסניורים שתי נקודות בלבד מפרידות בין אייל שטיינר לדורון עידן, ובקטגוריית כפולי ההנעה שלוש נקודות מפרידות בין אורן נידם ולמוביל הטבלה רונן ראובני.
התיאוריה והמציאות לא תמיד נפגשים פנים אל פנים, למרות המצע המבטיח דרמה משובחת, מיעוט משתתפים, חוסר בקהל ואווירת נכאים אפיינו את הסבב השישי החותם את הליגה לעונה זו.
מיעוט המשתתפים נגס בעיקר בקטגוריות העממיות ושלושת המתחרים שכן הגיעו צורפו למקצה הספורטיבי. לפיכך 22 משתתפים המחולקים לשישה קטגוריות שונות עמדו על קו הזינוק כשעופר כוכבא הניף את הדגל והוציא את המרוץ לדרך. שני מקצים בני 30 דקות לקטגוריות המתחילים, הסניורים, כפולי ההנעה ורכבי השטח הקלים, ושני מקצים בני 45 דקות לקטגוריה העממית והמקצועית.

קטגוריה מקצועית

אליקו אוחנה, הדר וינברגר, עמרי שהינו ודני עידן מאיישים את שורות הקטגוריה המקצועית.
אוחנה לא מתכוון לוותר על הכתר הפעם ומגיע מצויד עם טרקטורון נוסף שמחכה לו ברחבת הטיפולים על כל מקרה שלא יקרה, וקרה... עם ההזנקה אוחנה לוקח את ההובלה וממשיך בתצוגה הפנומנלית שלו והוא פותח פער גדול כבר בהקפה הראשונה.
עם כניסתו להקפה השלישית הבחור מוריד את הקצב מאחר שהטרקטורון מאותת לו שהוא לא במיטבו. בכל זאת אוחנה משלים את המקצה הראשון בפער של דקה שלמה על פני עמרי שהינו שמסיים שני. וינברגר מסיים את המקצה במקום השלישי ודני עידן לא במיטבו במקום הרביעי.
למקצה השני אוחנה מתייצב עם הטרקטורון החלופי שהועמד מבעוד מועד, שוב הוא יוצא לדרך בראש הקטגוריה אלא שהפעם שני הנערים שהינו וינברגר דולקים בעקבותיו ולא מאפשרים לו לפתוח פער לפחות עד ההקפה הרביעית שם וינברגר נחלש קצת ומתקשה לבצע עקיפות בכדי להשאר עם השניים האחרים. שהינו מנסה להישאר צמוד אך כעבור תשע הקפות אליקו אוחנה מתקרב לקו הסיום עם אגרוף קמוץ ויד חזקה מונפת באוויר, שש שנים שלמות של רדיפה אחר התואר הנכסף הגיעו לסיומן והוא זוכה בכתר אלוף ליגת הטרקטורונים לעונת 2009-2010.
לוח התוצאות נותר זהה למקצה הקודם.

קטגוריה עממית
לירון חמו. ניצח ביד רמה [צילום: נזימה]

ניל פלד מוביל את הטבלה בגאון עם פער של 17 נקודות, רק ניצחון לניסים בוסקילה ואי-סיום המרוץ מצידו של פלד יכול לשמוט ממנו את הכתר לו הוא כל-כך ראוי. בסבב החמישי של הליגה נכנס לקטגוריה אורח ישן חדש בשם לירון חמו וניצח ביד רמה.
פלד, בוסקילה וחמו עומדים שלושתם על קו הזינוק ועם הפתיחה חמו מוכיח לכולם שלא רק בדיונות ידו על העליונה, הוא משלים שני מקצים במקום הראשון בצורה משכנעת במיוחד כשהוא מנופף לקהל ולצלמים תוך כדי רכיבה ועדיין מנצח בפער עצום של יותר מארבע דקות. בוסקילה פורש לאחר שלוש הקפות במקצה הראשון בשל כבל גז קרוע וחוזר למקצה השני רק בכדי להשלים את המרוץ.
הסיום במקום השני לא מעיב על שמחתו של פלד, שכן הציג לאורך העונה כולה יכולות רכיבה ועקביות המעטרות את ראשו בכתר האליפות בכבוד.

קטגוריית כפולי הנעה ורכבי שטח קלים

רונן ראובני ואורן נידם הפכו להיות שני יריבים קשוחים על המסלול, הרוח הספורטיבית בין השניים השאירה תמיד מתח באוויר בעוד מתחרים שונים באו והלכו. פער של שלוש נקודות מפריד בין השניים וכבר במטר הראשון של ההזנקה המאבק נראה צמוד במיוחד. נידם משלים ראשון את ההקפה הראשונה אך ראובני פותח פער החל מההקפה השנייה ועד לסיום.
במקצה השני ראובני פותח חזק ותופס פער שהולך ומצטמצם ככל שהתקרבו אל קו הסיום, אך ראובני לא מוותר בקלות ומנצח גם את המקצה השני וזוכה בכתר אליפות קטגוריית כפולי ההנעה לעונת 2009-2010.
גל אזולאי משאיר את הטרקטורון בבית ומתייצב כמתחרה בודד בקטגוריית רכבי השטח הקלים, במאבק הישרדות כנגד השעון. הוא מסיים כצפוי את שני המקצים וזוכה במקום הראשון. כתר האליפות נותר על ראשו של יובל שרון שלא הופיע למרוץ והשתעשע ב"מסע מעולם אחר".

