X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דאו ג'ונס מוסיף 0.2% נאסד"ק מתחזק ב-0.6% פוטאש עולה ב-2.8% על רקע הצעת רכש של BHP
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

המסחר בוול סטריט עבר למגמה חיובית, בהובלת מניות הסקטור הטכנולוגי, לאחר שנפתח בירידות שערים. מדד דאו ג'ונס עולה ב-0.2% ל-10,428 נקודות, נאסד"ק מתחזק ב-0.6% ל-2,223 נקודות ו-S&P 500 מתחזק ב-0.3% ל-1,096 נקודות. דיונים חמים בנושא, בקהילת וול סטריט ב-TheMarker Cafe.
דיווחים פסימיים ממשיכים להגיעה מזירת הנדל"ן האמריקאית. מדד הרכש של איגוד המשכנתאות האמריקאי ירד ב-3.4% והצביע על ירידה בביקוש למשכנתאות לרכישת בתים פרטיים. בכך המדד הוסיף לתמונה הפסימית של הצריכה בשוק הדיור בארה"ב, וזאת לאחר דיווחים מאכזבים המגיעים מזירת הנדל"ן האמריקאית בתקופה האחרונה.
BHP ביליטון, חברת הכרייה הגדולה בעולם, הגישה הצעת רכש בשווי 40 מיליארד דולר עבור פוטאש (2.79% , 147.16), יצרנית הדשנים והבעלים של 13.9% ממניות כיל (-2.59% , 5075.0) הישראלית. BHP הגישה את הצעת הרכש העוינת לאחר שפוטאש דחתה את הצעת הרכש באותו הסכום. BHP מציעה לבעלי המניות של פוטאש 130 דולר עבור כל מניה של פוטאש, כך הודיעה החברה האוסטרלית בניירות שהגישה לרשות לניירות ערך באוסטרליה.
שופט פדרלי סירב לאשר הסכם בין ממשלת ארה"ב לבנק ברקליס הבריטי, לפיו ישלם הבנק קנס בסך 298 מיליון דולר בגין מסחר עם איראן, קובה וסודן, עליהן הטילה ארה"ב סנקציות. השופט אמט סאליבן כינה את ההסכם "עסקה מתוקה" עבור ברקליס, ושאל: "מדוע הממשל לא משתמש ביד קשה נגד הבנקים?".
חברת טאואר (-2.48% , 1.58), מתכננת להציע הסדר לבעלי האג"ח שלה, כך נודע ל-TheMarker. היקף ההתחייבויות של טאואר למחזיקי האג"ח מסתכם בכ-100 מיליון דולר. אתמול הודיעה יצרנית השבבים ממגדל העמק על הסדר עם הבנקים הישראליים המממנים אותה: בנק הפועלים ובנק לאומי. במועד ההודעה על ההסדר שיגר מנכ"ל החברה, ראסל אלוואנגר, רמז די עבה לבעלי האג"ח בדבר ההסדר המתוכנן, כשאמר: כי "יתרות החוב ולוח הסילוקין החדש הם קריטיים בשמירה על יתרת מזומנים משמעותית, שתאפשר ניצול מהיר של הזדמנויות מהותיות לצמיחה".
מנכ"ל חברת אירונאוטיקס, אבי לאומי, ניהל באחרונה שיחה קצרה עם מנכ"ל אלביט מערכות, יוסי אקרמן. השניים בחנו אפשרות לרכישת אירונאוטיקס על ידי אלביט, אולם השיחה הסתימה ללא תוצאות מעשיות, כך מסרו מקורות בתעשייה הביטחונית. מאלביט נמסר בתגובה, כי לא התנהלו מגעים לרכישת אירונאוטיקס. בשיחה עם TheMarker הכחיש לאומי כי בכוונתו למכור את החברה, אולם ציין, כי "אם תהיה הצעה, נדון בה".
תאריך:  18/08/2010   |   עודכן:  18/08/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 וול סטריט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
התחנה תפעל בטכנולוגיה פוטו-וולטאית, ותספק כ-30 מגה-וואט חשמל    התחנה תצטרף לשתי תחנות כוח טרמו-סולארית נוספות שיוקמו באזור, ויספקו יחדיו כ-2% מסך ייצור החשמל במשק
איציק וולף
ראש המטה הכללי התייחס לראשונה בקולו לפרשת המסמך המפוברק שאליו נחשף לראשונה לפני כארבעה חודשים    "האתגרים והאיומים המורכבים לא מאפשרים להסיח את הדעת ולעסוק בנושא אחר מלבד השמירה על ביטחון אזרחי ישראל"
מערכת אתר ערוץ הספורט
הקשר הגרמני הוצג במדריד: "יש לנו את הפוטנציאל לזכות בכל התארים"
עופר וולפסון
ניסיון ניהולי של 7 שנים לפחות בתחומי הבנקאות ועדיפות לבעלי תואר שני הם רק חלק מהדרישות שהציבה ועדת האיתור לתפקיד המפקח על הבנקים    הנגיד והוועדה עשויים לפנות מיוזמתם לאישים שלא הגישו את מועמדותם
עופר וולפסון
המדד של בנק ישראל מצביע על המשך השיפור בפעילותהמשק, תוך במדדי יצוא השירותים והייצור התעשייתי    מדד מלניק היה חלש יותר: נותר ללא שינוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il