X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האירוע השנתי הנצפה ביותר בטלוויזיה בארה"ב מוציא גם השנה ממשרדי הפרסום את מיטב הרעיונות היצירתיים, המצחיקים והמזעזעים. הנה כמה דוגמאות לפרסומות שצפויות לנו בשבוע הבא
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מי אכפת מהסופרבול: על-פי סקרים בארצות הברית, כחצי מהצופים במשדר הספורט השנתי הנצפה ביותר במדינה בכלל ממתינים לפרסומות שמלוות את האירוע, כאשר מיטב המוחות בתחום שוקדים כדי ליצור את מקבץ הפרסומות היצירתי ביותר של השנה.
בנוסף למפרסמים עצמם, גם רשת השידור שמשדרת את הסופרבול (לפי הסכם רוטציה), מצליחה לגזור קופון לא רע וגובה סכום של כ-3 מיליון דולר לחצי דקת שידור בזמן המשחקים. אלא שאף אחד מהצדדים לא נרתע מהמעמד והצופים מוצאים את עצמם מדי שנה מרותקים אל המסך וממתינים, באופן נדיר למדי, לאותם מקבצים.
הדרכים להשיג את תשומת לב הקהל ולייצר באזז תקשורתי כבר מוכרות לכולם ונעות בין ליהוק סלבריטאים, כמו אופרה וינפרי ובטי וויט שעשו זאת בשנה שעברה, לפרסומות השונות לבין הליכה על החבל הדק מאוד שבין פוליטיקלי קורקט לסנסציה. השנה ישודר הסופרבול בליל ראשון הקרוב, ה-6 בפברואר, אך המפרסמים מתקשים להתאפק ולשמור את הברקותיהם לעצמם ויש מי שמנסה לייצר עניין כבר לפני שהדבר האמיתי קורה.
עד שיגיע היום הגדול עצמו, משחררות החברות "דוריטוס", "פפסי" ואחרות כבר החודש סרטוני פרסומת שמיועדים לשידור ברשת בלבד ואמנם לפעמים מגזימים במיניות ובגועל, אך גם ללא ספק מצליחים לעורר חיוך ותגובות רבות. חלק מהפרסומות יוצרו על-ידי החברות עצמן וחלק על-ידי אזרחים שמעוניינים להיבחר לייצג את המותגים. כך או כך, ליקטנו את המשובחות ביותר עבורכם ואתם מוזמנים להצטרף לחוויה ולהרגיש איך זה להיות אמריקני אמיתי:

cars.com - אל תהיו שפני ניסיונות
אתר האינטרנט האמריקאי החליט שהגיע הזמן להצטרף לחגיגת הסופרבול ויצר סרטון פרסומת שמבהיר לצופה היטב למה כדאי שמישהו אחר יבדוק עבורו דברים, כמו מכוניות, לפני שהוא ניגש אליהם בעצמו.
▪  ▪  ▪

פפסי: תחשבו ירוק
כששותים יותר מדי "פפסי" במשרד מגיע השלב שבו צריך כבר למחזר ובסרטון ההזוי הבא החליטו לאמץ את הרעיון בחום. משרה חדשה לצרכי מחזור נפתחת והבחור החדש מגיע כדי לעשות את העבודה.
▪  ▪  ▪

פרסומות "דוריטוס": גברים שאוהבים גברים
ב"דוריטוס" לא בוחלים באמצעים ומגייסים השנה את כל התעוזה כדי לזכות בתואר הפרסומת הטובה ביותר. שימוש בסאונה ורמיזה לנטייה מינית הביאו את הגולשים להכתיר אותם בינתיים כמוצלחים ביותר

תאריך:  04/02/2011   |   עודכן:  04/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרירים, מיחזור ונטיות מיניות: הצצה לפרסומות הסופרבול של השנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופיר גולן
הכול מוכן לפתיחת טורניר הג'ודו בהשתתפות משלחת ישראלית
עידן יוסף
זימן את השניים לדיון בשבוע הבא בוועדת משנה לוועדת חוץ וביטחון שתעסוק בעניין הליך מינויו של הרמטכ"ל הבא
מערכת אתר ערוץ הספורט
איבוד נקודות קריטי של קבוצתו של לחמן. 1:3 ללוד על הפועל הרצליה
שירלי בר דיין
חלוץ מכבי צפוי להיות כשיר לדרבי. סבן ע"ח מלול, זיו יתופקד בקישור?
איציק וולף
רבבות מפגינים התפללו את תפילות יום השישי בכיכר א-תחריר    דיווחים על כמיליון מפגינים שעושים דרכם לכיכר במטרה לקרוא לנשיא המצרי לעזוב את המדינה    אלפי תומכי המשטר שעוררו מהומה הסתלקו    הגנרל טנטאווי ביקר את חיילי הצבא שהוצבו בכיכר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il