X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחשב לוח ב-35 דולרים בלבד ואולי אף פחות מכך - זה מה שמתכנן להציע בעתיד הקרוב השר ההודי לניהול משאבי אנוש לאזרחים ההודים השבוע הוא הציג דגם ראשון של מחשב כזה שכבר עובד מה הוא כולל?
▪  ▪  ▪
פרויקט רציני [צילום: AP]

הפתעה של ממש הצליח לחולל השבוע השר לניהול משאבי אנוש של הודו, Kapil Sibal, כשחשף במסיבת עיתונאים דגם עובד של מחשב לוח חדש אשר צפוי להימכר במחיר של 35 דולר בלבד. המחשב פותח כחלק מפרויקט ממשלתי מושקע אשר נועד לאפשר לסטודנטים להצטייד בקלות ביכולות מחשוב לצורך לימודיהם.
על-פי מה שידוע בשלב זה, המחשב שהציג Kapil Sibal מגיע עם לוח מגע, זיכרון RAM בנפח של 2GB, מספר יציאות USB, תמיכה בתקשורת Wi-Fi וחריץ הרחבה להוספת זיכרון חיצוני. המחשב מגיע ללא הארד דיסק ולכן הוספת כרטיס זיכרון חיצוני תהיה חיונית. בנוסף לכך ניתן היה לראות שהמחשב מבוסס על מערכת ההפעלה לינוקס ושהוא מגיע עם דפדפן מובנה, קורא מסמכי PDF ויכולות מולטימדיה.
המחשב צפוי להשתחרר לציבור כבר בתחילת השנה הבאה, כאשר Kapil Sibal צופה הוזלה של המחיר שלו ל-20 דולר בלבד בהתחלה, ובהמשך אף להוזיל אותו עוד יותר ל-10 דולר בלבד.
גורמים מביני עניין בתחום אומרים, כי יש להתייחס לפרויקט ההודי ברצינות רבה. הן משום שמדובר בפרויקט שנתמך על-ידי הממשל ההודי והן משום שכבר הוצג אב טיפוס של מחשב כזה שכבר עובד. אם הפרויקט אכן יצליח ביעדיו הרי שמדובר באתגר רציני לפרויקט מחשב לכל ילד של האו"ם, אשר מציע כיום מחשב נייד במחיר של 100 דולרים ליחידה. יתכן שגם יצרניות מחשוב גדולות יצטרכו להתחשב במתחרה החדש ולהוזיל את מחיריהן.

pCon – זה עובד ומצליח וזה אמיתי
תאריך:  26/07/2010   |   עודכן:  26/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בהתאם לנעשה בשנות הגאות הקודמות בבורסה, סכום האגרה השנתית המוטל על התאגידים המדווחים, קרנות הנאמנות והבורסה יופחת    מועד התשלום השנה יידחה ככל הנראה ל-1 בספטמבר
מחלקה ראשונה
בנות ישראל המחוזרות סובלות ממשפטי פתיחה ממוחזרים    הגבר, מצידו, עושה רושם כמפגין מניפולציות זולות ולכן מצבו "על הקרשים"    המרכז לאמנות הפיתוי משיא לו עצה    [חכם ביום חם / צילום אילוסטרציה: פלאש 90]
מתן אברמוביץ'
חצי שנה לפני שמסתיים החוזה בין הוט לזכיינית "קשת", טרם נראים סימנים להמשך קיומו של ערוץ הצחוק הפופולרי    עם זאת, מציג הערוץ לוח משדרים צפוף לחודשים הקרובים    העורך הראשי: "ב'קשת' נחושים להמשיך את קיומו של ביפ בכל מצב"
עופר וולפסון
פקידת השמה בשירות התעסוקה באור עקיבא חשודה כי הונתה את המדינה במיליוני שקלים, לאחר שקידמה במרמה את זכאותם לקבלת דמי אבטלה של עשרות "דורשי עבודה", תמורת שוחד
עופר וולפסון
לדברי מנכ"ל חברת SDE, אשר פיתחה את השיטה להמרת אנרגיית גלי ים לחשמל, התחנה הוכיחה עצמה כגרסה טובה ומשופרת של מודלים ניסיוניים קודמים    מייצרת 60 קילו-ואט לשעה עם מצוף בודד, בעלות הקמה וייצור נמוכות מהאלטרנטיבות הקיימות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il