X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תושבי טירת צבי בכפר-סבא קמו בבוקר ונדהמו לראות כי מהעצים הוותיקים ברחוב, נשארו רק גדמים ארוכים ומכוערים ללא ענפי העץ וללא עלים "הרסו לנו את כל הירוק בשכונה", מחו בזעם פינחס כהנא:"הנוף העירוני משנה פניו ולרעה" העירייה:"מדובר בגיזום שיאפשר בעתיד עיצוב"
▪  ▪  ▪

"הרסו לנו את כל הירוק בשכונה, השאירו גדמים ארוכים במקום עצים", כך מתלוננים תושבי רחוב טירת צבי, במרכז העיר כפר סבא, שברחוב מגוריהם יש שדרת עצים ירוקה ותיקה המצלה על מרפסות הבתים הישנים.
השבוע, לאחר כריתה עמוקה שהתבצעה בעצים אלו, נשארו רק גדמים ארוכים, ללא ענפים וללא עלים. "זה מזעזע. אנחנו המומים. מי נתן אישור לגדוע את העצים העתיקים האלה?!", אמר אחד מדיירי הרחוב.
יצוין כי בשבוע שעבר התלוננו תושבים כי ברחוב משה דיין נכרתו עצים ותיקים רבים, עצים שהיתמרו לגובה רב וכיום נותרו העצים נמוכים בהרבה. בנוסף, אחד העצים ברחוב משה דיין נכרת ונעקר ללא אישור קק"ל, שהעבירה זאת לחקירת יחידת האכיפה.
חבר המועצה גיא בן גל, יו"ר סיעת הירוקים: "לאחרונה מצטברים מקרים רבים בהם מתבצעים כריתה וגיזום בלתי חוקיים בעצים מוגנים ברחבי העיר. בכוונת סיעת הירוקים לאסוף את כל המקרים הללו ולהביאם לטיפול בפני פקיד היערות מטעם קק"ל על-מנת שתמוצה האכיפה בעניין זה".
פינחס כהנא, חבר במועצה לפיתוח מקיים מסר בתגובה:"זו לא פעם ראשונה שהגיזום משאיר רחוב לשנים רבות ללא צל. חלק מהעצים הגזומים אפשר לראות אותם ככרותים. אלה אף פעם לא יתפתחו לעצים במלוא תפארתם. אפשר ללכת לראות את גן אנתמן, ששנים לאחר הגיזום העצים או מתו או עם צמרת דלילה. נוסף לזאת שבמקום העצים שהורעלו - נותרו בורות ריקים כאשר ברור שבסופו של דבר המרעילים ניצחו ולא באו על ענשם ובעירייה גם חשבו שלא צריך לטעת מחדש עצים. ברחוב טירת צבי שבו נגזמו העצים יש גם בורות ריקים, ועצים כרותים. העירייה הבטיחה בכתב ליו"ר איגוד אדריכלי הנוף לשעבר לקיים דיון מקצועי בנושא הגיזום - ולא קרה דבר. זו התחיבות אישית של ראש העיר. הנוף העירוני משנה פניו - ולרעה. אני קורא לעירייה להתחייב שכד ט"ו בשבט כל הבורות הריקים המוכנים לקלוט עצים - יינטעו ואם אין מיפוי אני ומתנדבים מוכנים לעזור ברשימת הבורות הריקים ומדובר בהרבה עצים. לתאם גם את מין העצים שיינטעו".
מעיריית כפר סבא נמסר, "אנשי מחלקת גנים ונוף פועלים במסירות ובמקצועיות על-מנת לשמור על יופייה וטיפוחה של העיר. עצי הסיסם ברחוב טירת צבי לא נכרתו, אלא נגזמו גיזום חזק על-מנת ליצור עלווה רכה שתאפשר בעתיד גיזום ועיצוב העצים באופן שלא יהווה הפרעה לחצרות הבתים הסמוכים".

פורסם במקור: LOCAL כפר סבא
תאריך:  20/09/2010   |   עודכן:  20/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תושבי טירת צבי בכפר סבא: כיסחו לנו את העצים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
עצים בכפר סבא
אחת שתיים שלוש  |  20/09/10 14:12
2
מחלקות הגינון ברוב הערים בארץ
פלא יועץ  |  21/09/10 01:17
 
- רוב הגננים הם ערבים שמזיקים
בכוונה לעצים   |  24/09/10 02:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אצל יותר ממחצית מהילדים שהשתתפו במחקר ונחשבו שמנים נמצאו נוגדנים לווירוס AD36    רוב הילדים הללו היו שמנים    נוגדנים ל-AD36 היו שכיחים יותר אצל ילדים שמנים מאשר אצל ילדים שלא סבלו מהשמנה
אלעזר לוין
חילופי הגברי תוכננו לצאת לפועל כבר לפני שנה, ונדחו כדי שלא ליצור רושם שהם נובעים מחקירות המפקח על הביטוח
עידן יוסף
עיתון מצרי מדווח כי שלושת המחבלים שביצעו את הפיגוע בו נרצחו ארבעת תושבי בית חג"י הונחו לחטוף את הגופות במטרה לסכל את השיחות
יפעת גדות
משתתפים שדיווחו על שימוש קבוע באספירין על בסיס נמוך במשך שנה או יותר היו בסבירות נמוכה ב-22% לחלות בסרטן המעי הגס    הירידה הייתה משמעותית מבחינה סטטיסטית בקרב אלו שדיווחו על שימוש במינון נמוך באספירין יותר מחמש שנים; אנשים אלו היו בסבירות נמוכה ב-30% לפתח את המחלה בהשוואה לעמיתיהם שלא השתמשו במשככי הכאבים
עידן יוסף
דחה את ערעורם של השוטרים מנהריה על העונש שנגזר עליהם - שנת מאסר    עונשם לא הוחמר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il