חברת נטוויז'ן מעלה תעריפים במגוון שירותים - בין השאר יתייקרו דמי המנוי במסלולי הטלפוניה הוותיקים ב-5 שקלים לחודש, מסלול "מדברים רק בשקל אחד ליום" יעלה כעת 1.3 שקל ליום, ותעריף דקת השיחה ליעדים ניידים במסלולי הטלפוניה הוותיקים יתייקר בשיעור של 35% - מ-14.8 אגורות לדקה ל-20 אגורות לדקה.
מסלול "מדברים רק בשקל אחד ליום" של 013 נטוויז'ן כבר לא עולה שקל אחד ליום, הוא עולה 1.3 שקל. זהו רק עידכון אחד מתוך רשימת ההתייקרויות עליה הודיעה החברה למנוייה הקיימים.
כך למשל, דמי המנוי במסלולי הטלפוניה הוותיקים התייקרו ב-5 שקלים לחודש, דמי המנוי למנויי ISP שאינם בהתחייבות התייקרו בסכום של עד 5 שקלים לחודש ושירות סינון אתרים התייקר ב-4 שקלים לחודש. אך חמורה מכולן היא העלאת תעריף דקת השיחה ליעדים ניידים במסלולי הטלפוניה הוותיקים בשיעור של 35% - מ-14.8 אגורות לדקה ל-20 אגורות לדקה.
התמחור של 14.8 אגורות הוא התמחור השכיח של חברות הטלפוניה הנייחת בעקבות ירידת דמי הקישוריות. מרבית החברות העבירו את מלוא ההטבה שבהפחתה ישירות לצרכן. בעצם ההעלאה של עלות דקת שיחה לנייד מבלי שדמי הקישוריות השתנו, מבקשת נטוויז'ן למעשה לחלוק את הרווחים מההפחתה ביחד עם המנויים, צעד דומה לזה שביצעה HOT מייד לאחר ההפחתה.
בבדיקה שערך TheMarker באמצעות אתר כמהזה להשוואת מחירי התקשורת בישראל בחודש ינואר השנה, הציעה נטוויז'ן מסלולים זולים מהמתחרות. עתה, לאחר ההתייקרות הנוכחית, מקומה במקום הראשון אינו מובטח כלל. השינוי אינו חל על החבילות החדשות שנטוויז'ן משווקת ל
לקוחותיה החדשים, הכוללות בנק דקות משולב נייח+נייד ומתייחס למנוייה הקיימים בלבד.
013 נטוויז'ן מסרה בתגובה: "החברה מעדכנת מעת לעת מחירים ללקוחותיה. מדובר במספר מצומצם של לקוחות".