קטגוריית מתחילים

שישה מתחרים בקטגוריית המתחילים: מתן אבירם, זהר ראובני, נועם דהן, אופיר דהן, רותם לב ועדי שלום. במקצה הראשון אופיר דהן מפתיע ומקדים את שני הפייבוריטים של הקטגוריה, ראובני ואבירם, כשהוא מסיים במקום הראשון. ראובני הצעיר שוב מראה את רוח הלחימה ומסיים שני ואבירם מסתפק במקום השלישי.
כבר הספקנו להכיר את אבירם במהלך העונה, הנער לא פראייר והוא עולה למקצה השני בכוחות מחודשים ובכדי להמתיק לעצמו את הזכייה בתואר האליפות הוא לוקח את המקום הראשון במקצה השני ובסיכום הכללי. נועם דהן מסיים במקום השני ואופיר דהן במקום השלישי. ראובני מסיים רביעי בלבד כשאחריו רותם לב ועדי שלום.

קטגוריית סניורים

גם בפתיחת הליגה וגם בסיומה, הקטגוריה של הקשישים היא זו שהייתה האטרקטיבית ביותר עם מספר המשתתפים הרב ביותר בכל מרוץ. אייל שטיינר מוביל הטבלה ודורון עידן הנושף בעורפו בקרב על האליפות, דודי צמח האורב מאחור, דורון אוחיון ואלי אוחיון החוזר לאחר העדרות ממושכת ואחרון חביב על קו הזינוק יניב גזיאל.
עם הנפת הדגל במקצה הראשון אלי אוחיון מוכיח שכוחו במותניו ויוצא ראשון כשאחריו דולקים גזיאל, עידן, שטיינר, צמח ודורון אוחיון. הסדר נשאר על-כנו במהלך ההקפה הראשונה אך בהקפה השנייה החל המפנה כשגזיאל פותח מבערים ומשאיר את אוחיון מאחור ופותח פער מהקפה להקפה.
בהקפה האחרונה גזיאל נופל מהטרקטורון ואוחיון רץ קדימה לעבר הניצחון. גזיאל חוזר לרכב ומצמם לאוחיון אך חוצה את קו הסיום באיחור של שנייה בודדת. עידן במקום השלישי, שטיינר רביעי, דורון אוחיון חמישי וצמח שישי.
במקצה השני שוב אוחיון לוקח את ההובלה אך כעבור שתי הקפות אני לא יודע מה גזיאל אכל בהפסקת הביניים אך הבחור חזר עם טורבו בישבן ופשוט עף על המסלול בתצוגה מפתיעה וניצחון מוחץ של הקפה מעל לחבריו לקטגוריה. עידן מסיים במקום השני ושטיינר שלישי. בשכלול התוצאות גזיאל על המדרגה הראשונה, דורון עידן על המדרגה השנייה ושטיינר על השלישית. ולפיכך דורון עידן הוא האלוף המוכתר בקטגוריית הסניורים לעונת 2009-2010.

תוצאות

קטגוריה מקצועית
1. אליקו אוחנה - קאן אם DS450;
2. עמרי שהינו - קאן אם DS450;
3. הדר וינברגר - KTM450.
קטגוריה עממית
1. לירון חמו - KTM 525;
2. ניל פלד - קאן אם DS450;
3. ניסים בוסקילה - גאס גאס 450.
קטגוריית סניורים
1. יניב גזיאל - קאן אם DS450;
2. דורון עידן - סוזוקי LTR450;
3. אייל שטיינר - קאן אם DS450.
קטגוריית מתחילים
1. מתן אבירם - קאן אם DS450;
2. אופיר דהן - DVX400;
3. נעם דהן - KTM 450.
קטגוריית כפולי הנעה
1. רונן ראובני - רניגייד 800;
2. אורן נידם - רניגייד 800 - סוכנות אוחנה.
רכבי שטח קלים
1. גל אזולאי - RZR800.

פורסם במקור: אתר נזימה
תאריך:  24/05/2010   |   עודכן:  24/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרוץ טרקטורונים - סבב 6 לעונת 2010
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ועד עובדי המשרד וההסתדרות חתמו על הסכם קיבוצי עם האוצר שתוקפו עד יוני 2013    תוספת השכר תינתן בשלוש פעימות, כאשר בפעימה האחרונה יינתן בנוסף גם מענק חד-פעמי
אלעזר לוין
"הסיכוי לביטול התב"ע קטן ביותר"    "הקפאת הבנייה בלתי חוקית - בכל מקרה נוכל לבנות לפחות שני מגדלים נוספים"
שירלי בר דיין
פרסום ראשון: הברזילאי בן ה-30 קיבל הצעה. גם סאליהוביץ' מבוקש
עידן יוסף
יו"ר ועדת החינוך וחברי הוועדה מגבים את שר החינוך ומנכ"ל המשרד בהחלטתם לקיים את בחינת הבגרות במתמטיקה לצד הבעת חשש לתקלות
יפעת גדות
איים מלאכותיים, רפסודות עץ מרופדות וציפורי-דמה יעודדו שחפיות לזוגיות ולקינון בבריכות מעגן מיכאל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il